3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
maandag 13 september 2010 om 21:43
heb auw aan mijn knie, ben bang dat het slijtage is.... auww
Al maanden last van een knie die op slot ging als ik ging zitten op de bank, maar nu ook last met lopen en vooral op de trap ed.
Grr toch maar eens de HA bellen, maar ik wil er gewoon vanaf, want als het wel iets is, dan zit ik weken.maanden zonder inkomen grr
Al maanden last van een knie die op slot ging als ik ging zitten op de bank, maar nu ook last met lopen en vooral op de trap ed.
Grr toch maar eens de HA bellen, maar ik wil er gewoon vanaf, want als het wel iets is, dan zit ik weken.maanden zonder inkomen grr
maandag 13 september 2010 om 21:46
quote:zusenzoo schreef op 13 september 2010 @ 21:43:
Grr toch maar eens de HA bellen, maar ik wil er gewoon vanaf, want als het wel iets is, dan zit ik weken.maanden zonder inkomen grrKlinkt als: meniscus
Grr toch maar eens de HA bellen, maar ik wil er gewoon vanaf, want als het wel iets is, dan zit ik weken.maanden zonder inkomen grrKlinkt als: meniscus
maandag 13 september 2010 om 21:53
Oh, zie nog even iets.... Zus, inderdaad even naar de huisarts toe en als die niet veel doet, zou je ook even naar de fysiotherapie kunnen gaan, heb je over het algemeen geen briefje meer voor nodig. Ben je wel eens op je knie gevallen? Het kan inderdaad meniscus zijn (tegenwoordig niet zo'n zware operatie meer). Maar soms kan er met oefentherapie ook wel veel bereikt worden.... Mocht je meer willen weten, morgenavond ben ik waarschijnlijk weer hier te vinden...
maandag 13 september 2010 om 21:59