3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:16
quote:poppedotje schreef op 05 oktober 2010 @ 21:13:
Ik heb vandaag poppehond bij de bakker laten staan... oeps
Ik had brood gehaald en wou door naar school lopen met ukkepop in de wagen, opeens dacht ik: ik mis iets! stond hij nog gewoon buiten! was gelukkig maar 15 meter verder maar ohhhhh ik schaamde me heel erg
Hebben wij ook gehad. We waren jaren geleden op de plaatselijke kermis. Een stel allochtoontjes zocht ruzie met mijn puberT (toen nog een schattig klein ventje). Bianco er op af en uiteindelijk heb ik Bianco meegetroond naar de auto... en wij weg.
Toen we thuis kwamen ging de telefoon, een vriend van ons die nog op de kermis stond belde en zei: Missen jullie niets? Waren we onze Schotse Collie vergeten!
Ik heb vandaag poppehond bij de bakker laten staan... oeps
Ik had brood gehaald en wou door naar school lopen met ukkepop in de wagen, opeens dacht ik: ik mis iets! stond hij nog gewoon buiten! was gelukkig maar 15 meter verder maar ohhhhh ik schaamde me heel erg
Hebben wij ook gehad. We waren jaren geleden op de plaatselijke kermis. Een stel allochtoontjes zocht ruzie met mijn puberT (toen nog een schattig klein ventje). Bianco er op af en uiteindelijk heb ik Bianco meegetroond naar de auto... en wij weg.
Toen we thuis kwamen ging de telefoon, een vriend van ons die nog op de kermis stond belde en zei: Missen jullie niets? Waren we onze Schotse Collie vergeten!
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:17
quote:poppedotje schreef op 05 oktober 2010 @ 21:13:
Ik heb vandaag poppehond bij de bakker laten staan... oeps
Ik had brood gehaald en wou door naar school lopen met ukkepop in de wagen, opeens dacht ik: ik mis iets! stond hij nog gewoon buiten! was gelukkig maar 15 meter verder maar ohhhhh ik schaamde me heel ergdas wel erg... gelukkig kwam je er snel achter:)
Ik heb vandaag poppehond bij de bakker laten staan... oeps
Ik had brood gehaald en wou door naar school lopen met ukkepop in de wagen, opeens dacht ik: ik mis iets! stond hij nog gewoon buiten! was gelukkig maar 15 meter verder maar ohhhhh ik schaamde me heel ergdas wel erg... gelukkig kwam je er snel achter:)
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:21
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 21:18:
wie van jullie heeft er allemaal een huisdier?
en wat voor dier?
Een zwarte kater, grote bek maar homo-miauwtje en eigenlijk is het een gewoon een mietje.
Een zwart-witte poes, is mama geweest (door de grote zwarte kater) en een schatje, kruipt het liefst bij mannen op schoot en kijkt dan met hele grote ogen zodat ze wel genoeg gekroeld wordt.
De mams-kater (geerfd/georven van mn moeder)... een Spaanse zwarte, hij durft nog steeds niet goed op tafel (daar staat de vissenkom waar ze allemaal uit drinken) maar is een schat. Komt steeds vaker kroelen en groeit aardig uit zn jasje
En een vis en een kikkertje...
en jij?
wie van jullie heeft er allemaal een huisdier?
en wat voor dier?
Een zwarte kater, grote bek maar homo-miauwtje en eigenlijk is het een gewoon een mietje.
Een zwart-witte poes, is mama geweest (door de grote zwarte kater) en een schatje, kruipt het liefst bij mannen op schoot en kijkt dan met hele grote ogen zodat ze wel genoeg gekroeld wordt.
De mams-kater (geerfd/georven van mn moeder)... een Spaanse zwarte, hij durft nog steeds niet goed op tafel (daar staat de vissenkom waar ze allemaal uit drinken) maar is een schat. Komt steeds vaker kroelen en groeit aardig uit zn jasje
En een vis en een kikkertje...
en jij?
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:21
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 21:18:
wie van jullie heeft er allemaal een huisdier?
en wat voor dier?
Ik heb 1 hond
Mijn sprinkhaan is vandaag overleden omdat ik hem met een stok achterna zat
Af en toe komen hier een stelletje hoofdluizen logeren op het hoofd van grote pop
Achter mijn kast woont een spin
En in de wc wonen zilvervisjes
en jij?
wie van jullie heeft er allemaal een huisdier?
en wat voor dier?
Ik heb 1 hond
Mijn sprinkhaan is vandaag overleden omdat ik hem met een stok achterna zat
Af en toe komen hier een stelletje hoofdluizen logeren op het hoofd van grote pop
Achter mijn kast woont een spin
En in de wc wonen zilvervisjes
en jij?
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:23
quote:poppedotje schreef op 05 oktober 2010 @ 21:21:
[...]
Ik heb 1 hond
Mijn sprinkhaan is vandaag overleden omdat ik hem met een stok achterna zat
Af en toe komen hier een stelletje hoofdluizen logeren op het hoofd van grote pop
Achter mijn kast woont een spin
En in de wc wonen zilvervisjes
en jij? leuke beestenboel heb je ze gister nog verwend?
[...]
Ik heb 1 hond
Mijn sprinkhaan is vandaag overleden omdat ik hem met een stok achterna zat
Af en toe komen hier een stelletje hoofdluizen logeren op het hoofd van grote pop
Achter mijn kast woont een spin
En in de wc wonen zilvervisjes
en jij? leuke beestenboel heb je ze gister nog verwend?
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:24
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 21:22:
ik heb helaas geen dieren, woon nu in een studentenhuis dus is niet de ideale situatie.
Wil wel heel graag... hondjes vind ik leuk
Wij zouden ook weer heel graag een hond willen maar hebben er echt te weinig tijd voor. En het gedoe met vakantie-oppas zoeken enzo zie ik ook niet zitten.
Maar nu Bianco veel moet gaan wandelen??? Ik weet misschien een kerstkadootje!!
ik heb helaas geen dieren, woon nu in een studentenhuis dus is niet de ideale situatie.
Wil wel heel graag... hondjes vind ik leuk
Wij zouden ook weer heel graag een hond willen maar hebben er echt te weinig tijd voor. En het gedoe met vakantie-oppas zoeken enzo zie ik ook niet zitten.
Maar nu Bianco veel moet gaan wandelen??? Ik weet misschien een kerstkadootje!!