3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 17 september 2010 om 19:25
Ik ga the voice of holland kijken.
Alleen, minigravin, die zo moeoeoeoeoeoeoe was toen ik haar uit school ophaalde zit hier zo lief met de playmobil te spelen. Al hoor ik wel een poppetje help roepen...... Oh nee, het is de pluchehond. Maar goed, die ligt nog niet in bed dus. En we moeten ook nog 2 megatassen vol kleren passen die ik vanochtend bij H&M heb gekocht voor haar.
Alleen, minigravin, die zo moeoeoeoeoeoeoe was toen ik haar uit school ophaalde zit hier zo lief met de playmobil te spelen. Al hoor ik wel een poppetje help roepen...... Oh nee, het is de pluchehond. Maar goed, die ligt nog niet in bed dus. En we moeten ook nog 2 megatassen vol kleren passen die ik vanochtend bij H&M heb gekocht voor haar.
vrijdag 17 september 2010 om 19:29
vrijdag 17 september 2010 om 19:32
Ja morgen gaan we ook passen, het is te veel om in 1 keer te doen...... Heb echt de hele wintervoorraad gekocht vandaag. Nu ze iedere dag in de zandbak ligt te rollen moet ik echt iedere dag schone kleding hebben. Voorheen kon ze haar kleding nog weleens 2 dagen aan maar die tijd is voorbij. En dan zijn we ook nog eens lui met wassen dus een goede voorraad is wel handig. Erg he?
vrijdag 17 september 2010 om 19:33
quote:Gravinnetje schreef op 17 september 2010 @ 19:32:
Ja morgen gaan we ook passen, het is te veel om in 1 keer te doen...... Heb echt de hele wintervoorraad gekocht vandaag. Nu ze iedere dag in de zandbak ligt te rollen moet ik echt iedere dag schone kleding hebben. Voorheen kon ze haar kleding nog weleens 2 dagen aan maar die tijd is voorbij. En dan zijn we ook nog eens lui met wassen dus een goede voorraad is wel handig. Erg he?Nee hoor is hier ook zo.. en dan heeft ze ook nog kledingkast bij Ex
Ja morgen gaan we ook passen, het is te veel om in 1 keer te doen...... Heb echt de hele wintervoorraad gekocht vandaag. Nu ze iedere dag in de zandbak ligt te rollen moet ik echt iedere dag schone kleding hebben. Voorheen kon ze haar kleding nog weleens 2 dagen aan maar die tijd is voorbij. En dan zijn we ook nog eens lui met wassen dus een goede voorraad is wel handig. Erg he?Nee hoor is hier ook zo.. en dan heeft ze ook nog kledingkast bij Ex