3000+ deel 71 alweer
dinsdag 19 oktober 2010 om 10:28
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.
De plek waar lief en leed wordt gedeeld.
Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.
Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.
3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.
De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.
Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.
Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?
Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.
3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.
De plek waar lief en leed wordt gedeeld.
Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.
Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.
3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.
De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.
Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.
Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?
Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.
3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
zaterdag 23 oktober 2010 om 11:50
Uiteraard ist besmettelijk, ben nergens anders geweest dan hiero
Neuh onzin, dit weertype is heerlijk voor virussen. lekker vochtige lucht en een graadje of 10 buiten.
Vinden ze lekker die virussen, en wij hebben daar last van.
Herfst is niet voor niets dé tijd voor griepjes.
En bankhangen? daar ben ik niet zo goed in, heb niet heel veel te doen vandaag.
De jongens gaan vanmiddag naar hun vader dat scheelt, kan ik daarna mijn bed in met paracetamol.
Neuh onzin, dit weertype is heerlijk voor virussen. lekker vochtige lucht en een graadje of 10 buiten.
Vinden ze lekker die virussen, en wij hebben daar last van.
Herfst is niet voor niets dé tijd voor griepjes.
En bankhangen? daar ben ik niet zo goed in, heb niet heel veel te doen vandaag.
De jongens gaan vanmiddag naar hun vader dat scheelt, kan ik daarna mijn bed in met paracetamol.
zaterdag 23 oktober 2010 om 11:53
Egel, ik loop ook. Al vele jaren, sommige tijden veel, andere minder of niet.
Ik krijg nog steeds niet dat euforische gevoel. Wel is het lekker om je hoofd leeg te maken en idd blij het gedaan te hebben na afloop. Je bent na uitgepuft te hebben meestal best erg fit erna. Voordeel vind ik ook, dat als je regelmatig loopt je goed op je gewicht blijft. En buiten lopen in een lekkere temperatuur in het bos bijv. is heerlijk.
Ik krijg nog steeds niet dat euforische gevoel. Wel is het lekker om je hoofd leeg te maken en idd blij het gedaan te hebben na afloop. Je bent na uitgepuft te hebben meestal best erg fit erna. Voordeel vind ik ook, dat als je regelmatig loopt je goed op je gewicht blijft. En buiten lopen in een lekkere temperatuur in het bos bijv. is heerlijk.
zaterdag 23 oktober 2010 om 11:58
zaterdag 23 oktober 2010 om 12:02
quote:egelviva schreef op 23 oktober 2010 @ 11:59:
Mocy, je lijst lijkt lang, maar valt best mee toch?
Een uur er flink tegenaan.
Dan ff pauze met koffie en dan nog een paar laatste klussen.
En hup, alles klaar en voldaan gevoel zonder hardlopen!Egel wat maak jij het toch eenvoudig.....Nog 2 minuten....
Mocy, je lijst lijkt lang, maar valt best mee toch?
Een uur er flink tegenaan.
Dan ff pauze met koffie en dan nog een paar laatste klussen.
En hup, alles klaar en voldaan gevoel zonder hardlopen!Egel wat maak jij het toch eenvoudig.....Nog 2 minuten....
zaterdag 23 oktober 2010 om 12:05
quote:egelviva schreef op 23 oktober 2010 @ 11:58:
[...]
écht?
Daar zou ik nou depressief van worden.
Ben geen bankhanger, ben graag lekker bezig, vind rondrommelen in huis al erg ontspannend.Niet alle dagen hoor! Zo nu en dan vind ik dat heerlijk, vooral 's avonds. Als ik een vrije dag heb, dan mag ik ook graag wat andere dingen doen.
[...]
écht?
Daar zou ik nou depressief van worden.
Ben geen bankhanger, ben graag lekker bezig, vind rondrommelen in huis al erg ontspannend.Niet alle dagen hoor! Zo nu en dan vind ik dat heerlijk, vooral 's avonds. Als ik een vrije dag heb, dan mag ik ook graag wat andere dingen doen.
zaterdag 23 oktober 2010 om 12:16
ik heb een vraagje aan jullie, ik doe mee aan een fotowedstrijd om een reis naar curacao te winnen. Ik wil heel graag daar naar toe om mij stageplek te bekijken. Willen jullie stemmen?
http://fotowedstrijd.vakantie.be/fotos/750/
http://fotowedstrijd.vakantie.be/fotos/750/
a docter a day keeps the apple away
zaterdag 23 oktober 2010 om 12:19