3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 2 november 2010 om 12:22
dinsdag 2 november 2010 om 12:23
Ik heb ontzettend lekker geslapen in mijn eigen bed!
Wat een verademing na een paar nachten op een kneiterhard smal bedje met synthetische lakens en een te krap dekbed... om over het nekherniabezorgende megakussen maar niet te spreken.. home sweet home!
Wat een verademing na een paar nachten op een kneiterhard smal bedje met synthetische lakens en een te krap dekbed... om over het nekherniabezorgende megakussen maar niet te spreken.. home sweet home!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 2 november 2010 om 12:24
dinsdag 2 november 2010 om 12:31
Ik heb geen gevoelige schenen of lange tenen iig dus mij schop je niet zo snel
Hoe zet ik die kinderen hier uit??? Ruzie om een pot speculoos!
"Wat een gemekker, ik kom hier voor m'n rust."
(Mijn favo-reclame-uitspraak tegenwoordig.)
Ik durf mijn nieuwe therapie opdracht niet open te maken, was gister al van het padje af alleen omdat ik wist dat ie vandaag zou komen dus wat gebeurt er als ik ermee bezig ga?
*verzamelt moed*
Hoe zet ik die kinderen hier uit??? Ruzie om een pot speculoos!
"Wat een gemekker, ik kom hier voor m'n rust."
(Mijn favo-reclame-uitspraak tegenwoordig.)
Ik durf mijn nieuwe therapie opdracht niet open te maken, was gister al van het padje af alleen omdat ik wist dat ie vandaag zou komen dus wat gebeurt er als ik ermee bezig ga?
*verzamelt moed*
dinsdag 2 november 2010 om 12:35
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 12:33:
En het is vandaag Pepermuntjesdag.
(de dag dat Man en ik verkering kregen lang, heul lang geleden, al 21 jaar geleden!)
Pepermuntjesdag omdat ie me versierde met een zak pepermuntjes van de Wibra op koopavond in de stad haha wat een leuk verhaal! Een lief ook
En het is vandaag Pepermuntjesdag.
(de dag dat Man en ik verkering kregen lang, heul lang geleden, al 21 jaar geleden!)
Pepermuntjesdag omdat ie me versierde met een zak pepermuntjes van de Wibra op koopavond in de stad haha wat een leuk verhaal! Een lief ook
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 2 november 2010 om 12:39
quote:himalaya schreef op 02 november 2010 @ 12:35:
Gefeliciteerd met deze mijlpaal BAM!
Dankje dankje maar het is geen prestatie hoor, ik doe er niks aan en haal met gemak de 50 jaar op deze manier
Ik ga de opdracht bekijken als de draken weer naar school zijn en kleine draak op de bank voor de tv hangt, nog even uitstel dus.
Gefeliciteerd met deze mijlpaal BAM!
Dankje dankje maar het is geen prestatie hoor, ik doe er niks aan en haal met gemak de 50 jaar op deze manier
Ik ga de opdracht bekijken als de draken weer naar school zijn en kleine draak op de bank voor de tv hangt, nog even uitstel dus.
dinsdag 2 november 2010 om 16:56