3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:22
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:22
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 31 augustus 2010 @ 22:20:
Graaf, doe gek, pak de telefoon, bel broer, en zeg:
"Broer verdorie ik mis je......."
*pleurt weer een vol zakdoekje op de grond*
Nee. Doe ik niet. Hij heeft zijn vrouw waar hij mee leeft. Ik kan dit niet doen zonder een discussie te krijgen met haar en dat wil ik niet. Ze is te sterk voor mij en walst over me heen.
Graaf, doe gek, pak de telefoon, bel broer, en zeg:
"Broer verdorie ik mis je......."
*pleurt weer een vol zakdoekje op de grond*
Nee. Doe ik niet. Hij heeft zijn vrouw waar hij mee leeft. Ik kan dit niet doen zonder een discussie te krijgen met haar en dat wil ik niet. Ze is te sterk voor mij en walst over me heen.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:24
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 22:19:
Gravinnetje ik weet niet wat ik er op moet zeggen... het is namelijk nogal wat bij elkaar, en behoorlijk gecompliceerd! Je hoeft niets te zeggen. En gecompliceerd? Nah, that's my life. Zo gaat het al mijn hele leven. Best overzichtelijk hoor als je alles weet.........
Gravinnetje ik weet niet wat ik er op moet zeggen... het is namelijk nogal wat bij elkaar, en behoorlijk gecompliceerd! Je hoeft niets te zeggen. En gecompliceerd? Nah, that's my life. Zo gaat het al mijn hele leven. Best overzichtelijk hoor als je alles weet.........
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:27
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:28
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:28
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:30
quote:Gravinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 22:28:
[...]
Omdat ik bang ben dat ik haar niet hoor....... Van boven naar beneden met de deuren en eierdozen dicht hoor ik niets. Isse stom?
Nee, niet stom. Ik ben het alleen niet gewend. Ik heb nog nooit een babyfoon gebruikt in huis.
En zo hebben die eierdozen toch geen zin?
[...]
Omdat ik bang ben dat ik haar niet hoor....... Van boven naar beneden met de deuren en eierdozen dicht hoor ik niets. Isse stom?
Nee, niet stom. Ik ben het alleen niet gewend. Ik heb nog nooit een babyfoon gebruikt in huis.
En zo hebben die eierdozen toch geen zin?
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:30
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:30
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 22:28:
[...]
Ja hoor, altijd windkracht 10 hier, maar het gaat redelijk snel weer liggen. We hebben allebei het hart nogal op de tong namelijk....
Zo kom je natuurlijk nooit aan die dure wijn toe!! Je moet het wel een keertje knap laten escaleren (en dan vooraf alvast toostjes en Franse kaasjes in huis halen)
[...]
Ja hoor, altijd windkracht 10 hier, maar het gaat redelijk snel weer liggen. We hebben allebei het hart nogal op de tong namelijk....
Zo kom je natuurlijk nooit aan die dure wijn toe!! Je moet het wel een keertje knap laten escaleren (en dan vooraf alvast toostjes en Franse kaasjes in huis halen)
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:32
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 22:30:
[...]
Nee, niet stom. Ik ben het alleen niet gewend. Ik heb nog nooit een babyfoon gebruikt in huis.
En zo hebben die eierdozen toch geen zin?
Minigravin slaapt altijd als een roosje. Zelden wordt ze wakker. Alleen als ze wakker wordt en iets nodig heeft, ze komt haar bed niet uit. Via de babyfoon hoor ik het dan en kan ik naar haar toe, of me gewoon nog een keer omdraaien.
En ik hoor het dus niet nu ik hier beneden zit. Als ze me dan roept of zo, hoor ik haar niet.
[...]
Nee, niet stom. Ik ben het alleen niet gewend. Ik heb nog nooit een babyfoon gebruikt in huis.
En zo hebben die eierdozen toch geen zin?
Minigravin slaapt altijd als een roosje. Zelden wordt ze wakker. Alleen als ze wakker wordt en iets nodig heeft, ze komt haar bed niet uit. Via de babyfoon hoor ik het dan en kan ik naar haar toe, of me gewoon nog een keer omdraaien.
En ik hoor het dus niet nu ik hier beneden zit. Als ze me dan roept of zo, hoor ik haar niet.