3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
maandag 25 oktober 2010 om 22:33
Happy new topic!!
Bianca40, 1 uur geleden
Ik zag er ooit eentje in het echt... een bordje van "Kanaalweg" waar ze de K van hadden weggevaagd
'Hiero' in deze stad staat een bord met Noord-Hollands Kanaal zonder s en K. En ik zeg niet wie dat heeft gedaan toen diegene een rebelse puberT (met heule verkeerde en nog rebelsere vrienden!) was.. Ikke ni maar stond erbij en keer ernaar.. En het staat er nu al zo'n 10 jaar
Bianca40, 1 uur geleden
Ik zag er ooit eentje in het echt... een bordje van "Kanaalweg" waar ze de K van hadden weggevaagd
'Hiero' in deze stad staat een bord met Noord-Hollands Kanaal zonder s en K. En ik zeg niet wie dat heeft gedaan toen diegene een rebelse puberT (met heule verkeerde en nog rebelsere vrienden!) was.. Ikke ni maar stond erbij en keer ernaar.. En het staat er nu al zo'n 10 jaar