3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
En Voor en Na foto aub Bi
Zo ongeveer Friezzz:

Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 28 oktober 2010 @ 21:38:

Dank je Friez. Je weet dat scheldwoorden op zijn Haags de omgekeerde betekenis hebben.



Vreeeeeeemd volk daar!



Maar goed dat ik het weet, ga morgen met een Hagenees op pad voor het weekend.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En dat is de foto voor
Pfff heftig... wie zit er nog naar Derek te kijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:40:

Zo ongeveer Friezzz:

[afbeelding]



Lekkâh!!!



Heeft ie nog een broer???
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
agos dat broertje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jazeker Hima.... en het zijn 2 druppels water
Ja vreselijk he Roos..
Alle reacties Link kopieren
Heb weer even teruggezapt naar wrattenpad. Watskeburt?
Jongetje van 8 door verkeersongeval overleden Vin
Ow... reclame... pff even roken heur!
Alle reacties Link kopieren
en zijn broertje vertelt ook en je ziet gewoon dat ie zich heel groot probeert te houden, hartverscheurend
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Harverscheurend inderdaad Roos... wat een verdriet zit er in dat mannetje!





Broertje??
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 28 oktober 2010 @ 21:15:

nou deze is best mooi moet ik toegeven maar dat komt door Ellen



Wat is dromen?

Is het hopen, streven, willen weten of vergeten te leven?

Is het maar een gedachte, het wachten tussen nemen en geven?

Is het goed, is het schadelijk, verraderlijk of jou om het even?

Of het een teken is of van geen betekenis?



Ben hierdoor even de 3J's ingedoken en ze hebben best mooie nummers.

Bedankt Sgaap, weer wat ontdekt.
Het zou Derek wel sieren als hij mijn hugs even meldt aan het broertje... straks na de reclame
Alle reacties Link kopieren
Hmm, dat is triest. Blijf wel even bij wrattenpad hangen.
Zit je lekker te zingen Bam?



En dan is de volgende vraag... zijn de meiden en de buren daar blij mee?
Alle reacties Link kopieren
Bam, 3J's zijn idd best heel goed en vooral die ene met dat langere sluike haar heeft een geweldige stem.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe laat Graaf thuis komt? Als het laat wordt ga ik vast naar bed......
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 21:47:

Weet iemand hoe laat Graaf thuis komt? Als het laat wordt ga ik vast naar bed......Ik denk tussen nu en morgen
Ik denk om 23.32 Vin.
Alle reacties Link kopieren
BAM wat fijn dat shalalie, shalala, en het gaat maar door, van Sieneke uit je hoofd is nu.....
Alle reacties Link kopieren
ik vind de 3J's het beste te pruimen van het hele kliekje uit Volendam met N&S als leuke 2e
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En Bianco komt om 23.34 thuis... die is precies 34 seconden binnen geweest, om zn dartpijlen te pakken en zn vandaag verdiende centjes af te leveren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven