3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:25
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 21:23:
[...]
leuke beestenboel heb je ze gister nog verwend?
Nee, ben het helemaal vergeten, we hadden gisteren een crematie en toen ik thuis de rouwkaart nalas dacht ik: 4 oktober....... das dierendag!
Dus geen grote verwennerijen, wel lekker gekroeld en hij mocht ukkepop d'r bord leegeten toen we klaar waren
[...]
leuke beestenboel heb je ze gister nog verwend?
Nee, ben het helemaal vergeten, we hadden gisteren een crematie en toen ik thuis de rouwkaart nalas dacht ik: 4 oktober....... das dierendag!
Dus geen grote verwennerijen, wel lekker gekroeld en hij mocht ukkepop d'r bord leegeten toen we klaar waren
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:26
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:24:
[...]
Wij zouden ook weer heel graag een hond willen maar hebben er echt te weinig tijd voor. En het gedoe met vakantie-oppas zoeken enzo zie ik ook niet zitten.
Maar nu Bianco veel moet gaan wandelen??? Ik weet misschien een kerstkadootje!!
das wel handig, ik wil wel vakantieoppas zijn
kan ik oefenen
[...]
Wij zouden ook weer heel graag een hond willen maar hebben er echt te weinig tijd voor. En het gedoe met vakantie-oppas zoeken enzo zie ik ook niet zitten.
Maar nu Bianco veel moet gaan wandelen??? Ik weet misschien een kerstkadootje!!
das wel handig, ik wil wel vakantieoppas zijn
kan ik oefenen
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:29
quote:poppedotje schreef op 05 oktober 2010 @ 21:25:
[...]
Nee, ben het helemaal vergeten, we hadden gisteren een crematie en toen ik thuis de rouwkaart nalas dacht ik: 4 oktober....... das dierendag!
Dus geen grote verwennerijen, wel lekker gekroeld en hij mocht ukkepop d'r bord leegeten toen we klaar waren
ja, das dan wel dubbel.
heb je ook gekroeld met de hoofdluizenX-D
dat mis het meest aan geen huisdier, ik kan niet kroelen (ook niet met een man )
[...]
Nee, ben het helemaal vergeten, we hadden gisteren een crematie en toen ik thuis de rouwkaart nalas dacht ik: 4 oktober....... das dierendag!
Dus geen grote verwennerijen, wel lekker gekroeld en hij mocht ukkepop d'r bord leegeten toen we klaar waren
ja, das dan wel dubbel.
heb je ook gekroeld met de hoofdluizenX-D
dat mis het meest aan geen huisdier, ik kan niet kroelen (ook niet met een man )
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:31
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:34
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:34
quote:Gravinnetje schreef op 05 oktober 2010 @ 21:32:
Bi, wat voor hondje wil je dan? Anders wil ik ook, of minigravin eerder denk ik, wel oppassen hoor. Moet toch iedere dag vroeg opstaan nu.
Ik weet niet... een beetje een grote hond vinden we allebei leuk, maar we moeten rekening houden met de katten.
Een klein ***-likkertje vind ik ook leuk!
Dus het zal wel een tussenmaat Roteb-terrier worden
Ik ga er nog even heel goed over nadenken, maar ik vind het wel een heel erg leuk plan eigenlijk!
En Thanxxx voor je lieve aanbod buuf... maar dan moeten we toch echt eerst meeten, ik kan moeilijk de hond de straat opsturen met de opdracht: zoek de vrouw met de rode roos in haar revers
Bi, wat voor hondje wil je dan? Anders wil ik ook, of minigravin eerder denk ik, wel oppassen hoor. Moet toch iedere dag vroeg opstaan nu.
Ik weet niet... een beetje een grote hond vinden we allebei leuk, maar we moeten rekening houden met de katten.
Een klein ***-likkertje vind ik ook leuk!
Dus het zal wel een tussenmaat Roteb-terrier worden
Ik ga er nog even heel goed over nadenken, maar ik vind het wel een heel erg leuk plan eigenlijk!
En Thanxxx voor je lieve aanbod buuf... maar dan moeten we toch echt eerst meeten, ik kan moeilijk de hond de straat opsturen met de opdracht: zoek de vrouw met de rode roos in haar revers