3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Maar ik voel me zo goed dat ik dat niet zomaar in ons huis laat vallen... dat woord !
Koeristus zeg... ik zit te trillen! Bianco staat met haar te praten... ben benieuwd
Mam deze was voor jou!
Wat ik nu zou willen is in de auto stappen en naar het einde van de wereld rijden!
Alle reacties Link kopieren
Bi
Dankje Pop... is het raar dat ik uit mn dak ging? Ze weet dat ik dat woord niet wil horen!



Mn hand doet zeer.. ik heb eerst op de tafel geslagen... toen op Bianco en toen op stiefdochter
Is het raar dat ik boos word omdat Bianco nu met haar (buiten) staat te praten en ik hier zit te trillen van woede?
Alle reacties Link kopieren
oei bi... dat klinkt niet goed
Alle reacties Link kopieren
dit is eg lastig voor bianco denk ik bi..
Ik ben echt geexplodeerd!!



Ik zou mezelf weleens terug willen zien, was volgens mij best een scene... rijp voor GTST



Pffff ik lach wel.. maar ik ben niet blij
Ja weet ik Appel... ik laat ze maar even praten.. en af en toe roep ik: JIJ ging toch weg? (aan stiefdochter gericht)
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je emotie en frustratie Bi, ik vermoed ook dat er meer speelt dan dit



Ik ben alleen zwaar tegen fysiek geweld (ook psychisch geweld)



Probeer te kalmeren en te relativeren Bi
Hoi Bi,

Lees ik nu dat je twee mensen hebt geslagen?
Ik heb niet hard geslagen... meer uit onmacht.



Die op de tafel was nog het hardst... auw!
Ik vind het al erg genoeg als ik buiten het Kwoord hoor... en in mijn/ons huis moet het gewoon Niet, Nooit, Nimmer, Nada vallen!



Dit was niet de eerste keer, ik heb al een paar keer heel rustig gevragd of ze daar rekening mee wil houden.
Ze zei: je bent mn moeder niet!



Ik zei: Nee inderdaad.. maar betekent dat dat je alles mag zeggen dan?
Zennnn
Alle reacties Link kopieren
was er meer aan de hand bi?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het Bi, iedereen in jouw huis zou dat ook moeten respecteren



Maar doe even een stap terug, maak even een ommetje, ik denk dat je te veel door emotie en verdriet laat meeslepen nu
Niet echt Appel... alleen zei ze op een gegeven moment dat ze wel een baantje in de handel (lees: rommel) zou zoeken omdat ze geld nodig heeft.



Ik zei: hoe wou je die handel kopen dan zonder geld?



Toen zei ze: Ach... ik ken genoeg mensen die me aan handel kunnen helpen.



Ik zei: En als je gepakt wordt? Je stage? Je school? Je diploma?



Toen zei ze iets in de trant van Fuck die Kschool



BOEM!
Ik kan geen ommetje maken Pop... want zij staan buiten voor de deur. Ik heb een peukie.. en voel me langzaam rustiger worden.
OH maar dat wordt zo nog wel een discussie met Bianco hoor... dus ik ben nog niet klaar voor vannacht... maar wel een stukkie rustiger inmiddels (lees: koel, hard, dood van binnen)
Alle reacties Link kopieren
Bi, lieverd toch. Rode lap die wapperde? Je hebt alle recht omheen gevoel in je huis te willen en dan zeker dat zo beladen woord. Laat bianco maar even met zijn dochter praten, pak jij jezelf weer even op. Waarom gaf je bianco ook een knal voor zijn kanus?
Alle reacties Link kopieren
dat is ok voor nu Bi, maar stof tot nadenken en werkmateriaal voor morgen
Omdat ik zei (schreeuwde) dat ik er doodziek van werd om dat woord te horen. Toen ging hij voor me staan en zei (op belerende toon) Hé Hé... terwijl zij GVD net het Kwoord had gezegd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven