3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
Alle reacties Link kopieren
morge Bianc

alsjeblieft:

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Morgen!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 24 november 2009 @ 23:35:

[...]

Is de vraag natuurlijk is ze slim?

Ja, BAM was slim!

Ondanks nieuwsgierigmakende berichtjes van een medeforummert niet meer ingelogd maar op tijd op bed gegaan.

Ik was kapot!

Nu nog trouwens dus eerst even wat cafeïne en nicotine erin pompen, mailtjes lezen en hier even kijken en dan aan de slag!

Er staat een kinderfeestje op het programma vanmiddag en al sik ergens niet goed in ben en een hekel aan heb.......juist!
Hee BAM!

Goed bezig jij!

Ben jij de organisator van het feestje?
yup...

Ben dus zo'n moeder die liever de feestjes overslaat maar af en toe ontkom je er niet aan he?

Zo lekker voorbereid ben ik ook, vanmorgen nog even snel wat gekocht om taartjes te knutselen, straks even een film opzoeken dan is er al anderhalf uur om zonder dat ik ze moet zien te vermaken maar verder?

Ik zie wel...

Bianca ik hoop dat je vandaag wat prettiger nieuws krijgt ik heb het echt met je te doen.

BAM, jij ook ontzettend veel sterkte met het kinderfeestje, en ik snap wat je bedoelt

en ik blijf hier ook niet lang, heb weinig kunnen slapen i.v.m. hangtuig, mijn dochter vertelde nog dat ze door het tuig ook bedreigt wordt wanneer ze met de hond loopt.

Het is toch te gek voor woorden. En dat tuig krijgt een crossbaantje,,,,,pfffff, ik heb zonet een boze brief gemaild dat ik afzie van het" zand in de ogen strooiplan "bewoners aan zet" dat plan douwen ze maar lekker in hun reet.

zo, ik ga denk ik maar mijn moeder per telefoon lastig vallen over hoe bizar ik hier woon....

Daaaag, tot later
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Toch wel weer lief dat je het deze keer niet over slaat.

Hoeveel kids komen er?
Woningruil doen Stratego? Ik heb alleen maar een meppende buuf

Appel, er komen 5 +mijn eigen 3 = 8, niet teveel dat kan ik niet aan

*is zo blij dat ze vrij is vanmorgen*
8 is nog wel te doen ja.

Film is een goed idee. Bak popcorn erbij, gordijnen dicht en het lijkt een heuse bioscoop.

Wat staat er op het menu voor eten?

Frietjes?
Strateeg, wat een ellende zeg met dat hangtuig.

Heb je de wijkagent er al over ingelicht? Of evt. de politie?

Hanggroepen mogen toch niet meer?
Behalve veel snoep, taartjes, chips en popcorn?

Niks!

Is het afgelopen voor etenstijd?
Ja, half zes te deur weer uit!

Heb net nog even bedacht dat ze zich voor de film gaan optutten, heb dus alle onmogelijke kleurtjes make-up, glittergel, gore rode lipstick en goedkope parfum opgezocht.

In het mee-naar-huis-tasje stop ik een douche-gel-ding-gevalletje dan kunnen ze de zooi er thuis weer afwassen!

*staat verbaasd van eigen "goede" ideeën*
Wat een leuk idee!! Echt!

En dat douche gel dingetje helemaal!
Bammetje... verstandige meid ben je gisteravond geweest! Heel veel succes met je feestje vandaag. Kun je ze niet gewoon in 2 groepen verdelen, speurtocht uit laten zetten en lekker in storm/regen laten speuren, worden ze lekker moe van!

Appeltje... beetje geslapen??

Strateeg.. je bent lief (net als de rest hier trouwens)... wat klote van dat hangtuig. Het goede nieuws is dat oud- en nieuw er aan komt en dat er dan van die enorme nitraatbommen te koop zijn via het illegale circuit... misschien een idee om die eens tussen die gasten te gooien?

Of gewoon elke dag de wijkagent bellen.. elke keer als je last hebt.. en niet alleen jij, ook je buren en de verdere omgeving. Want een wijkagent kan supereenvoudig een soort 'hangverbod' instellen en handhaven!!

Roosie, bedankt voor de koffie...

ik ga nu ff googlen op chemo.. godzijdank weet ik daar niets van, nog nooit van dichtbij mee te maken gehad maar ik wil toch wel een beetje inlezen in de ervaringen van mensen.

Morgen een gesprek met 2 oncologen en vrijdag krijgt ze dr eerste kuur!

Ik had haar net aan de lijn en ze had redelijk geslapen, had wel weer pijn in haar buik precies op de plek waar die ellendelingen zich hebben verschanst! Maar ik vroeg of ze had liggen piekeren en ze zei: Nee... eigenlijk geen seconde meer aan gedacht... wat een ijskonijn ben ik toch he!

Jaaaaja!! Ik geloof haar niet... vreemd he?
Bam.. weet je wat ook altijd een leuke bezigheid is...

eierkoeken laten versieren met smarties, slagroom enz enz enz... zijn ze ook wel ff bezig!

En joh.. het zijn meiden.. die kwekken de tijd wel vol
quote:appeltjesgroen25 schreef op 25 november 2009 @ 09:59:

Strateeg, wat een ellende zeg met dat hangtuig.

Heb je de wijkagent er al over ingelicht? Of evt. de politie?

Hanggroepen mogen toch niet meer?

Ik weet niet of ze mogen hangen, maar het tuig waar wij mee te maken hebben hangt niet alleen, het zorgt voor overlast en daarnaast snuiven, roken en zuipen ze grote hoeveelheden weg voor onze in en uitgang.

Ik pleit al tijden voor een brandslang, maar dat vinden ze dan geen goed idee. pffff softe geitenwollensokkenpeuten die erop zitten.

Heeee, BAM, ik vind dat je een geweldig feest hebt georganiseerd. Ik spaar nu al voor een handsfree kinderfeestje
quote:Bianca40 schreef op 25 november 2009 @ 10:16:

Bammetje... verstandige meid ben je gisteravond geweest! Heel veel succes met je feestje vandaag. Kun je ze niet gewoon in 2 groepen verdelen, speurtocht uit laten zetten en lekker in storm/regen laten speuren, worden ze lekker moe van!

Appeltje... beetje geslapen??

Strateeg.. je bent lief (net als de rest hier trouwens)... wat klote van dat hangtuig. Het goede nieuws is dat oud- en nieuw er aan komt en dat er dan van die enorme nitraatbommen te koop zijn via het illegale circuit... misschien een idee om die eens tussen die gasten te gooien? Of gewoon elke dag de wijkagent bellen.. elke keer als je last hebt.. en niet alleen jij, ook je buren en de verdere omgeving. Want een wijkagent kan supereenvoudig een soort 'hangverbod' instellen en handhaven!!

Roosie, bedankt voor de koffie...

ik ga nu ff googlen op chemo.. godzijdank weet ik daar niets van, nog nooit van dichtbij mee te maken gehad maar ik wil toch wel een beetje inlezen in de ervaringen van mensen.

Morgen een gesprek met 2 oncologen en vrijdag krijgt ze dr eerste kuur!

Ik had haar net aan de lijn en ze had redelijk geslapen, had wel weer pijn in haar buik precies op de plek waar die ellendelingen zich hebben verschanst! Maar ik vroeg of ze had liggen piekeren en ze zei: Nee... eigenlijk geen seconde meer aan gedacht... wat een ijskonijn ben ik toch he!

Jaaaaja!! Ik geloof haar niet... vreemd he?

Waar, waar?

Thanx, ik had bijna de moed opgegeven, maar dit plan geeft me weer moed! ()
quote:stratego schreef op 25 november 2009 @ 10:22:

[...]

Waar, waar?

Thanx, ik had bijna de moed opgegeven, maar dit plan geeft me weer moed! ()Belgie en Baarle-Nassau
quote:stratego schreef op 25 november 2009 @ 10:18:

[...]

Ik weet niet of ze mogen hangen, maar het tuig waar wij mee te maken hebben hangt niet alleen, het zorgt voor overlast en daarnaast snuiven, roken en zuipen ze grote hoeveelheden weg voor onze in en uitgang.

Ik pleit al tijden voor een brandslang, maar dat vinden ze dan geen goed idee. pffff softe geitenwollensokkenpeuten die erop zitten.

Heeee, BAM, ik vind dat je een geweldig feest hebt georganiseerd. Ik spaar nu al voor een handsfree kinderfeestje Heb je al contact gehad met de poliesie?
quote:appeltjesgroen25 schreef op 25 november 2009 @ 10:29:

[...]

Heb je al contact gehad met de poliesie?

Mijn buurvrouw heeft voor mij gebeld, ik doe het liever niet meer omdat ik er nog meer geouwehoer door krijg, zoals gister het geval was.

Mijn dochter is een echt buitenkind en die krijgt het dus ook mee. Wat een sjit-situatie.

Maar goed, de wijkagent zou contakt met me opnemen,...o zo helemaal geen zin meer in, maar het moet.
Vervelend dat je er geouwehoer door krijgt.

Kan het niet anoniem dan?
Goedemorgen dames en weer tot straks, ik ga eerst een kind uit school halen
Normaal gesproken mag de politie niets doorgeven aan de dader van melder, dacht ik. Maar ja, al is dat hangtuig niet echt iq-waardig, 1 plus 1 gaat ze goed af

En nu ga ik maar eventjes iets doen, ik begin ook al te hangen,....het lijkt wel een epidemie!

Later!
Wat is dat toch klote dat een ander je woongenot zo kan verzieken en dat je er vaak niks aan kan doen.

Sterkte ermee Stratego!

Heb net keihard jankend gedweild dus nu maar weer rokend hier uitpuffen en bijkomen.

*is zo boos op zichzelf*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven