3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren




Appel, wat Popp zegt is zo. Als je denkt ''pfff ik kan niet meer'', kan je iets langzamer gaan lopen ipv te stoppen en dan ga je na een tijdje vanzelf weer iets harder. Echt waar. En of je nou loopt ''als een slak'' voor je gevoel of voor anderen, maling aan hebben. Maar je hoeft dan echt niet te wandelen tussendoor en blijft in de ''jog-modus''.



Friez, lekker joh douchen in je mooie badkamer.



Ben zo gaar als wat. Oudste vanavond weer in zijn huis afgeleverd.
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen!

Vandaag werken, morgen vrij, vrijdag nog een half dagje werken.



Dus werk ze vandaag en iedereen een fijne dag!



En voor alle Evy-lopers: veel succes!
Alle reacties Link kopieren
morge meisjes





ik wil nog slaaaaaaapen



I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen!
Goedmeurning!!



voor allemaal, fijne dag en tot vanaaf!
Alle reacties Link kopieren
morge Appeltje, jij ook al lekker vroeg wakker?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
moos, ik ga straks lopen en zal doen wat jij en pop zeggen.

ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook nog wel slapen, Roos. Maar morgen kan ik een beetje uitslapen



Haai Appeltje
Alle reacties Link kopieren
ja, ben al anderhalf uur wakker roosje. bleh!
Alle reacties Link kopieren
En Bi
Alle reacties Link kopieren
tot vanavond bi!
Appeltje... je zou je burenlijst bij de boerderie eens na moeten kijken. Alles van jou is binnen een paar tellen weg, zelfs op dit tijdstip

Ik denk dat er bij jou een hoop GU-tjes tussen zitten. Jacky heeft de link van hoe je kan zien hoeveel van jouw buren daarbij zitten.
Sow wat is het druk, goeiemorgen allemaal!
Alle reacties Link kopieren
zo, wat is het druk hier vanmorgen! Wel gezellig



Appel en Bianc, hebben jullie ook problemen om goods te kopen? Ik krijg steeds een out of sync melding
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb al een paar dagen niks gekocht Roos



Ik zal het vanavond eens proberen en jou vertellen of het me lukt.



Ow f*ck... Bianco moet me wegbrengen want zn bus moet vandaag naar de garage!!



*rent naar boven en schudt Bianco ruw wakker*
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 03 november 2010 @ 06:59:

Appeltje... je zou je burenlijst bij de boerderie eens na moeten kijken. Alles van jou is binnen een paar tellen weg, zelfs op dit tijdstip

Ik denk dat er bij jou een hoop GU-tjes tussen zitten. Jacky heeft de link van hoe je kan zien hoeveel van jouw buren daarbij zitten.





Oke.. dat is idd niet leuk!

Ik ga het vragen aan Jacky!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 03 november 2010 @ 07:06:

zo, wat is het druk hier vanmorgen! Wel gezellig



Appel en Bianc, hebben jullie ook problemen om goods te kopen? Ik krijg steeds een out of sync melding Ja, heb ik ook last van!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 03 november 2010 @ 07:11:

[...]





Ja, heb ik ook last van! gelukkig, ja niet voor jou hoor, maar dan ligt het aan fv en niet aan mij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Jacky een bericht gestuurd. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vriend even wakker maken want hoor zijn wekker al ruim een half uur hier beneden en meneer word nergens wakker van.
Alle reacties Link kopieren
Bi, hoe noem je het voluit die GU tjes?



Dan zoek ik het zelf even op!
Alle reacties Link kopieren
ik ben weg!



Tot vanavond
Gamers United Appel
Alle reacties Link kopieren
dag Friez, tot vanavond!



oké, dsnk je Bi!
Alle reacties Link kopieren
werk ze Friez!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven