3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
donderdag 26 november 2009 om 18:35
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
heb jij een kat met een krul in zijn staart? Dat is wel heel bijzonder.
mijn hond is eigenlijk geen pup meer, nu 11 maanden en natuurlijk al wat groter, maar nog steeds uberschattig. Mooi beestje, al zeg ik het zelf
heb jij een kat met een krul in zijn staart? Dat is wel heel bijzonder.
mijn hond is eigenlijk geen pup meer, nu 11 maanden en natuurlijk al wat groter, maar nog steeds uberschattig. Mooi beestje, al zeg ik het zelf
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 26 november 2009 om 18:38
quote:chocolover schreef op 26 november 2009 @ 18:34:
Hahhahahahaha is die van jou of ie die gegoogled? Schattig!!Gegoogled, ik heb zelf ook hele leuke foto's van mijn Diabolo, maar die kan ik hier niet plakken. Mijn dochter had met de intocht van Sint een mijter gemaakt voor hem. Echt knalrood met een geel kruis, stond hem zo gaaf/schattig, en ze kreeg enorm veel complimentjes met de Diabolo en een fotograaf heeft nog een foto van ze gemaakt,
Hahhahahahaha is die van jou of ie die gegoogled? Schattig!!Gegoogled, ik heb zelf ook hele leuke foto's van mijn Diabolo, maar die kan ik hier niet plakken. Mijn dochter had met de intocht van Sint een mijter gemaakt voor hem. Echt knalrood met een geel kruis, stond hem zo gaaf/schattig, en ze kreeg enorm veel complimentjes met de Diabolo en een fotograaf heeft nog een foto van ze gemaakt,
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 26 november 2009 om 18:39
donderdag 26 november 2009 om 18:40
donderdag 26 november 2009 om 18:52