3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Nou Friez, daar heb ik wat aan, kun je wat accurater zijn?



En Bi, dat vind ik te laat. Dan ga ik vast naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Vind je dat niet 4 minuten te laat Bi?
Ahhh das zielig voor Graaf.... het zou leuker voor hem zijn als je als smachtend afwachtende vrouw op hem zit te wachten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit nu weer voor reclame?



Oh ECI.

Whahahahahahaha, ik zie minigravinnetje wel met een paard thuis komen. En ik zie mezelf wel in mijn boek zitten (of laptop).
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 21:50:

Vind je dat niet 4 minuten te laat Bi?Voor middernacht komt ie nog binnen, alles wat ie later komt moet ie in de bus slapen en dat weet ie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 21:49:

Nou Friez, daar heb ik wat aan, kun je wat accurater zijn?



En Bi, dat vind ik te laat. Dan ga ik vast naar bed.in het kader van dit topic, deed ik een uitstekende post!

Alleen neutrale reacties hier!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:50:

Ahhh das zielig voor Graaf.... het zou leuker voor hem zijn als je als smachtend afwachtende vrouw op hem zit te wachten Nou dan zal ik wakker blijven en mijn boek gaan lezen in bed.
Alle reacties Link kopieren
Geachte medeposters, ik ga mijn spullen inpakken en dan lekker te bed, nog even TV kijken.



Zullen jullie lief zijn voor elkaar, van het weekend?



Bis montag!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Hima, en heeel veel plezier dit weekend
Fijn weekend Hima!!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Hima!!!
Alle reacties Link kopieren
Dank joelie wel!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hima heel veel plezier het weekend.
Ik snap werkelijk niet dat ze het broertje hierbij laten zijn. Snappen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Snap ik ook niet. Hij kan Ogilvie niet verstaan maar hij ziet wel zijn moeder huilen. Hij is wel heel stoer, of probeert hij te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 21:47:

Weet iemand hoe laat Graaf thuis komt? Als het laat wordt ga ik vast naar bed......



Ik stuur 'm wel naar huis hoor.



Of wil je juist op bed, dan hou ik 'm hier nog even.

We zijn zo fijn de 3j's aan het luisteren samen
Alle reacties Link kopieren
ik zou het jochie er ook niet bij hebben gelaten





Hima, veel plezier!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Whoehahahahahahahah, nou BAM dan heb je zojuist een wonder verricht. Als hij ergens van gruwelt.......



Als je hem gezellig vind mag je hem nog wel even houden hoor. Zeg maar dat ik het buitenlampje aan doe voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Roos, krijg jij wel een berichtje van mij via MSN?
Alle reacties Link kopieren
Friez, ik krijg geen berichtjes, dan zou ik toch antwoorden Blondie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ja, nou!



Maar kan geen contact meer met iemand maken.
Alle reacties Link kopieren
ik krijg de melding dat berichten niet bij jou kunnen worden afgeleverd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 22:06:

Ja, nou!



Maar kan geen contact meer met iemand maken. Vraag of Derek het wil doen voor je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 22:07:

[...]

Vraag of Derek het wil doen voor je.
Alle reacties Link kopieren
dus wij kunnen ook geen contact met jou maken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven