3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Met mij gaat het geweldig, stootkuur prednison heeft wonderen gedaan. Net weer een uur geaerobicd. Vorige week ook en twee keer hardgelopen met Evi, uur paardgereden. Ik ben er weer helemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zere wijsvinger en nu kan ik niet goed typen
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt dat Friez?
Lekker dat je er weer bovenop bent Josje!!



Hoe komt dat Friezz?
Alle reacties Link kopieren
Zit met mijn iPad op de bank
Alle reacties Link kopieren
heb een kloof in de vinger op het topje. Komt door psoriasis. Is pijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
Kun je het niet verzachten met betadine zalf Fries? Kweet niet of dat kan en mag met psoriasis?
Alle reacties Link kopieren
[quote]Bianca40 schreef op 08 november 2010 @ 21:30:

Lekker dat je er weer bovenop bent Josje!!

quote]

Ben ook erg blij dat ik er weer vanaf ben. Niks an om zo benauwd te zijn en niet kunnen sporten. Ik ga denk ik woensdag weer een afspraak met Evy maken, ze wilde morgen al, maar dan heb ik een rustdag
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zalfje liggen, die doe ik straks op, als ik op bed ga.
Alle reacties Link kopieren
Dat verzacht ook Fries?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat verzacht. Is goed spul!
Alle reacties Link kopieren
Weet je waaraan ik ook merk dat ik weer beter ben? Ik heb weer honger als een paard. Ik heb vandaag acht boterhammen op, een appel, een banaan en een peer. Oja en een bord warm eten, een liga en een sultana. Moet echt weer even bijeten geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Zo, even mijn pyjama aantrekken en dan ga ik zo mijn bedje in. Lekker warm, boekje lezen
Alle reacties Link kopieren
Tot morgen allemaal (in een nieuw topic?!?!)
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat had ik ook Jos. Toen ik me niet fit voelde, at ik ook weinig. Was dan ook 2,3 kilo afgevallen in 3 weken!
Alle reacties Link kopieren
Lekker Koese Jos!
Tot morgen Josje Wat vreet jij veel!!!!





Friezzzz. das nie fijn! Wordt dat erger doordat het herfst is?
Alle reacties Link kopieren
Ik was nauwelijks iets afgevallen Fries (hoeft ook eigenlijk niet echt), maar kom ook niet aan nu.



Jullie ook lekker koese allemaal en ik ben nu echt weg hoor
Truste Hein!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 08 november 2010 @ 21:43:

Truste Hein!
Alle reacties Link kopieren
ja, het weer heeft wel invloed, Bi. Als het kouder wordt, dan meer last. En overdag smeren helpt niet, want was wel 20 keer per dag mijn handen (of nog meer ivm werk)
Ja dat 20 x je handen wassen is ook echt bevorderlijk denk ik?



Alle reacties Link kopieren
Nee, nie echt nie
Alle reacties Link kopieren
euh en dan nu nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven