3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
maandag 13 september 2010 om 20:51
maandag 13 september 2010 om 20:57
Sgaapie.. maar niet meer in Aldaar? Nu dichter bij je werk?
Ik was facebook opeens spuutzat.. ik moest telefoonnummers voor mijn accounts opgeven.. ieder account een eigen 06nummer.. zijn ze helemaal gek geworden!!!!
Maar buiten dat.. ik denk dat het beter voor mezelf is om ermee te stoppen.. om er iedere dag zoveel mee bezig te zijn is niet gezond eigenlijk
Ik was facebook opeens spuutzat.. ik moest telefoonnummers voor mijn accounts opgeven.. ieder account een eigen 06nummer.. zijn ze helemaal gek geworden!!!!
Maar buiten dat.. ik denk dat het beter voor mezelf is om ermee te stoppen.. om er iedere dag zoveel mee bezig te zijn is niet gezond eigenlijk
maandag 13 september 2010 om 21:23
Sgaap, ik ben t met je eens. 3000+ is ooit opgezet met een leuk doel: een topic vol krijgen.
Vorig weekend heb ik als geintje een topic vol gemaakt binnen 10 minuten, nadat er meer dan een uur niet gepost was. Ik geloof niet dat er iemand is die dwars door een serieus verhaal dat gaat doen.
Ga dan ff wat anders doen als iemand de dolle 10 minuten heeft. Doe ik ook als t over AD, therapie of alcohol gaat.
Bi, jij mag mijn dolle 10 minuten niet leuk vinden, ik vind de portstand niks aan. Maar ieder z'n ding.
Vorig weekend heb ik als geintje een topic vol gemaakt binnen 10 minuten, nadat er meer dan een uur niet gepost was. Ik geloof niet dat er iemand is die dwars door een serieus verhaal dat gaat doen.
Ga dan ff wat anders doen als iemand de dolle 10 minuten heeft. Doe ik ook als t over AD, therapie of alcohol gaat.
Bi, jij mag mijn dolle 10 minuten niet leuk vinden, ik vind de portstand niks aan. Maar ieder z'n ding.
maandag 13 september 2010 om 21:36
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 13 september 2010 @ 20:58:
Jack ik ben blij dat je dat ziet:) 06 nummers ze zijn gek geworden geloof ik
Idd dichter bij mijn werk, niet meer in aldaar
Het heeft wel even geduurd.. voordat ik het zag.. maar oke.. beter laat dan nooit
Fijn zeg.. dichter bij je werk
Jack ik ben blij dat je dat ziet:) 06 nummers ze zijn gek geworden geloof ik
Idd dichter bij mijn werk, niet meer in aldaar
Het heeft wel even geduurd.. voordat ik het zag.. maar oke.. beter laat dan nooit
Fijn zeg.. dichter bij je werk