3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 02 november 2010 @ 11:23:

Ben ik ook weer en negeer het gebeurde..





Watskebeurt? Heb ik weer een rel gemist?



Veel plezier met Neefje!
Alle reacties Link kopieren
een rel, waar?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag! Ik heb proberen bij te lezen in mijn lunchpauze maar mèn, wat gebeurt er veel 'snachts... het is me dan ook niet gelukt/geen tijd/geen zin enzo. Ik mis altijd alle spanning op het forum...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hima om je tegemoet te komen heb ik de helft gewist
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ontzettend lekker geslapen in mijn eigen bed!

Wat een verademing na een paar nachten op een kneiterhard smal bedje met synthetische lakens en een te krap dekbed... om over het nekherniabezorgende megakussen maar niet te spreken.. home sweet home!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Maarja BAM, ik was bij pagina 15 toen ik te bed ging, en nu staan er al 34...



Mocht ik iets moeten weten (voordat ik mensen voor hun schenen schop of niet terugvraag naar bepaalde dingen) dan hoor ik het graag!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ik heb mijn bijdrage ook geleverd aan t wissen

maar we hebben een hoop gezegd, en ik heb hier in mijn eentje nog even carnaval gevierd
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
en fijn dat je weer lekker hebt geslapen Hima!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen gevoelige schenen of lange tenen iig dus mij schop je niet zo snel



Hoe zet ik die kinderen hier uit??? Ruzie om een pot speculoos!



"Wat een gemekker, ik kom hier voor m'n rust."

(Mijn favo-reclame-uitspraak tegenwoordig.)



Ik durf mijn nieuwe therapie opdracht niet open te maken, was gister al van het padje af alleen omdat ik wist dat ie vandaag zou komen dus wat gebeurt er als ik ermee bezig ga?



*verzamelt moed*
Alle reacties Link kopieren
En het is vandaag Pepermuntjesdag.



(de dag dat Man en ik verkering kregen lang, heul lang geleden, al 21 jaar geleden!)



Pepermuntjesdag omdat ie me versierde met een zak pepermuntjes van de Wibra op koopavond in de stad
Alle reacties Link kopieren
ik zou de speculoos in hun mond douwen, kunnen ze gelijk niks meer zeggen



BAM succes! als je je ei kwijt moet tijdens of na de opdracht hoor ik het wel! Of als je een schop nodig hebt!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 12:33:

En het is vandaag Pepermuntjesdag.



(de dag dat Man en ik verkering kregen lang, heul lang geleden, al 21 jaar geleden!)



Pepermuntjesdag omdat ie me versierde met een zak pepermuntjes van de Wibra op koopavond in de stad haha wat een leuk verhaal! Een lief ook
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met deze mijlpaal BAM!



En te versieren met een zak pepermuntjes... hmmm, da's weer eens wat anders dan een Breezâh
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En succes met je opdracht BAM, even doorbijten en de vlop openmaken, des te eerder ben je er ook weer vanaf...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 12:27:

.. en ik heb hier in mijn eentje nog even carnaval gevierd Dat was dan wel een heul korte polonaise...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 02 november 2010 @ 12:35:

Gefeliciteerd met deze mijlpaal BAM!







Dankje dankje maar het is geen prestatie hoor, ik doe er niks aan en haal met gemak de 50 jaar op deze manier



Ik ga de opdracht bekijken als de draken weer naar school zijn en kleine draak op de bank voor de tv hangt, nog even uitstel dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 02 november 2010 @ 12:37:

[...]





Dat was dan wel een heul korte polonaise... klopt, het bier gooien heb ik achterwege gelaten, had net mijn kamer weer schoon!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Friez
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ik ben niet zo nuttig vandaag, misschien had ik toch eerder moeten gaan slapen....
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 15:59:

ik ben niet zo nuttig vandaag, misschien had ik toch eerder moeten gaan slapen....Dat bedenk ik me elke dinsdag en vrijdag, nooit de avond ervoor zo dom he.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik heb wel Oudste haar kamer af, leeg en schoon!



Nu is het wachten op het bed voordat we verder kunnen.



(heb de therapie naar morgen doorgeschoven, leek me niet verstandig met kinderen hier want het wordt een zware.... )
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig BAM, en ja ik vraag me ook altijd af waarom ik me dat niet eerder bedenk.



Waarom eigenlijk alleen op dinsdag en vrijdag?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
weer thuis!



En vanavond ga ik eindelijk onder mijn eigen douche!
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 16:12:

Goed bezig BAM, en ja ik vraag me ook altijd af waarom ik me dat niet eerder bedenk.



Waarom eigenlijk alleen op dinsdag en vrijdag?



Omdat maandag en donderdag mijn Meneerloze avonden/nachten zijn



Friez veel plezier onder je douche!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven