3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
Bi!! Nu doe je het weer!
quote:friezinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 22:21:

Bi!! Nu doe je het weer!Watte??
Alle reacties Link kopieren
misschien eens samen afspreken Gravinnetje?

Zonder kind en partners?

Samen een fles soldaat maken en het onderwerp bij de hoorns vatten?

Jullie lopen nu met grote boog om de hete brij heen.

Zo jammer als dit tussen jullie in blijft staan.

Gedeeld verdriet is half verdriet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 22:21:

[...]



Watte??





Hetzelfde posten!



enne mail terug
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 31 augustus 2010 @ 22:20:

Graaf, doe gek, pak de telefoon, bel broer, en zeg:





"Broer verdorie ik mis je......."



*pleurt weer een vol zakdoekje op de grond*



Nee. Doe ik niet. Hij heeft zijn vrouw waar hij mee leeft. Ik kan dit niet doen zonder een discussie te krijgen met haar en dat wil ik niet. Ze is te sterk voor mij en walst over me heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 22:19:

Gravinnetje ik weet niet wat ik er op moet zeggen... het is namelijk nogal wat bij elkaar, en behoorlijk gecompliceerd! Je hoeft niets te zeggen. En gecompliceerd? Nah, that's my life. Zo gaat het al mijn hele leven. Best overzichtelijk hoor als je alles weet.........
Ze walst maar een eind weg Gravin, maar het is JOUW broer!
Alle reacties Link kopieren
Oeps, batterij babyfoon is leeg. Zou ik het horen als ze huilt of roept? *begint zich een weg te banen door de eierdozen*
Alle reacties Link kopieren
Graaf, jij en je broer hoeft niets met zijn vrouw te maken te hebben. '





En verdörie nog aan toe, jij bent sterker dan haar. Je geeft haar veel te veel credit hoor:)
Alle reacties Link kopieren
Floor wat zijn we het weer roerend eens





*hoe is het bij jouw? storm al geluwd?*
Alle reacties Link kopieren
Het zit wel goed tussen broer en mij. Het is alleen anders.



En nee Fleur, ik kan niet tegen haar op. Ik heb een grote bek maar ben een nog grotere schijterd en voor mezelf opkomen is iets wat ik nog steeds kan. Werd vroeger behoorlijk hard afgestraft en ik kan het nu nog steeds niet.
Ff een vraag Gravin. Waarom gebruik jij nog een babyfoon?
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 22:27:

Ff een vraag Gravin. Waarom gebruik jij nog een babyfoon?Omdat ik bang ben dat ik haar niet hoor....... Van boven naar beneden met de deuren en eierdozen dicht hoor ik niets. Isse stom?
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 31 augustus 2010 @ 22:27:

Floor wat zijn we het weer roerend eens





*hoe is het bij jouw? storm al geluwd?*

Ja hoor, altijd windkracht 10 hier, maar het gaat redelijk snel weer liggen. We hebben allebei het hart nogal op de tong namelijk....

Alle reacties Link kopieren
Graaf, wil je oefenen op mij, mag hoor, speel ik wel even drammerig walserig mens, en mag jij mij even lekker op mijn plek zetten.



Doe dat met liefde hoor
quote:Gravinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 22:28:

[...]





Omdat ik bang ben dat ik haar niet hoor....... Van boven naar beneden met de deuren en eierdozen dicht hoor ik niets. Isse stom?

Nee, niet stom. Ik ben het alleen niet gewend. Ik heb nog nooit een babyfoon gebruikt in huis.



En zo hebben die eierdozen toch geen zin?

Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 31 augustus 2010 @ 22:29:

Graaf, wil je oefenen op mij, mag hoor, speel ik wel even drammerig walserig mens, en mag jij mij even lekker op mijn plek zetten.



Doe dat met liefde hoor Hmmm, ik ga vast naar bed. Goed?
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 22:28:

[...]



Ja hoor, altijd windkracht 10 hier, maar het gaat redelijk snel weer liggen. We hebben allebei het hart nogal op de tong namelijk....

Zo kom je natuurlijk nooit aan die dure wijn toe!! Je moet het wel een keertje knap laten escaleren (en dan vooraf alvast toostjes en Franse kaasjes in huis halen)
Alle reacties Link kopieren
Graaf, slaap lekker, en laat je niet gek maken, Hé je bent een 3000plusserT, die zijn al gek genoeg toch:).



Sterkte meis, het zijn moeilijke dillema's
Truste lieve buuf!!



En verder... luister naar Tante Sgaap!!
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 22:30:

[...]



Nee, niet stom. Ik ben het alleen niet gewend. Ik heb nog nooit een babyfoon gebruikt in huis.



En zo hebben die eierdozen toch geen zin?





Minigravin slaapt altijd als een roosje. Zelden wordt ze wakker. Alleen als ze wakker wordt en iets nodig heeft, ze komt haar bed niet uit. Via de babyfoon hoor ik het dan en kan ik naar haar toe, of me gewoon nog een keer omdraaien.

En ik hoor het dus niet nu ik hier beneden zit. Als ze me dan roept of zo, hoor ik haar niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 22:30:

[...]

andere quote natuurlijk

Als je kunt vechten met passie .........
Alle reacties Link kopieren
Of ben ik gewoon een neurotische eierdoos?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 22:32:

Truste lieve buuf!!



En verder... luister naar Tante Sgaap!! Auw Bi gezien de dingen die Graaf aanhaalt doet Tante even heel zeer........... (heeft neefje en nichtje, zeggen ze........)
Alle reacties Link kopieren
dames (heren zijn er toch niet?)

Ik ga te bedde!



Oant moarn en lekker koese!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven