3000+ Deel 7 alweer
woensdag 11 november 2009 om 08:45
Ja, en ik word er gek van. Zeker als er meerdere geluiden door elkaar zijn. Tv, mr Bianco, zoonlief, alles kwekt en ik hoor de helft niet. Ook bepaalde tonen, zoals sirenes, dan zegt mn zoon: Soo mam, hoor je die ambulance? En dan hoor ik echt helemaal niks. Ook zeg ik heel vaak: wat zeg je? Omdat ik het dan gewoon echt niet versta.
Heel irritant.
Heel irritant.
woensdag 11 november 2009 om 12:00
woensdag 11 november 2009 om 12:04
woensdag 11 november 2009 om 12:16
woensdag 11 november 2009 om 12:22
Haai Roos,
Mn moeder is zo verschrikkelijk eigenwijs he, ze heeft dus de medicijnen om haar darmverstopping op te lossen nog niet ingenomen gisteravond. Omdat ze vandaag bloed moest prikken en nog even bij de Lidl brood en melk moest halen.
Als het goed is heeft ze nu net pas die medicijnen ingenomen... eigenwijs kreng!
Volgende week moet ze bij haar chirurg komen en krijgt ze de uitslag van haar bloed.
Mn moeder is zo verschrikkelijk eigenwijs he, ze heeft dus de medicijnen om haar darmverstopping op te lossen nog niet ingenomen gisteravond. Omdat ze vandaag bloed moest prikken en nog even bij de Lidl brood en melk moest halen.
Als het goed is heeft ze nu net pas die medicijnen ingenomen... eigenwijs kreng!
Volgende week moet ze bij haar chirurg komen en krijgt ze de uitslag van haar bloed.