3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
met je BAM, das gezelliger, als je terugpraat
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:08:

Bam denk dan aan morgenochtend. Hoe je baalt als je brak bent en hoe blij als je fit bent



Ik leef in het heden, niet in de toekomst Moos.

Soms best lastig zoals nu.......
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 00:09:

met je BAM, das gezelliger, als je terugpraat Bam is altijd adrem (dus gezellig)
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 00:09:

met je BAM, das gezelliger, als je terugpraat



Oké ja das waar, nou sjah, wat zal ik eens zeggen dan nu?



*is geen pratert*
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:10:

[...]





Ik leef in het heden, niet in de toekomst Moos.

Soms best lastig zoals nu.......soms is het lastiger soms is het makkelijker
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:10:

[...]

Ik leef in het heden, niet in de toekomst Moos.

Soms best lastig zoals nu.......Oeiiii
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:10:

[...]





Bam is altijd adrem (dus gezellig)Eerste klopt, tweede zijn de meningen over verdeeld
Alle reacties Link kopieren
nou ik vind je wel gezellig hoor bam!

en nu blijf moos ook langer hangen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Mijn voorgenomen tijd is 01.00, maar wilde eigenlijk eerder. Vervelende is, dat ik weer steeds wakkerder aan het worden ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:09:

Almosthappy is het ondertussen nog steeds geen tijd voor een nickchange naar gewoon Happy?

Misschien heb je wel gelijk bam, maar ik durf niet. Bang dat ik iets ga afroepen. Stom he?



Ok, ik heb nu al 2 schoppen gehad, waarvan 1 met pantoffel. En nu ben ik aan het denken wat voor pantoffel..

Zo'n Spaanse slof?

Of zo'n geruit opa-geval?

Of een roze hoerige met pompom-geval?

Of? Of?

Nu ga ik daar weer over malen en kan ik helemaal niet rustig gaan slapen
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:11:

[...]

Eerste klopt, tweede zijn de meningen over verdeeld Ik hoor bij dat ene deel.
Alle reacties Link kopieren
dat is lastig moos, misschie moet je warme melk met honing drinken...

of nog een half uurtje wachten
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:11:

[...]





Eerste klopt, tweede zijn de meningen over verdeeld Wel eens met mocy hoor!
Alle reacties Link kopieren
Almost, ken dat. De goden verzoeken noemen wij dat.

Zijn hele leuke sloffen trouwens. Spierwit (afijn dat waren ze) ugg-achtig met twee bolletjes eraan.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:13:

Mijn voorgenomen tijd is 01.00, maar wilde eigenlijk eerder. Vervelende is, dat ik weer steeds wakkerder aan het worden ben.Ik heb hetzelfde nu. en mijn wekker gaat om 6.30 uur. en ik heb veel slaap nodig.. Grmblll
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 00:14:

dat is lastig moos, misschie moet je warme melk met honing drinken... Ik neem nog een vino tinto.
Alle reacties Link kopieren
6.30 is wel vroeg ja. Maar je hebt een uur extra
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:15:

Almost, ken dat. De goden verzoeken noemen wij dat.

Zijn hele leuke sloffen trouwens. Spierwit (afijn dat waren ze) ugg-achtig met twee bolletjes eraan.Waar zitten die bolletjes dan? Bungelend aan zo'n beetje de achter/zij-kant?
Alle reacties Link kopieren
ai das vervelend happy (ga je gewoon zo noemen is leuker als almost )

als de wekker zo vroeg gaat kan het nog niet licht zijn!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ach, dat uur telt nu niet meer moos (maar je weet het leuk te brengen )
Alle reacties Link kopieren
Nee bolletjes voorop de wreef.
Alle reacties Link kopieren
Ik teer nog heel lang op dat uur hoor. Heb ook nog niet alle klokken teruggezet. Zo lekker. Schrik je je rot en dan daarna ''ooh nee'', opluchting en luxe.
Alle reacties Link kopieren
Moet jij niet vroeg op dan, marmul?

En happy noemen doet niemand. Het is altijd AH (albert heijn? ) of almost. Je bent dus de eerste!
Alle reacties Link kopieren
We kunnen Almost ook Hap gaan noemen
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:18:

Nee bolletjes voorop de wreef.

bolletjes op de wreef?

*visualiseert zich nu een ongeluk*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven