3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
donderdag 26 november 2009 om 17:01
Ben je er vanavond wel Jackyr?
Oh Zus, echt vreselijk,,,,k*t die rotluizen, ik heb hard gewerkt om er in een keer vanaf te zijn, nah, zal wel niet. Op de een of andere manier zijn wij, ik en dochter altijd de sigaar met hoofdluis, waarschijnlijk leuk haar om neten op te lijmen
BAM, je staat wel in mijn vriendenlijst.....
Oh Zus, echt vreselijk,,,,k*t die rotluizen, ik heb hard gewerkt om er in een keer vanaf te zijn, nah, zal wel niet. Op de een of andere manier zijn wij, ik en dochter altijd de sigaar met hoofdluis, waarschijnlijk leuk haar om neten op te lijmen
BAM, je staat wel in mijn vriendenlijst.....
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 26 november 2009 om 17:03
He Jackyr, ik heb ook een Jacky gehad,...moest hem begin dit jaar laten inslapen, zo triest.... Maar leuke honden zijn het, lekker fel, die van mij was haast obsessief met balletjes en heeft een hockybal van mijn zus kapotgebeten. Was niet goed voor zijn tanden...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 26 november 2009 om 17:05
donderdag 26 november 2009 om 17:17
Stratego vanavond ben ik er niet.. kan niet hé.. kippenhok vol dames hier.. ze komen op ziekenbezoek (zelf zo gepland haha).
Ja Jackies zijn ontzettend leuk! We hebben er maar liefst twee! Zal proberen of ik een keer even een fotootje neer kan zetten. Kijk wel ff wanneer je aanwezig bent. Maar die van ons zijn niet zo fel hoor.. stelletje angsthazen zijn het. Kleinste begint buiten al bij voorbaat te blaffen als hij nog maar denkt dat hij iets ziet. Maar binnen zijn het absoluut niet van die keffers.. gelukkig Kleinste is ook balfanaat.. maar dan lig ik om de haverklap op mijn knieën om de ballen onder de kasten uit te krijgen pfff dus balletjes zijn ff opgeruimd
Triest als je hondje in moet laten slapen.. vorig jaar hier een oude mix tekkel.. was ook zo zielig. Die was overigens dement geworden.. sneu hoor.
Gelukkig dat je helemaal gecleaned bent
Ja Jackies zijn ontzettend leuk! We hebben er maar liefst twee! Zal proberen of ik een keer even een fotootje neer kan zetten. Kijk wel ff wanneer je aanwezig bent. Maar die van ons zijn niet zo fel hoor.. stelletje angsthazen zijn het. Kleinste begint buiten al bij voorbaat te blaffen als hij nog maar denkt dat hij iets ziet. Maar binnen zijn het absoluut niet van die keffers.. gelukkig Kleinste is ook balfanaat.. maar dan lig ik om de haverklap op mijn knieën om de ballen onder de kasten uit te krijgen pfff dus balletjes zijn ff opgeruimd
Triest als je hondje in moet laten slapen.. vorig jaar hier een oude mix tekkel.. was ook zo zielig. Die was overigens dement geworden.. sneu hoor.
Gelukkig dat je helemaal gecleaned bent
donderdag 26 november 2009 om 17:33
Stra.. wat een nachtmerrie die luizen! ik heb ze gelukkig nog altijd buiten de deur weten te houden.
Ik ben minimaal aanwezig vanavond hoor. Ben aan 't werk en internep met een dongel, die gaat een beetje traag.
En daar word ik boos van.
Ik ben minimaal aanwezig vanavond hoor. Ben aan 't werk en internep met een dongel, die gaat een beetje traag.
En daar word ik boos van.
anoniem_1250 wijzigde dit bericht op 26-11-2009 19:31
Reden: Strateeg is een muggezifter..
Reden: Strateeg is een muggezifter..
% gewijzigd
donderdag 26 november 2009 om 18:02
Haha Floor ja traag werkt niet he.. kan ik ook niet tegen.
Appel klinkt goed wat je gescoord hebt heb je favo winkels? Ik haal heel veel bij Miss Etam weg.. ben gek op rokjes
Gelukkig Bam dat het meevalt.. meestal vinden ze een beugel zelf ook nogal stoer. Yep idd luxe als dochter pannenkoeken bakt. Overigens heb ik daar ook niet zo'n moeite mee.. gooi ze altijd wel omhoog
Zo net even alles al klaargezet voor vanavond.. hoef verder niks te doen.. de Cock zorgt voor alles
Ben alleen nu al moe en zie er niet uit
Appel klinkt goed wat je gescoord hebt heb je favo winkels? Ik haal heel veel bij Miss Etam weg.. ben gek op rokjes
Gelukkig Bam dat het meevalt.. meestal vinden ze een beugel zelf ook nogal stoer. Yep idd luxe als dochter pannenkoeken bakt. Overigens heb ik daar ook niet zo'n moeite mee.. gooi ze altijd wel omhoog
Zo net even alles al klaargezet voor vanavond.. hoef verder niks te doen.. de Cock zorgt voor alles
Ben alleen nu al moe en zie er niet uit