3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 10 september 2010 om 23:19
vrijdag 10 september 2010 om 23:22
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 23:20:
Ahhh zeur niet... jullie hebben 3 topics lang over Jan Julius zitten kwekken En wij doen nu 20 berichtjes over de boerderie.. dat staat nog totaaaal niet in verhouding 1 posting over de boerderie staat al in verhouding tot 100 topics over Jan Julius
Ahhh zeur niet... jullie hebben 3 topics lang over Jan Julius zitten kwekken En wij doen nu 20 berichtjes over de boerderie.. dat staat nog totaaaal niet in verhouding 1 posting over de boerderie staat al in verhouding tot 100 topics over Jan Julius
vrijdag 10 september 2010 om 23:23
quote:poppedotje schreef op 10 september 2010 @ 23:22:
pfff ik moet morgen met NietLeukeCollega werken, zal ik nog even snel een acuut buikgriepje krijgen?Of probeer eens om nietleukecollega totaal anders te benaderen.. overdreven vrolijk... of juist overdreven cynisch.. het tegenovergestelde doen van hoe je normaal doet. Dan heb jij in elk geval LOL
pfff ik moet morgen met NietLeukeCollega werken, zal ik nog even snel een acuut buikgriepje krijgen?Of probeer eens om nietleukecollega totaal anders te benaderen.. overdreven vrolijk... of juist overdreven cynisch.. het tegenovergestelde doen van hoe je normaal doet. Dan heb jij in elk geval LOL