3000+ deel 71 alweer

19-10-2010 10:28 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.

De plek waar lief en leed wordt gedeeld.

Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.

Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.

3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.

De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.

Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.

Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?

Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.

3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.

poll?

Totaal aantal stemmen: 17

ja (24%)
nee Geen stemmen
misschien (6%)
weetnie (12%)
mens doe normaal! (59%)
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
Maar het is nog steeds niet begonnen!
En ik heb nog helemaal niets in het mod topic gelezen (en dat was ik ook niet van plan!!)
Kheb geen zin om me daarmee te bemoeien
Jos, ik vind het ook stom dat het niet wordt uitgezonden.

En mijn post van net is het eerste en laatste wat ik over het modtopic te zeggen heb
Oh, je mag rustig je mening hebben hoor Vera. Ik wil alleen even aangeven dat ik het niet gelezen heb en me er dus niet mee bemoei
Mooie post Vera, en voor een groot deel mee eens,

maar gisteravond was het daar wel heel grappig,

Desondanks wil graag weten hoe bepaalde dingen nu in elkaar steken. Als je me loept, zie je mijn vragen aan Naomi.
Het zou om 7 uur beginnen, maar er is nog steeds niets op internet Ik zie net dat het om half acht gaat beginnen
Nou volgens mij staan die vragen al ongeveer 100 keer in het topic Luun

En eens met Vera haar verhaal.
Dag plusserTs, fijne avond allemaal (ben naar de ijshockey).

Vera, helemaal eens met je post.
Veel plezier Mocy!
Luun, je vragen zijn goed en ik snap ook best dat je antwoorden wilt. Ik denk alleen dat het verspilde moeite is, dat je geen bevredigend antwoord gaat krijgen. En dan? Stop je met forummen? Voor jou 10 anderen. Blijf je toch doorforummen, dan is er wat hen betreft helemaal geen man vrouw overboord.

Misschien woon ik al te lang in een land dat zo oneerlijk is, dat zo corrupt is en zo ontzettend frustrerend kan zijn, dat ik heb geleerd om me bij zaken neer te leggen. Hoe erg dat ook is...
Veel plezier Moos!
hadden jullie ook problemen met internet? Msn deed het wel, facebook deed het, maar de rest bleef maar laden en laden en laden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:friezinnetje schreef op 22 oktober 2010 @ 19:12:

Nou volgens mij staan die vragen al ongeveer 100 keer in het topic Luun

En eens met Vera haar verhaal.

Nietus

De helft van mijn vragen zijn "alleen van Luun " vragen

Moos veel plezier

Ik ben naar de Boerderie
Vera, je hebt helemaal gelijk.

Ik vind het wel lastig omdat het aan mijn rechtvaardigheidsgevoel knaagt.

En omdat ik sommige forummers gewoon zuigende zeurpieten vind.
Geen problemen hier Roos. Maar ik heb ook één of andere supersnelle internetverbinding die het altijd lijkt te doen. Foutje van de provider denk ik, want ik betaal echt heel weinig.
Dag Luna, ga maar lekker boerinnen.

Roos, hier geen problemen met internet, gisteravond wel trouwens.

Friez, voor ik in winterslaap ga moet ik me flink vol eten en struin ik vele tuintjes af op zoek naar voedsel.
hier ook geen probleem Roos
Zal ik dan nu maar gaan afwassen?
Dan zal ik wat kapjes brood naar buiten gooien, Egel!
Hier ook geen probleem met internet
Ik verplaats me nu naar bed om WK-turnen te gaan kijken, ik heb er zin in!!
Toch wel een beetje jammer dat ik daar niet ben
Egel, zoals ik al eerder zei, heb ik mijn rechtvaardigheidsgevoel al een poos geleden in de koelkast gezet. Anders zou ik hier gillend gek worden. Ik heb op een gegeven moment besloten om alleen te vechten voor de dingen waarvan ik denk dat een gevecht iets uit gaat halen. De rest probeer ik van me af te laten glijden, hoe moeilijk dat ook is. Misschien maakt dat me een minder mooi mens en kijk ik er later met spijt op terug. Het is ook één van mijn redenen om hier weg te gaan. Ik ben bang dat dit land me te veel heeft veranderd. Ik ben harder geworden, pessimistischer. Ik vind mezelf niet meer altijd een leuk persoon. Ik word er gewoon steeds chagrijniger van
quote:verademuis schreef op 22 oktober 2010 @ 19:20:

Luun, je vragen zijn goed en ik snap ook best dat je antwoorden wilt. Ik denk alleen dat het verspilde moeite is, dat je geen bevredigend antwoord gaat krijgen. En dan? Stop je met forummen? Voor jou 10 anderen. Blijf je toch doorforummen, dan is er wat hen betreft helemaal geen man vrouw overboord.

Misschien woon ik al te lang in een land dat zo oneerlijk is, dat zo corrupt is en zo ontzettend frustrerend kan zijn, dat ik heb geleerd om me bij zaken neer te leggen. Hoe erg dat ook is...Ik ben nu iets meer dan een jaar lid, en als ik een ding wel geleerd heb, is dat engels mensen afgerekent worden op hun fouten.

Beantwoorden ze de vragen nu niet (wat ik ook echt niet verwacht) dan zal dat straks dubbel hard bij ze terug komen.

Maar ik Forum rustig door hoor, ik geloof dat ik ook een van de weinige mensen ben, die zich totaal niet druk maakt om mijn "Privacy".

Maar ik zal (sinds dit allemaal aan het licht is gekomen) nooit persoonlijke postings doen zoals bv in de Vivabiecht, terwijl ik daar wel eens aan gedacht heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven