3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 2 november 2010 om 22:25
quote:Gravinnetje schreef op 02 november 2010 @ 22:16:
Zo, ben ik weer. Nu via foon. Het is dus gelukt. Bedankt voor de hulp.
Bi, eten jullie ook nog weleens rijst, pasta of aardappelen. Of andere groente dan komkommer?
O jahoor.. gister Chili con carne gemaakt.. met rijst
En vandaag dus giros, met gebakken aardappelen, komkommer, tomaten, sla en olijven (niet zelf gemaakt, door de buurman gemaakt).
Zo, ben ik weer. Nu via foon. Het is dus gelukt. Bedankt voor de hulp.
Bi, eten jullie ook nog weleens rijst, pasta of aardappelen. Of andere groente dan komkommer?
O jahoor.. gister Chili con carne gemaakt.. met rijst
En vandaag dus giros, met gebakken aardappelen, komkommer, tomaten, sla en olijven (niet zelf gemaakt, door de buurman gemaakt).
dinsdag 2 november 2010 om 22:29
dinsdag 2 november 2010 om 22:51
quote:apppel schreef op 02 november 2010 @ 22:49:
ik ben ook verkouden en dat merk je echt wel goed als je het lopen bent.Als ik al diep uitadem blaf ik als een oude hond, moet er dus niet aan denken om te moeten hardlopen, voel het echt in mijn longen.
ik ben ook verkouden en dat merk je echt wel goed als je het lopen bent.Als ik al diep uitadem blaf ik als een oude hond, moet er dus niet aan denken om te moeten hardlopen, voel het echt in mijn longen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 2 november 2010 om 23:59
ik ben er weer
even bijgelezen, ik hoor van iedereen dat je badkamer mooi is friez dus dat neem ik maar aan
pop en appel succes met lopen morgen. Hima goed dat je ook weer gaat, ik ga morgenavond weer zwemmen en vrijdagavond weer wil minstens twee keer per week gaan!
even bijgelezen, ik hoor van iedereen dat je badkamer mooi is friez dus dat neem ik maar aan
pop en appel succes met lopen morgen. Hima goed dat je ook weer gaat, ik ga morgenavond weer zwemmen en vrijdagavond weer wil minstens twee keer per week gaan!
a docter a day keeps the apple away