3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
de verliezer - Marco Borsato
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 22:49:

Tja, jij hebt je verdriet ook zelf moeten verwerken Freak. Wat wil ie nou eigenlijk?Hij wil dat hij en "Zij "happy verder kunnen .. maar zij wil een kind en alles er op en er aan en hij niet!
Er zit een beest in mijn tuin.
quote:FrreaK schreef op 02 september 2010 @ 22:51:

[...]





Hij wil dat hij en "Zij "happy verder kunnen .. maar zij wil een kind en alles er op en er aan en hij niet!Om die reden is de relatie tussen mijn ex en zijn vriendin ook pas uit. Echt kut, want ik vond het zo'n toffe griet en mijn oudste was echt gek met 'r.
Alle reacties Link kopieren
hoe groot is het beest, Floor?
Alle reacties Link kopieren
vreemde handen - Marco Borsato
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 02 september 2010 @ 22:51:

de verliezer - Marco BorsatoVreselijk mooi!!! Maar gek genoeg moet ik nooit aan mezelf denken bij zo'n nummer.. kapsones?? Misschien wel ja!
Wat voor beest Floor????
quote:rosanna08 schreef op 02 september 2010 @ 22:53:

vreemde handen - Marco BorsatoEn DIE ga ik dus niet draaien nu!!
Alle reacties Link kopieren
Pff krijg het koud en heb volle neus.

Moet niet ziek worden!
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten zitten Floor
Mijn ex heeft juist weer verkering
Geen idee. Ik hoor 'm alleen. Ik ga echt niet meer naar buiten. Ik rook wel in de voortuin.
Het gaat niet goed bij Ibi. Zie haar topic.



Goffer!
Alle reacties Link kopieren
Haha Marco hangt nu in mijn wc dankzij klusjesman
Alle reacties Link kopieren
heb het net gelezen Floor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Maar dat nummer is inderdaad ... eh rillingen..... ( vreemde handen dan he)
Alle reacties Link kopieren
zelfs vanavond nog besproken... tje...
Alle reacties Link kopieren
Goffer... moet ik dat lezen voor het slapen gaan?
Werper loopt nu met een zaklamp in de tuin het beest te zoeken.
Hoeveel meer ellende kan een mens hebben? Niet toch?? Sjezus sjezus sjezus!!!!
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 22:58:

Werper loopt nu met een zaklamp in de tuin het beest te zoeken.

Kan ik Bianco ook niet de tuin insturen met een zaklamp? En dan snel per ongeluk de deur op slot gooien???



Nee nee nee... ik ga hem knuffelen... en wel NU!!
Ja het is echt bizar. Ik hoop echt op een wonder voor Ibi en HiH. Wat een ellende zeg!
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 23:00:

[...]





Nee nee nee... ik ga hem knuffelen... en wel NU!!



Goedzo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven