3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
zaterdag 28 augustus 2010 om 00:50
zaterdag 28 augustus 2010 om 07:20
zaterdag 28 augustus 2010 om 08:37
Morning!
MU he get. Hoop dat jullie er uit komen!
Ik heb vandaag het vrijgezellenfeest. Als ik hier straks ben, is het uit de hand gelopen en heb ik met taart gegooid Moet goedkomen maar die meiden halen het bloed onder mn nagels.
Ben benieuwd hoe vriendin reageert als ze om 14 uur hoort 'dit was het'. Gelukkig heb ik een bbq (of gourmet) geregeld met spelletjes erbij.
Nou ik gaat op weg! Dag dames! Fijne dag!
MU he get. Hoop dat jullie er uit komen!
Ik heb vandaag het vrijgezellenfeest. Als ik hier straks ben, is het uit de hand gelopen en heb ik met taart gegooid Moet goedkomen maar die meiden halen het bloed onder mn nagels.
Ben benieuwd hoe vriendin reageert als ze om 14 uur hoort 'dit was het'. Gelukkig heb ik een bbq (of gourmet) geregeld met spelletjes erbij.
Nou ik gaat op weg! Dag dames! Fijne dag!
zaterdag 28 augustus 2010 om 09:41
Drukke dag vandaag.... moet het hele huis poetsen/stofzuigen/dweilen, boodschappen doen voor de vakantie, eerste spullen inpakken (althans uuhmmm hehe er staat al wel wat ingepakt ) hond wegbrengen en ons bed even aanschroeven hij kraakt echt vreselijk!!!!
Heb nu echt serieuze vakantiestress en erger nog, steeds minder zin om te gaan.......
MU: Blijf rustig in je gesprek met ex, zodra jij boos of te emotioneel raakt trigger je zijn boosheid suces met alles en hou ons op de hoogte
zaterdag 28 augustus 2010 om 10:03
Hallo,
Choco: veel plezier hopelijk.
Pop: veel suxes met de schoonmaak en voorbereidingen
Mu: Ik hoop dat jullie het op een goede manier kunnen bespreken!
Hier is de koffie op en zijn ze weer aan de slag. Gelukkig is het mooi weer, het zonnetje schijnt.
Ik heb de keet stofgezogen, 1e waslading hangt en 2e draait. Nu boven even aan de slag.
Lekkage is ook verholpen, er waren een paar dakpannen verschoven.
tot later maar weer!
Choco: veel plezier hopelijk.
Pop: veel suxes met de schoonmaak en voorbereidingen
Mu: Ik hoop dat jullie het op een goede manier kunnen bespreken!
Hier is de koffie op en zijn ze weer aan de slag. Gelukkig is het mooi weer, het zonnetje schijnt.
Ik heb de keet stofgezogen, 1e waslading hangt en 2e draait. Nu boven even aan de slag.
Lekkage is ook verholpen, er waren een paar dakpannen verschoven.
tot later maar weer!
zaterdag 28 augustus 2010 om 10:04
morgen vroege vogels,
Popp, rieleks...het gaat allemaal lukken en zo niet, soit, daar zijn ook winkels etc. Dat van ''ik heb geen zin meer'' herken ik..haha.
Mu, alles komt goed.
Chooc veel plezier met die taarten (ik bedoel nu die rare meiden).
Lief van je dat je nog wat leuks geregeld hebt.
Friez, werk ze vandaag in huis.
Chris, haha gehaktballen op je nuchtere maag. Trustuh weer.
Ik ga vandaag bridgekroegentocht doen. Hier in de stad met heel veel leuke mensen.
Popp, rieleks...het gaat allemaal lukken en zo niet, soit, daar zijn ook winkels etc. Dat van ''ik heb geen zin meer'' herken ik..haha.
Mu, alles komt goed.
Chooc veel plezier met die taarten (ik bedoel nu die rare meiden).
Lief van je dat je nog wat leuks geregeld hebt.
Friez, werk ze vandaag in huis.
Chris, haha gehaktballen op je nuchtere maag. Trustuh weer.
Ik ga vandaag bridgekroegentocht doen. Hier in de stad met heel veel leuke mensen.