3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
dinsdag 23 november 2010 om 22:08
dinsdag 23 november 2010 om 22:08
quote:Gravinnetje schreef op 23 november 2010 @ 21:55:
Bi, weet jij trouwens iets? Ik hoorde een roddel dat de Praxis er uit gaat en er een Jumbo in komt. Mij maak je blij maar ik vrees dat het niet waar is?
Nee niks van gehoord Vin.... wel dat de C1000 misschien Jumbo gaat worden, maar die roddel gaat al zeker 1,5 jaar.
Pop... ik zeg ja.. cv meesturen. Het kan dan wel een interne vacature zijn, ze weten dan misschien niet (meer) wat je hiervoor allemaal hebt gedaan. En je mag mij als referentie opgeven, ik zeg gewoon dat je een schatje bent
Bi, weet jij trouwens iets? Ik hoorde een roddel dat de Praxis er uit gaat en er een Jumbo in komt. Mij maak je blij maar ik vrees dat het niet waar is?
Nee niks van gehoord Vin.... wel dat de C1000 misschien Jumbo gaat worden, maar die roddel gaat al zeker 1,5 jaar.
Pop... ik zeg ja.. cv meesturen. Het kan dan wel een interne vacature zijn, ze weten dan misschien niet (meer) wat je hiervoor allemaal hebt gedaan. En je mag mij als referentie opgeven, ik zeg gewoon dat je een schatje bent
dinsdag 23 november 2010 om 23:20
Weltrusten Bietje
Hallo allemaal!
ik heb nog niet teruggelezen maar heb wel een speciale mededeling aan Angel 3
Vandaag heeft Mariah een ban voor 48 uur gekregen wegens provoceren, wat een kolder, dit is toch een forum voor vrouwen met een eigen mening?
Als Mariah slachters wil kielhalen is dat toch haar EIGEN mening?
*uiteraard durf ik dit niet in het modtopic te zetten omdat ik een soort van dubbelquoot trauma heb opgelopen in een ander topci*
Einde moppermodus
Hallo allemaal!
ik heb nog niet teruggelezen maar heb wel een speciale mededeling aan Angel 3
Vandaag heeft Mariah een ban voor 48 uur gekregen wegens provoceren, wat een kolder, dit is toch een forum voor vrouwen met een eigen mening?
Als Mariah slachters wil kielhalen is dat toch haar EIGEN mening?
*uiteraard durf ik dit niet in het modtopic te zetten omdat ik een soort van dubbelquoot trauma heb opgelopen in een ander topci*
Einde moppermodus