3000 + deel 65

10-09-2010 21:58 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.



Dus iedereen van harte welkom!



Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!



- we kwoten nooit persoonlijke info!

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!



anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zie heel toevallig een respecttopic voorbij komen
Alle reacties Link kopieren
Truste Luuntje! Ik tel al af!
Ha!! Ik zag al aankomen dat TO haar OP ging weghalen als de reacties haar niet zouden bevallen... dus ik had hem alvast onder mn quote-knop!
Alle reacties Link kopieren
Bi je mag geen OP quoten, ik ga je toverstaffen!
quote:chocolover schreef op 10 september 2010 @ 23:34:

Truste Luuntje! Ik tel al af!Ik ook
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 23:35:

Bi je mag geen OP quoten, ik ga je toverstaffen!Er staat commentaar in van me... dan mag het wel!!

Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook maar eens naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin om te zingen!
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 23:35:

Ha!! Ik zag al aankomen dat TO haar OP ging weghalen als de reacties haar niet zouden bevallen... dus ik had hem alvast onder mn quote-knop!
Alle reacties Link kopieren
Truste chris!
Tuste Chris...



Ik ben er ook zo van tussen, ben aan mn laatste peukie bezig!



Ik zeg alvast: Truste maffe wijven!!
Alle reacties Link kopieren
Luun, gezellig!



Ik ga ook mijn lekkere bed in. Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Nou dan ga ik ook maar. Saaie mutsen hier zeg, gaan al 23.41 naar bed
Alle reacties Link kopieren
gaat iedereen slapen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Truste BuufBuuf (in het eggie en op de boerderie he... dus das dubbelBuuf)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn lievelief buiten opwachten (lees even roken)
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 10 september 2010 @ 23:37:

Ik heb zin om te zingen!Ik heb karaoke op de ps3.... kom je?
quote:chocolover schreef op 10 september 2010 @ 23:38:

Nou dan ga ik ook maar. Saaie mutsen hier zeg, gaan al 23.41 naar bed Ik weet niet hoeveel verder jij naar het Oosten woont.. maar hier is het 23.39 heur!
Alle reacties Link kopieren
En wil ni alleen met BAM overblijven.. Die is altijd zo verstandig tegen me..
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nog niet naar bed hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 10 september 2010 @ 23:38:

Nou dan ga ik ook maar. Saaie mutsen hier zeg, gaan al 23.41 naar bed Ik ga nog niet op bed dus ben geen saaie muts...pfffieuw
Alle reacties Link kopieren
Chooc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ja Bi, dat weet ik maar jij komt altijd Heinen!
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 10 september 2010 @ 23:39:

En wil ni alleen met BAM overblijven.. Die is altijd zo verstandig tegen me..



*proest*



Ikke??



Alle reacties Link kopieren
Weet je wat nou nog het ergste is van TO? Op een ander topic zit ze zaadjes te ruilen, die ze zelf geoogst heeft! Het moet niet gekker worden. Wij mogen het niet over onze oogsten hebben en zij gaat zaadjes ruilen.



Ik heb ook nog wel een paar zaadjes in de aanbieding, alleen werken ze niet zo goed.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven