3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
ik kijk Appel
Ik ken ze ook allebei Gravinnetje.... en die tegenover de kroeg is geen goed plan, dat is onze stamkroeg en ik ben bang dat zn benen vanzelf rechtsaf slaan daar waar ze nog rechtdoor moeten



Die andere ken ik ook en lijkt me inderdaad een goeie, en ook niet zo achterlijk duur.



Mn stief-schoon-zoon is sport-instructeur maar ik heb geen idee of hij ergens in gespecialiseerd is. We wachten dus eerst wel even af wat de fysio gaat adviseren, die zal ongetwijfeld weten welke sportschool het beste is.



Maar als we naar die bij jou gaan dan ga ik het je vertellen en kunnen we lekker samen steppen
Ik kijk niet Appel.. ik kijk naar undercover Boss. Gaat over vrachtwagenchauffeurs dus puberT zit aan de buis gekluisterd.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje , 52 seconden geleden ik kijk Appel



zielige man he?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik kijk ook even Bi. Is bedrijf waar wij ook levering van krijgen
Alle reacties Link kopieren
Bi, ben even wat dingen aan het uitzoeken voor jullie. Ik mail straks even. Oké?
Je bent een schat Josje... maar geniet ook van je hang-avondje he, het heeft geen haast!
Alle reacties Link kopieren
Weet even niet waar die fysiosportdinges zit. Mijn schoonvader zit daar namelijk iedere dinsdag.

Dat is wel eventueel een nadeel Bi, als hij in groepsbegeleiding gaat zal hij wellicht bij veel oudere zitten. Voorbeeld, mijn schoonvader is 70.....
Alle reacties Link kopieren
Die Italiano is heel zielig maar kijkt zo liefdevol naar zijn zoontje. Ontroerend.
Alle reacties Link kopieren




appelhond is net uit de bank gevallen!



hij stond op, wapperde zich uit en is weet tegen me aan gekropen.
Alle reacties Link kopieren
idd graafje
Ja dat heb ik ook gelezen Gravinnetje.. maar misschien opent hem dat ook de ogen.. Hij rookt al sinds z'n 8ste of 9de jaar... en dat is ook een grote oorzaak dat het nu al zo slecht is. Zn longen waren nog niet eens volgroeid en toen pompte hij zich al vol met koolmonoxide!
quote:apppel schreef op 05 oktober 2010 @ 20:51:





appelhond is net uit de bank gevallen!



hij stond op, wapperde zich uit en is weet tegen me aan gekropen.
Alle reacties Link kopieren
Ach appelhond toch. Moest er stiekem wel om lachen toen ik het las. Sorry.....



Verwachte opbrengst van het huis bij executieverkoop 112.000 euro!!!! Hypotheek 227.000 en aanvullende lening voor opknappen 27.000. Oh wat erg zeg.
Sow das heftig Gravinnetje!! Heel heftig!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 05 oktober 2010 @ 20:51:





appelhond is net uit de bank gevallen!



hij stond op, wapperde zich uit en is weet tegen me aan gekropen.



maar wel lief dat ie weer lekker tegen je aan kruipt
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
dan komt die man nooit meer uit de schulden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:52:

Ja dat heb ik ook gelezen Gravinnetje.. maar misschien opent hem dat ook de ogen.. Hij rookt al sinds z'n 8ste of 9de jaar... en dat is ook een grote oorzaak dat het nu al zo slecht is. Zn longen waren nog niet eens volgroeid en toen pompte hij zich al vol met koolmonoxide!das best jong om te beginnen... en waarschijnlijk word t ook moeilijk om te stoppen!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 05 oktober 2010 @ 20:51:





appelhond is net uit de bank gevallen!



hij stond op, wapperde zich uit en is weet tegen me aan gekropen.
Alle reacties Link kopieren
Bi, je hebt mail
Alle reacties Link kopieren
He PoP
Alle reacties Link kopieren
Hai Pop
Alle reacties Link kopieren
voor Bi en Bianco
Alle reacties Link kopieren
Arme Appelhond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven