3000 + deel 65

10-09-2010 21:58 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.

Dus iedereen van harte welkom!

Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!

- we kwoten nooit persoonlijke info!

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!

anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
Ik ga the voice of holland kijken.

Alleen, minigravin, die zo moeoeoeoeoeoeoe was toen ik haar uit school ophaalde zit hier zo lief met de playmobil te spelen. Al hoor ik wel een poppetje help roepen...... Oh nee, het is de pluchehond. Maar goed, die ligt nog niet in bed dus. En we moeten ook nog 2 megatassen vol kleren passen die ik vanochtend bij H&M heb gekocht voor haar.
wat lief graaf!

die kleren kan ze ook morgen passen toch?
noteert 1-0 voor de voice
quote:Jackyr schreef op 17 september 2010 @ 19:17:

Leest die MeelezerT nog steeds mee Freak?

Heb tie niks anders te doen?

Het is een zij ( en hij zal ook nog wel lezen denk ik )

Voor meer info... ondergronds... mail en msn ( hieves en facebook) zijn hier ook al pleitos
Ja morgen gaan we ook passen, het is te veel om in 1 keer te doen...... Heb echt de hele wintervoorraad gekocht vandaag. Nu ze iedere dag in de zandbak ligt te rollen moet ik echt iedere dag schone kleding hebben. Voorheen kon ze haar kleding nog weleens 2 dagen aan maar die tijd is voorbij. En dan zijn we ook nog eens lui met wassen dus een goede voorraad is wel handig. Erg he?
Maar goed ik duik in mijn boek ... doei doei
Freak vervelende situatie en dat het zo je leven moet beheersen.

Ondertussen is minigravin een stukje opgeschoven en is ze aan het tekenen op het krijtbord. Net een grote knuffelbeer en nu is ze een koe aan het tekenen.
quote:Gravinnetje schreef op 17 september 2010 @ 19:32:

Ja morgen gaan we ook passen, het is te veel om in 1 keer te doen...... Heb echt de hele wintervoorraad gekocht vandaag. Nu ze iedere dag in de zandbak ligt te rollen moet ik echt iedere dag schone kleding hebben. Voorheen kon ze haar kleding nog weleens 2 dagen aan maar die tijd is voorbij. En dan zijn we ook nog eens lui met wassen dus een goede voorraad is wel handig. Erg he?Nee hoor is hier ook zo.. en dan heeft ze ook nog kledingkast bij Ex
... en nu weg
Hehe de poppetjes liggen op bed! lekker rust! straks even douchen en daarna lekker niks, man moet om 22:30 gaan voetballen dus heb ik het koninkrijk voor mezelf!
waarom zo laat pas voetballen pop?
ik ben wel benieuwd wie die meelezert is freak... zou je me dat willen mailen misschien?
Geen idee Appel, het is een ouwe-lullen competitie dus die hebben denk ik geen voorrang bij de indeling, vindt het wel een rottijd!
ben ik weer

Tukkie doen wilde niet echt
Zo te zien aan het nieuwe achtergrondmeisje is mijn kapsel nog hip!
Appel: ik heb vandaag nog een leuke nieuwe serie ontdekt: Hellcats, ik denk dat jij dat ook wel leuk vindt! is nu alleen nog maar in Amerika te zien dus zonder ondertiteling
Kanonnen, nu zit ze keihard te zingen. En met 2 potloden op een deksel te trommelen.

Boeiend dit verslag he?
quote:Gravinnetje schreef op 17 september 2010 @ 19:43:

Kanonnen, nu zit ze keihard te zingen. En met 2 potloden op een deksel te trommelen.

Boeiend dit verslag he?Doet me denken aan grote pop! die speelt ook zo met d'r Playmobil
Ik ga even douchen!
Hoe oud is grote pop?
poppedotje, 8 minuten geleden Appel: ik heb vandaag nog een leuke

nieuwe serie ontdekt: Hellcats, ik denk dat

jij dat ook wel leuk vindt! is nu alleen nog

maar in Amerika te zien dus zonder

ondertiteling

ben benieuwd!!
friez!
He Appel!
Zo en nu nog..............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven