Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Overig
3000+ deel 66
Overig
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
3000+ deel 66
18-09-2010 00:08
3459 berichten
1
...
5
6
7
8
9
...
139
Anoniem_101898
zaterdag 18 september 2010 om 00:08
Alle reacties
Link kopieren
We gaan weer verder, de weg is belangrijker dan het doel.
Voel je welkom:
Persoonlijke posts worden niet gequoot
Leed=Leed, vergelijken is zinloos.
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:38
Alle reacties
Link kopieren
Even afwachten nog
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:39
Alle reacties
Link kopieren
En nog even
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:39
Alle reacties
Link kopieren
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:39
Alle reacties
Link kopieren
Ik kan ook stiekem weggaan nu
Anoniem_110923
zaterdag 18 september 2010 om 21:39
Anoniem_51634
zaterdag 18 september 2010 om 21:39
Alle reacties
Link kopieren
Josje.Ik wel ff mee in afwachting van wat je allemaal gedaan hebt vandaag.
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:39
Alle reacties
Link kopieren
Vroeg naar bed gaan
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:39
Alle reacties
Link kopieren
Heey, het heeft geholpen het roepen
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:40
Alle reacties
Link kopieren
Hai Floor, Hai Mocy
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:40
Alle reacties
Link kopieren
Ik weet niet of jullie het interessant vinden om te horen wat ik gedaan heb
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:40
Alle reacties
Link kopieren
Is eigenlijk niet zo interessant eigenlijk
Gravinnetje
zaterdag 18 september 2010 om 21:41
Alle reacties
Link kopieren
Nou Josje, wat heb je gedaan vandaag?
Hoi Josje, Floor en Mocy.
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:41
Alle reacties
Link kopieren
Samengevat: ik ben lekker de hele dag een beetje met mijn moeder op stap geweest (vriend zit voor werk in Africa)
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:42
Alle reacties
Link kopieren
Ach een beetje naar de Makro, Office centre, Action, lekker uit lunchen geweest en vanavond bij mijn moeder gegeten. Lekker zelf frietjes gebakken en net nog even een spelletje gekaart
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:42
Alle reacties
Link kopieren
Haai Gravin, ligt minigravin in bed?
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:42
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb het koud
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:42
Alle reacties
Link kopieren
Zeg, wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:43
Alle reacties
Link kopieren
Volgens mij klets ik teveel, jullie komen er nauwelijks meer tussen
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:43
Alle reacties
Link kopieren
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:43
Alle reacties
Link kopieren
Hoehoe
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:43
Alle reacties
Link kopieren
Haha
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:44
Alle reacties
Link kopieren
HoHO
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:44
Alle reacties
Link kopieren
HuHU
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:44
Alle reacties
Link kopieren
Heeheehee
josje37
zaterdag 18 september 2010 om 21:44
Alle reacties
Link kopieren
HiHiHihihihihih
1
...
5
6
7
8
9
...
139
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Situatie Midden-Oosten IX
in
Actueel
-
30 minuten geleden
Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
in
Psyche
-
41 minuten geleden
Advies buren gedoe
in
Geld & Recht
-
59 minuten geleden
Twijfel relatie help
in
Relaties
-
1 uur geleden
Hier mag alles zijn en weer verdwijnen - 6
in
Psyche
-
1 uur geleden
De Bachelorette 2026 via Videoland
in
Entertainment
-
1 uur geleden
WK Voetbal 2026
in
Sport
-
1 uur geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
1 uur geleden
Feestje tiener geven - wat is normaal (tijd/geluid etc)?
in
Thuis
-
2 uren geleden
Burenoverlast ervaringen, deel 3
in
Thuis
-
2 uren geleden
Terug naar boven