3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
nee hoor, Jos. Komtwelgoed
quote:poppedotje schreef op 05 oktober 2010 @ 21:13:

Ik heb vandaag poppehond bij de bakker laten staan... oeps



Ik had brood gehaald en wou door naar school lopen met ukkepop in de wagen, opeens dacht ik: ik mis iets! stond hij nog gewoon buiten! was gelukkig maar 15 meter verder maar ohhhhh ik schaamde me heel erg

Hebben wij ook gehad. We waren jaren geleden op de plaatselijke kermis. Een stel allochtoontjes zocht ruzie met mijn puberT (toen nog een schattig klein ventje). Bianco er op af en uiteindelijk heb ik Bianco meegetroond naar de auto... en wij weg.



Toen we thuis kwamen ging de telefoon, een vriend van ons die nog op de kermis stond belde en zei: Missen jullie niets? Waren we onze Schotse Collie vergeten!
Alle reacties Link kopieren
Bi, bij mij is ie weg hoor....
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 05 oktober 2010 @ 21:13:

Ik heb vandaag poppehond bij de bakker laten staan... oeps



Ik had brood gehaald en wou door naar school lopen met ukkepop in de wagen, opeens dacht ik: ik mis iets! stond hij nog gewoon buiten! was gelukkig maar 15 meter verder maar ohhhhh ik schaamde me heel ergdas wel erg... gelukkig kwam je er snel achter:)
a docter a day keeps the apple away
Wo ist Floor gebleben??
Alle reacties Link kopieren
das ook zielig pop! wat deed poppehond?
Alle reacties Link kopieren
wie van jullie heeft er allemaal een huisdier?



en wat voor dier?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden dat ooit met een logeerhond. Ik was denk ik een jaar of acht en we reden al weg bij het bos en ik riep opeens: Papa je vergeet Resa. Wij weer terug stond ie daar gewoon op ons te wachten
quote:josje37 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:17:

Bi, bij mij is ie weg hoor....

Die TNT van tegenwoordig is ook niet meer te vertrouwen he



Ik heb nog steeds niks binnen!
Alle reacties Link kopieren
dat denk ik ook graafje. en martijn doet misschien wel mee.
Alle reacties Link kopieren
Bi heppie de mail nou?
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 05 oktober 2010 @ 21:18:

das ook zielig pop! wat deed poppehond?Die stond vrolijk kwispelend om zich heen te kijken waar ik bleef!
Alle reacties Link kopieren
O Bi, ik stuur 'm nog wel een keertje
Alle reacties Link kopieren
ah.. wat lief!
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 21:18:

wie van jullie heeft er allemaal een huisdier?



en wat voor dier?

Een zwarte kater, grote bek maar homo-miauwtje en eigenlijk is het een gewoon een mietje.



Een zwart-witte poes, is mama geweest (door de grote zwarte kater) en een schatje, kruipt het liefst bij mannen op schoot en kijkt dan met hele grote ogen zodat ze wel genoeg gekroeld wordt.



De mams-kater (geerfd/georven van mn moeder)... een Spaanse zwarte, hij durft nog steeds niet goed op tafel (daar staat de vissenkom waar ze allemaal uit drinken) maar is een schat. Komt steeds vaker kroelen en groeit aardig uit zn jasje



En een vis en een kikkertje...



en jij?
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 21:18:

wie van jullie heeft er allemaal een huisdier?



en wat voor dier?



Ik heb 1 hond



Mijn sprinkhaan is vandaag overleden omdat ik hem met een stok achterna zat



Af en toe komen hier een stelletje hoofdluizen logeren op het hoofd van grote pop



Achter mijn kast woont een spin



En in de wc wonen zilvervisjes



en jij?
Alle reacties Link kopieren
.
quote:josje37 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:19:

O Bi, ik stuur 'm nog wel een keertjeIk blijf gewoon F5-en
Alle reacties Link kopieren
ik heb helaas geen dieren, woon nu in een studentenhuis dus is niet de ideale situatie.

Wil wel heel graag... hondjes vind ik leuk
a docter a day keeps the apple away
Pop
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 05 oktober 2010 @ 21:21:

[...]





Ik heb 1 hond



Mijn sprinkhaan is vandaag overleden omdat ik hem met een stok achterna zat



Af en toe komen hier een stelletje hoofdluizen logeren op het hoofd van grote pop



Achter mijn kast woont een spin



En in de wc wonen zilvervisjes



en jij? leuke beestenboel heb je ze gister nog verwend?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Het is ook echt een lief beest Appel!
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 21:22:

ik heb helaas geen dieren, woon nu in een studentenhuis dus is niet de ideale situatie.

Wil wel heel graag... hondjes vind ik leuk

Wij zouden ook weer heel graag een hond willen maar hebben er echt te weinig tijd voor. En het gedoe met vakantie-oppas zoeken enzo zie ik ook niet zitten.



Maar nu Bianco veel moet gaan wandelen??? Ik weet misschien een kerstkadootje!!
Alle reacties Link kopieren
Anders plak ik het straks wel even hier
quote:josje37 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:24:

Anders plak ik het straks wel even hierOw das ook goed wijffie want hij is nog niet binnen, ik denk dat er een foutje in het mailadres zit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven