3000+ Deel 7 alweer

woensdag 18 november 2009 om 16:29
quote:vivafreak1 schreef op 18 november 2009 @ 16:25:
Wat gaan jullie eten????
Restje spitskoolstamppot, saucijsje/jus en restje rookworst. Daarbij komkommer in het zoetzuur (lekker bij spitskool).
De ovenschotel vorige week was succesvol en blijvertje.
Freak, de site is aan de ene kant te bizar voor woorden en aan de andere kant al aantal dingen die ik zocht/niet kon vinden/wil hebben maar de hele site doorspitten staat wel garant voor uur/uren lol.
Rosanna, heb je gelijk teruggemaild, als het goed is komt je nu niet meer bij 'ongewenst' binnen
Wat gaan jullie eten????
Restje spitskoolstamppot, saucijsje/jus en restje rookworst. Daarbij komkommer in het zoetzuur (lekker bij spitskool).
De ovenschotel vorige week was succesvol en blijvertje.
Freak, de site is aan de ene kant te bizar voor woorden en aan de andere kant al aantal dingen die ik zocht/niet kon vinden/wil hebben maar de hele site doorspitten staat wel garant voor uur/uren lol.
Rosanna, heb je gelijk teruggemaild, als het goed is komt je nu niet meer bij 'ongewenst' binnen
woensdag 18 november 2009 om 16:30
Oh zus.. heb je niet iets in de diepvries.. of bak pannenkoeken ofzo.. nu nog de deur uit...jakkes
Appel
Kies en kook van Appie..nog nooit uitgeprobeerd.. heb het idee dat als je zelf de ingredienten etc los koopt je veel goedkoper en lekkerder eet.. maar he ik zeurpiet met eten
Appel
Kies en kook van Appie..nog nooit uitgeprobeerd.. heb het idee dat als je zelf de ingredienten etc los koopt je veel goedkoper en lekkerder eet.. maar he ik zeurpiet met eten
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 18 november 2009 om 16:30
quote:zusenzo schreef op 18 november 2009 @ 16:26:
Kweet niet Freak..... moetnog boodschappen halen om de meuk te maken...grrrr het stormt hier enorm met regenvlagen dus echt veel zin heb ik er niet in.
Niks in huis waar je nog iets mee in elkaar kunt flansen of een cafetaria die dichterbij is dan supermarkt??
(hier is het ook guur weer)
Kweet niet Freak..... moetnog boodschappen halen om de meuk te maken...grrrr het stormt hier enorm met regenvlagen dus echt veel zin heb ik er niet in.
Niks in huis waar je nog iets mee in elkaar kunt flansen of een cafetaria die dichterbij is dan supermarkt??
(hier is het ook guur weer)
woensdag 18 november 2009 om 16:33
quote:vivafreak1 schreef op 18 november 2009 @ 16:30:
Oh zus.. heb je niet iets in de diepvries.. of bak pannenkoeken ofzo.. nu nog de deur uit...jakkes
Appel
Voor bijv 3 à 4 pers. is de Kies & Kook soms best voordelig volgens mij.
Ga nog wel de bonus kipfilet halen. Handig achter de hand voor Conimex smoor, saté, roerbakgerechten (met ipv mie of zo, pakje noodles-soep, zeker met de kruiden die erbij zitten). Lekkah!
Appel
Ga nog wel de bonus kipfilet halen. Handig achter de hand voor Conimex smoor, saté, roerbakgerechten (met ipv mie of zo, pakje noodles-soep, zeker met de kruiden die erbij zitten). Lekkah!
woensdag 18 november 2009 om 16:35

woensdag 18 november 2009 om 16:36
quote:thee schreef op 18 november 2009 @ 16:33:
[...]
Vriend en ik eten er 2 keer van.
Normaal kost het 9 euro, nu 7 euro. Eten dus met z'n tweeën voor 3,50 per dag.
Niet duur toch??
En erg lekker! En makkelijk.
Ik heb verder geen belang bij reclame maken voor de Appie hoor.
[...]
Vriend en ik eten er 2 keer van.
Normaal kost het 9 euro, nu 7 euro. Eten dus met z'n tweeën voor 3,50 per dag.
Niet duur toch??
En erg lekker! En makkelijk.
Ik heb verder geen belang bij reclame maken voor de Appie hoor.

woensdag 18 november 2009 om 16:37