3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook zelfstandige maar dat betaal ik eens per jaar als het verrekend wordt met onze VT.

Dit zijn gewone rekeningen................. ( ik had al verteld dat ik van kleding hield toch en en ter verdedigng, de hypotheek zit er dan ook bij enzo)
Ziek zijn is hier geen optie, dan geen inkomen van mijn kant dus ik ben zo min mogelijk ziek, ja in mijn vakanties
Heb je niet zo'n verzekering dat als je ziek bent je krijgt betaald Zus?
Nope, die is best wel heeeeeeel erg duur en kost me dan 1/3 van mijnbruto inkomen dus vandaar.
Dan is het idd niet zo voordelig meer nee..
Ik ga even mijn nieuwe aankopen nog een keer passen en opruimen.

Daarna even strijken. Pfff... rotklus.
quote:zusenzo schreef op 26 november 2009 @ 14:37:

Ziek zijn is hier geen optie, dan geen inkomen van mijn kant dus ik ben zo min mogelijk ziek, ja in mijn vakanties

Dat is dus de reden dat ik nog steeds doorploeter terwijl ieder ander zich allang als zijnde "depressief" of met een "burnout" had ziekgemeld.

Heb vaak de neiging om het maar te gaan doen ook maar ja....de kinders moeten toch eten he?
pfff bijgelezen

En ben blij dat ik niet zelfstandig ben.....

Sgaap beterschap

*mmmm* lekker die vlaai!

En ja goed geslapen vannacht.. zelfs smsje van leukerd niet gehoord
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Nu even mini halen en dan wel weer even online
oh en deze is lekker voor Bam
quote:zusenzo schreef op 26 november 2009 @ 14:19:

Bianc is er al nieuws over wat voor kanker het is en in hoeverre het is uitgezaait?

in ieder geval en voor je mams ook.

Het is een uitzaaiing van de blaastumor die ze vandezomer had. Ze gaan niet verder zoeken naar andere uitzaaiingen omdat de chemo die ze gaat krijgen toch alles aanpakt en onderzoeken het alleen maar vertragen. Morgen 'mag' ze beginnen, één van de meest zware kuren die er zijn en ze is al 1 hoopie ellende.

En ik ben zooo boos... zooo verschrikkelijk boos...

maak er ff een nieuwe post van, dan halen we de 3000 misschien ooit nog eens
quote:Bianca40 schreef op 26 november 2009 @ 15:32:

[...]

Het is een uitzaaiing van de blaastumor die ze vandezomer had. Ze gaan niet verder zoeken naar andere uitzaaiingen omdat de chemo die ze gaat krijgen toch alles aanpakt en onderzoeken het alleen maar vertragen. Morgen 'mag' ze beginnen, één van de meest zware kuren die er zijn en ze is al 1 hoopie ellende.

En ik ben zooo boos... zooo verschrikkelijk boos...

maak er ff een nieuwe post van, dan halen we de 3000 misschien ooit nog eens Ik heb niets verder gelezen maar wil jou en je moeder zoveel sterkte wensen morgen. Ik hoop dat dit een stapje in de goede richting is en dat het goed gaat komen. Sterkte meis. Hou je sterk. XXX
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb het hele verhaal gisteren aan mn broer gemaild en hij heeft het gelezen. Hij heeft mn moeder gebeld en hij heeft mn vader en stiefmoeder gebeld. Hij wil zn reis tot januari doorzetten.
IK heb hem een enorme godverdegodver mail gestuurd.

en hij belde net.. hij komt zo snel mogelijk naar huis.

dikke huilie hier
`slaat haar arm om Bianc heen en laat even lekker uithuilen`
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dankjewel lieverds... ik ben over tot actie (en dat is ook veel beter op momenten als deze).

Hij regelt zelf een binnenlandse vlucht naar Santiago... ik ben bezig om een vlucht vanaf Santiago, via Madrid naar Amsterdam te regelen. Het ziet er naar uit dat ie zaterdag, zondag of maandag thuiskomt.
Gelukkig Bianca... een extra arm/schouder kun je nu wel gebruiken he. Dan hoef je niet alles zelf te doen en ook geen beslissingen alleen te nemen.

Hoe oud is je broer?

En what about je zus? Komt zij ook?
Inderdaad Jacky... ik heb gewoon (half huilend) verteld dat de arts heeft gezegd dat mn moeder echt moet genieten van haar goeie dagen.. en dat hij daar bij hoort!

Hij is 42 (1,5 jaar ouder dan ik).

Mn zus zal ook best wel komen, maar ik weet niet wanneer. Die is niet zo heel erg close en komt eigenlijk altijd alleen om haar kinderen bij mn moeder te brengen uit logeren. Vandezomer is ze 1 keer in het ziekenhuis geweest. Maargoed, die zit redelijk dichtbij en als het echt ernstig wordt dan is ze binnen 2 uur hier.
Daar heb je groot gelijk in (dat hij daar bij hoort).. weet je.. hij zal nooit spijt hoeven te hebben dat hij terug is gekomen.. maar wie weet zou hij anders wel enorme spijt zou krijgen dat hij NIET gekomen zou zijn en dan zou dat onuitwisbaar zijn.

Over je zus.. goh.. ik wist niet dat mijn zus nog ergens een zus had.. (doordenkertje).

Het is nu ook allemaal zoveel wat er op je bordje komt he.. gelukkig dat je daar ook niet zoveel ervaring in hebt.. het zijn gewoon nare dingen. Schrijf ze hier maar van je af
He Bianca, hier je dagelijkse van mij en sterkte!

Jackyr, gezellig dat je er weer bent, en lekker die vlaai, was ik wel heel erg aan toe!

Appel, gefeliciteerd met je nieuwe kleding en strijk ze.

Goh, Floor, sjit, 2000 euro weg....

Rosanna,

Bubles, heb jij mijn mail nog gekregen?

Schaapje, och arm schaap, zit je in de lappenmand, veel warme citroensap met suiker drinken, arm ding.

Bam....ken ik jou niet ergens van?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
En haaaai, drukke Zus.

iedereen gehad en niemand vergeten?

En ik zit nu met mijn haar in een stom staartje en helemaal uitgeput van het zware ontsmettingswerk hier in een superschoon huis.

Man man man, wat een karwei, ik heb maar naast de nieuwe borstel , hoofdluislotion, en k*tluizenkammetje een nieuw dekbedovertrek gekocht bij de hema.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ook gezellig dat jij er weer bent Stratego.. ben je uitgeluisd?

Ach ik dacht straks ik zal maar alvast wat vlaai hier neerzetten.. straks is er misschien minder keuze.

Krijg straks zo'n stuk of 10 (ex)collega's op bezoek dus dan is het hier een kippenkooi.

De Cock heeft het eten al klaar (bezoek komt vroeg) dus even eten maar daarna ben ik er weer
Fijn he Straat ik heb het twee maanden geleden, twee keer gehad....... in de vakantie notabene.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven