3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:41
Ik ken ze ook allebei Gravinnetje.... en die tegenover de kroeg is geen goed plan, dat is onze stamkroeg en ik ben bang dat zn benen vanzelf rechtsaf slaan daar waar ze nog rechtdoor moeten
Die andere ken ik ook en lijkt me inderdaad een goeie, en ook niet zo achterlijk duur.
Mn stief-schoon-zoon is sport-instructeur maar ik heb geen idee of hij ergens in gespecialiseerd is. We wachten dus eerst wel even af wat de fysio gaat adviseren, die zal ongetwijfeld weten welke sportschool het beste is.
Maar als we naar die bij jou gaan dan ga ik het je vertellen en kunnen we lekker samen steppen
Die andere ken ik ook en lijkt me inderdaad een goeie, en ook niet zo achterlijk duur.
Mn stief-schoon-zoon is sport-instructeur maar ik heb geen idee of hij ergens in gespecialiseerd is. We wachten dus eerst wel even af wat de fysio gaat adviseren, die zal ongetwijfeld weten welke sportschool het beste is.
Maar als we naar die bij jou gaan dan ga ik het je vertellen en kunnen we lekker samen steppen
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:49
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:52
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:57
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:57
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:52:
Ja dat heb ik ook gelezen Gravinnetje.. maar misschien opent hem dat ook de ogen.. Hij rookt al sinds z'n 8ste of 9de jaar... en dat is ook een grote oorzaak dat het nu al zo slecht is. Zn longen waren nog niet eens volgroeid en toen pompte hij zich al vol met koolmonoxide!das best jong om te beginnen... en waarschijnlijk word t ook moeilijk om te stoppen!
Ja dat heb ik ook gelezen Gravinnetje.. maar misschien opent hem dat ook de ogen.. Hij rookt al sinds z'n 8ste of 9de jaar... en dat is ook een grote oorzaak dat het nu al zo slecht is. Zn longen waren nog niet eens volgroeid en toen pompte hij zich al vol met koolmonoxide!das best jong om te beginnen... en waarschijnlijk word t ook moeilijk om te stoppen!
a docter a day keeps the apple away