3000+ deel 71 alweer

19-10-2010 10:28 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.

De plek waar lief en leed wordt gedeeld.

Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.

Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.

3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.

De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.

Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.

Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?

Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.

3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.

poll?

Totaal aantal stemmen: 17

ja (24%)
nee Geen stemmen
misschien (6%)
weetnie (12%)
mens doe normaal! (59%)
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
Spuuk, ik heb dat altijd met warmte. Ben in Nederland in de zomer standaard 5-10 kilo zwaarder dan in de winter geweest. Helaas duren de zomers hier 10 maanden en de winters maar twee. Dat is niet lang genoeg om al dat vocht kwijt te raken. Maar wel een beetje gelukkig. In januari en februari pas ik in maat 36, de rest van het jaar 38-40. Ook prima,maar wel een stuk groter dan vroeger. En ze houden hier toch van wat vollere vrouwen...
10 maanden zomer... ik wil ruilen.
quote:poppedotje schreef op 19 oktober 2010 @ 20:39:

Appel!

Mag ik mijn eetlust aan jou geven? heb nu alweer een rammelende maag....

Ik heb vandaag heel goed gegeten!
Ik ga even een lange warme douche nemen!
Sgaapie, nee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dan zit je wat dat aangaat in ieder geval goed Vera!

Maar fijn is t niet.
quote:poppedotje schreef op 19 oktober 2010 @ 20:41:

Ik ga even een lange warme douche nemen! ja joh, steek mij de gek maar weer aan!
quote:apppel schreef op 19 oktober 2010 @ 20:41:

[...]

Ik heb vandaag heel goed gegeten!Goed zo! heb je het inmiddels al wat warmer?
quote:friezinnetje schreef op 19 oktober 2010 @ 20:42:

[...]

ja joh, steek mij de gek maar weer aan!Sowwy
doet het geen zeer Vera? Als ik vocht vasthoud, heb ik echt last van mijn voeten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb de snotjes schieter van Tut omgebouwt tot een SnotjesschietMitraileur......

Snotje.....snotje.....snotje...snotje.....snotje

Ben d'r even niet .Aflevering Pillars of the Earth aan het kijken met Graaf.
quote:friezinnetje schreef op 19 oktober 2010 @ 20:42:

[...]

ja joh, steek mij de gek maar weer aan!Denk al... wat ruik ik toch de hele tijd.
Roosje, kom eens online.....

niet huilen kan Sgaapie niet hebben als Roosje traantjes heeft hoooooor...
Pop en Roos: prei, bleekselderij, thee, ik eet en drink het allemaal. Haalt niks uit. Ik heb dit al sinds ik me kan herinneren (zeker vanaf m'n 15, maar ik denk zelfs eerder). Ben er ook regelmatig mee naar de dokter geweest. Ik ben helemaal doorgelicht, maar ze kunnen niets vinden. Ik heb het maar geaccepteerd en verheug me nu al op een heel lange en koude winter in 2011-2012!!!
*Appel je merkt ik lees er over heen*

Jij had gisteren sowieso wel wat anders aan je hoofd dan mijn klaaguurtje.

Wat ik jou nog wilde zeggen is: Een diagnose is een begin van een weg met een doel, het doel is om er voor te zorgen dat de aandoening verdwijnt of hanteerbaar wordt. Een diagnose zegt niets maar dan ook helemaal niets over jou, jij bent het niet en je zult het ook niet worden. Je zit er wel mee opgescheept. En het fijne is dat doordat er nu een diagnose is, kan er ook gericht wat aan gedaan worden of belangrijker, kun jij er gericht wat aan gaan doen.
owwwww Hallo lief sgaap : smooch:

* sorry voor het snotje in je vacht*
quote:poppedotje schreef op 19 oktober 2010 @ 20:42:

[...]

Goed zo! heb je het inmiddels al wat warmer?Ja! Ook dat!
quote:FlorisFlorijn schreef op 19 oktober 2010 @ 20:44:

[...]

Denk al... wat ruik ik toch de hele tijd.It's Me
Dank voor je woorden Spuuk.

Daar zit zeker wat in.. Ik ben niet de diagnose.. Ik zit ermee opgescheept en ik ga mijn best doen er aan te werken!!
En ja Roos, dat doet pijn. Niet dat ik niet meer kan functioneren, maar meer een naar, trekkerig gevoel. Altijd spanning op je huid, je vingers niet goed kunnen buigen, schoenen die niet lekker zitten, een opgezet en pafferig gezicht enz. Ik voel me zo veel beter en fitter in de winter, kan niet wachten. Gelukkig ga ik in december 3 weken naar Nederland
Mooie post, Spuuk en helemaal waar.
Ik kreeg oa als tip van mijn -iater om te gaan hardlopen!

Daar wil ik serieuws iets mee gaan doen dus ik ben nu bezig met die start to run dinges van Evy.

Ik ben benieuwd hoelang ik kan lopen zonder al hijgend en puffend op de gronde te liggen, en te smeken om zuurstof!
Lieverds,

Ik ben weg, moet RL-en
Daag Luun!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven