3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
woensdag 15 september 2010 om 05:08
Morguh
Net terug...(pffff, was een langdurende terugreis zeg).
Hebben het heerlijk gehad, ben poepie bruin en wil nu al terug (brrrr koud hier!). Ben al vanaf dinsdag 05.00 op om de laatste dag de zonsopgang daar niet te missen. Zit dus vaag achter de pc, heb nog niet veel bijgelezen.
Hoop dat alles goed is met iedereen en tot laters vandaag. Duik mijn bed zo in.
Alvast dikke voor allemaal.
Net terug...(pffff, was een langdurende terugreis zeg).
Hebben het heerlijk gehad, ben poepie bruin en wil nu al terug (brrrr koud hier!). Ben al vanaf dinsdag 05.00 op om de laatste dag de zonsopgang daar niet te missen. Zit dus vaag achter de pc, heb nog niet veel bijgelezen.
Hoop dat alles goed is met iedereen en tot laters vandaag. Duik mijn bed zo in.
Alvast dikke voor allemaal.
woensdag 15 september 2010 om 12:59
Welkom terug Moos!
Ik voel me niet lekker! Graaf moest om half 12 weg vanochtend en was zo lief om minigravin alleen naar school te brengen zodat ik nog even kon blijven liggen. Heerlijk. Ben er alleen niet van opgeknapt.
Minigravin om 12 uur opgehaald en vervolgens de wentelteefjes gebakken (had ze al klaargemaakt voor ik weg ging). Ze bleef bij haar standpunt dat ze wentelteefjes niet lust, stampvoetend en al maar ze heeft er ondertussen toch maar mooi 2 naar binnen gewerkt en ze vond ze lekker.
Rest van de dag doe ik rustig aan en zij mag onbeperkt tv kijken en knutselen. Morgen paar uurtjes werken en dan weekend.
Ik voel me niet lekker! Graaf moest om half 12 weg vanochtend en was zo lief om minigravin alleen naar school te brengen zodat ik nog even kon blijven liggen. Heerlijk. Ben er alleen niet van opgeknapt.
Minigravin om 12 uur opgehaald en vervolgens de wentelteefjes gebakken (had ze al klaargemaakt voor ik weg ging). Ze bleef bij haar standpunt dat ze wentelteefjes niet lust, stampvoetend en al maar ze heeft er ondertussen toch maar mooi 2 naar binnen gewerkt en ze vond ze lekker.
Rest van de dag doe ik rustig aan en zij mag onbeperkt tv kijken en knutselen. Morgen paar uurtjes werken en dan weekend.
woensdag 15 september 2010 om 14:15