3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 10 september 2010 om 23:40
Weet je wat nou nog het ergste is van TO? Op een ander topic zit ze zaadjes te ruilen, die ze zelf geoogst heeft! Het moet niet gekker worden. Wij mogen het niet over onze oogsten hebben en zij gaat zaadjes ruilen.
Ik heb ook nog wel een paar zaadjes in de aanbieding, alleen werken ze niet zo goed.......
Ik heb ook nog wel een paar zaadjes in de aanbieding, alleen werken ze niet zo goed.......