3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
maandag 8 november 2010 om 16:59
rosanna08, 14 seconden geleden Appeltje, is dit een vriendin waar je jezelf
bij kunt zijn? Die het ook snapt wanneer je
niet zo gezellig bent?
ja. ze begrijpt me.
maar dan nog vind ik het lastig.
ik vind het lastig om uit te spreken tegen anderen dat ik me kut voel.
het is op dat moment makkelijker en minder vermoeiend om een glimlach tevoorschijn te toveren.
dat is oud patroon, en niet goed.. i know.. maar het is wel makkelijker.. .
bij kunt zijn? Die het ook snapt wanneer je
niet zo gezellig bent?
ja. ze begrijpt me.
maar dan nog vind ik het lastig.
ik vind het lastig om uit te spreken tegen anderen dat ik me kut voel.
het is op dat moment makkelijker en minder vermoeiend om een glimlach tevoorschijn te toveren.
dat is oud patroon, en niet goed.. i know.. maar het is wel makkelijker.. .
maandag 8 november 2010 om 17:01
het is aan de ene kant makkelijker, maar het zorgt er wel voor dat je nu niet wil gaan. Lieverd, doe jezelf een heel groot plezier, ook al voelt dat nu misschien niet zo, ga wel en zeg tegen je vriendin dat je je kut voelt, maar dat je gewoon even niks wil, alleen domweg greys met haar kijken. Geloof me, hoe moeillijk het ook is om het te zeggen, daarna zul je bevrijd voelen, bevrijd van het masker wat je in de weg zit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best