3000+ deel 6 al hier, met ieder veel plezier!

31-10-2009 19:02 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren

deel 6 alweer......

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe![/b]
Mammalief heeft souvenier meegenomen... die weet het!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Maar die zit er nog en moet nog met Tinkerbel meerijden helemaal naar het hoge noorden.. pffff moet er niet aan denken....
Oh en meiden... zo stoer... chocolovert was er ook.... echt heel lief ze bedankte me nog voor alle warme woorden hier... die we haar hebben gegeven ...die schat
quote:vivafreak1 schreef op 31 oktober 2009 @ 23:25:

Hoi Perma!... ik lees morgen nog wel even 51/2 terug... ben benieuwd naar brief gemeente... krijg al kippenvel als ik aan mijn toekomst denk als uitkeringslijert!Welnee joh, jij leeft niet in het dogmatische deel van Nederland, ik helaas wel:(
Joh.. hangen jullie nu met zijn allen aan mijn lippen... ik kan mijn mond niet meer dicht doen
over een uurtje zijn Floor en Rosanne weer thuis.... dus nog even lucifers tussen de oogleden proppen
Echt leuk om te lezen Freak!! En super dat je het zo naar je zin hebt gehad. En dat terwijl je vanochtend nog niet eens wist dat je zou gaan
oei Perm.. zo erg ?
Ik ga morgen terug lezen want ik ga zo offline, zorgen voor de kleine man, want die ligt nu naast me op de bank.
Ik had bijna 10 op een rij... Rosanne zal wel denken .. zo snel als ze ratelt inhet echt typt ze dus ook
Oh en zo stoer dat Thee.. deel 6 heeft geopend.. ben plaatsvervangend trots op mijn vriendinnetje
Maar hoe leuk ik het ook vind, ik moet nu echt naar mn mandje. Morgen weer een drukke dag en uitslapen is er weer niet bij... pffff....

tot morgenavond allemaal
quote:zusenzo schreef op 31 oktober 2009 @ 23:30:

Ik ga morgen terug lezen want ik ga zo offline, zorgen voor de kleine man, want die ligt nu naast me op de bank.Gaat het alweer een beetje met je mannetje?
Dag lieve Bi... welterusten!
Nee Freak vandaar dat ik ga afsluiten, kus lieverdjes van me ik vind het jammer dat ik jullie niet gezien heb, echt jammer.
Ja stoer he... das dan weer een voordeel van "bijna"gescheiden mama... kun je dit soort akties ondernemen... ik word er wel blij van.. das mooi zullen we dan maar denken
Zus, sterkte met je zoontje, ik hoop voor jullie beiden dat jullie een rustige nacht ingaan!

Trusten

Freak, ja, ik ben hier 6 jaar geleden neergestreken en,,,,,brrrrrrrr,

alleen mijn vriendinnen en kennisen plus de natuur is hier leuk, hahaha
Oei..perma

@zus...binnenkort hebben we gewoon onze eigen miet

Truste voor wie gaat slapen
* ik ga stiekum even op wie heeft ons gemist kijken*
maar laten we het maar niet over hele zware onderwerpen hebben als die k*tbrief die ik heb ontvangen, ik ga er tegen vechten trouwens, heeft een vriendin van me ook gedaan, omdat er nog een heel verhaal achter hangt.

Ik vind het super dat ik het heb kunnen volgen dat je op het laatste moment toch nog bent gegaan.
eh, iedereen weg

dan ga ik het nog es proberen
ja
Vier op een rij!
Muts.. ik wilde alleen even liveverslag gaan lezen... heb jij dat al gedaan?

Ben zo weer terug hoor schat.. en nee zware onderwerpen moeten we maar niet doen.. maar we kunnen hier wel same UWV shit gaan delen.. daar ben ik dan wel weer een soort van blij om...dat ik daar dan niet alleen in sta enzo
quote:vivafreak1 schreef op 31 oktober 2009 @ 23:23:

Ja nou eh meiden ik ben heel eenkennig.. heb bijna de hele middag/ avond met Floor door gebracht en met mamma lief ( duh dat is echt een basassmom )

Oh en mevrouwtje kees heeft humor... woeha... dubbel gelegen om dat mens.....

Oh en de verhalen van Djoels...echt hilarisch! Ik dacht, ik kom effe aanwaaien. Moet ik nog verder teruglezen of kan ik gewoon inspringen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven