3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
Pop
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 21:23:

[...]



leuke beestenboel heb je ze gister nog verwend?



Nee, ben het helemaal vergeten, we hadden gisteren een crematie en toen ik thuis de rouwkaart nalas dacht ik: 4 oktober....... das dierendag!



Dus geen grote verwennerijen, wel lekker gekroeld en hij mocht ukkepop d'r bord leegeten toen we klaar waren
quote:rosanna08 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:25:

Pop Hebbie nou al een rel-topic geopend??
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:24:

[...]



Wij zouden ook weer heel graag een hond willen maar hebben er echt te weinig tijd voor. En het gedoe met vakantie-oppas zoeken enzo zie ik ook niet zitten.



Maar nu Bianco veel moet gaan wandelen??? Ik weet misschien een kerstkadootje!!



das wel handig, ik wil wel vakantieoppas zijn

kan ik oefenen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
mail mij anders even bi
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 21:26:

[...]





das wel handig, ik wil wel vakantieoppas zijn

kan ik oefenenDeal!! In welke regio zit je?
Alle reacties Link kopieren
Zuid-Holland, Delft om precies te zijn
a docter a day keeps the apple away
quote:josje37 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:26:

mail mij anders even biIk heb je gemaild!
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 05 oktober 2010 @ 21:25:

[...]





Nee, ben het helemaal vergeten, we hadden gisteren een crematie en toen ik thuis de rouwkaart nalas dacht ik: 4 oktober....... das dierendag!



Dus geen grote verwennerijen, wel lekker gekroeld en hij mocht ukkepop d'r bord leegeten toen we klaar waren



ja, das dan wel dubbel.

heb je ook gekroeld met de hoofdluizenX-D



dat mis het meest aan geen huisdier, ik kan niet kroelen (ook niet met een man )
a docter a day keeps the apple away
Als het nu niet lukt is er wat mis met mn mailbox Josje... dat zou trouwens niet de eerste keer zijn!
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 21:27:

Zuid-Holland, Delft om precies te zijnDan hebben we een deal!!
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 21:29:

[...]





ja, das dan wel dubbel.

heb je ook gekroeld met de hoofdluizenX-D



dat mis het meest aan geen huisdier, ik kan niet kroelen (ook niet met een man )Ik heb 2 kinderen die dol zijn op kroelen..... lenen?
Ik zit pakweg 20 km bij je vandaan Marmul !
Alle reacties Link kopieren
Ik moet bijna meehuilen met Italiano. Ach gos.
Alle reacties Link kopieren
Bi, wat voor hondje wil je dan? Anders wil ik ook, of minigravin eerder denk ik, wel oppassen hoor. Moet toch iedere dag vroeg opstaan nu.
quote:Gravinnetje schreef op 05 oktober 2010 @ 21:31:

Ik moet bijna meehuilen met Italiano. Ach gos.

Ik zit nu ook te kijken, het is wel een schatje he!



Is er geen Mevrouw Italiano??
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 05 oktober 2010 @ 21:31:

[...]





Ik heb 2 kinderen die dol zijn op kroelen..... lenen?ja is goed, heb volgende week wel een middagje vrij
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje, 30 seconden geleden Ik moet bijna meehuilen met Italiano. Ach

gos.





ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:31:

Ik zit pakweg 20 km bij je vandaan Marmul !ohw das wel te regelen voor vakanties:) das bijna om de hoek
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Marmul, studeer je aan de TU? Dan werk ik vlak bij je.
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 05 oktober 2010 @ 21:33:

Gravinnetje, 30 seconden geleden Ik moet bijna meehuilen met Italiano. Ach

gos.





ik ook.



wat zijn jullie aan t kijken dan..

ben niet in het bezit van een werkende tv
a docter a day keeps the apple away
quote:Gravinnetje schreef op 05 oktober 2010 @ 21:32:

Bi, wat voor hondje wil je dan? Anders wil ik ook, of minigravin eerder denk ik, wel oppassen hoor. Moet toch iedere dag vroeg opstaan nu.

Ik weet niet... een beetje een grote hond vinden we allebei leuk, maar we moeten rekening houden met de katten.



Een klein ***-likkertje vind ik ook leuk!



Dus het zal wel een tussenmaat Roteb-terrier worden



Ik ga er nog even heel goed over nadenken, maar ik vind het wel een heel erg leuk plan eigenlijk!



En Thanxxx voor je lieve aanbod buuf... maar dan moeten we toch echt eerst meeten, ik kan moeilijk de hond de straat opsturen met de opdracht: zoek de vrouw met de rode roos in haar revers
Alle reacties Link kopieren
nee, mevrouw italiono is vertrokken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 05 oktober 2010 @ 21:33:

Marmul, studeer je aan de TU? Dan werk ik vlak bij je.nee ik studeer bij INHolland zit aan de R'damseweg
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
wat gaan we nu kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven