3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
vrijdag 29 april 2011 om 17:35
We zetten ze bij elkaar en laten ze zelf verzinnen hoe het anders kan.
Laten elk vertellen wat ze er van vinden, pesters en gepesten.
Geen vingerwijzen en zijbegonenikdeedniks maar gewoon ieder voor zich.
Helpt het niet dan gaan we met school praten, juf doet er niks aan dat is al duidelijk dus dan maar naar de directeur.
Maar we hopen dat het zo al wat oplost eigenlijk.
Er zijn vanmiddag al drie in tranen uitgebarsten zo hoog zit het ze.
En dat waren de pesters dan he?
Of meelopers maar die zijn nog erger want zonder meelopers is er ook geen pester meer.
Laten elk vertellen wat ze er van vinden, pesters en gepesten.
Geen vingerwijzen en zijbegonenikdeedniks maar gewoon ieder voor zich.
Helpt het niet dan gaan we met school praten, juf doet er niks aan dat is al duidelijk dus dan maar naar de directeur.
Maar we hopen dat het zo al wat oplost eigenlijk.
Er zijn vanmiddag al drie in tranen uitgebarsten zo hoog zit het ze.
En dat waren de pesters dan he?
Of meelopers maar die zijn nog erger want zonder meelopers is er ook geen pester meer.
vrijdag 29 april 2011 om 17:56
quote:poppedotje schreef op 29 april 2011 @ 17:38:
Ik hoop echt dat het werkt Bam, gepest worden is vreselijk!
Maar vaak is er bij de pesters ook iets aan de hand
Bij welke groep denk je dat die van mij hoort?
Het is daar kiezen tussen pesten of gepest worden, dan is de keus snel gemaakt als je negen en onzeker en ietwat te dik bent.
Ik hoop echt dat het werkt Bam, gepest worden is vreselijk!
Maar vaak is er bij de pesters ook iets aan de hand
Het is daar kiezen tussen pesten of gepest worden, dan is de keus snel gemaakt als je negen en onzeker en ietwat te dik bent.
vrijdag 29 april 2011 om 18:29
quote:mamalief schreef op 29 april 2011 @ 17:56:
[...]
Het is daar kiezen tussen pesten of gepest worden, dan is de keus snel gemaakt als je negen en onzeker en ietwat te dik bent.Jeetje, heftige mentaliteit daar dan..... Goed dat jullie als ouders rond de tafel gaan
[...]
Het is daar kiezen tussen pesten of gepest worden, dan is de keus snel gemaakt als je negen en onzeker en ietwat te dik bent.Jeetje, heftige mentaliteit daar dan..... Goed dat jullie als ouders rond de tafel gaan
vrijdag 29 april 2011 om 18:58
quote:poppedotje schreef op 29 april 2011 @ 18:29:
[...]
Jeetje, heftige mentaliteit daar dan..... Goed dat jullie als ouders rond de tafel gaan
Nee nee de kinderen gaan om de tafel onder begeleiding van. Ze moeten zelf de oplossing bedenken.
Middelste is inmiddels thuis en is er helemaal overstuur van, durft niet en gaat maandag ziek zijn zegt ze
Dit wordt een heftig weekndje.
[...]
Jeetje, heftige mentaliteit daar dan..... Goed dat jullie als ouders rond de tafel gaan
Nee nee de kinderen gaan om de tafel onder begeleiding van. Ze moeten zelf de oplossing bedenken.
Middelste is inmiddels thuis en is er helemaal overstuur van, durft niet en gaat maandag ziek zijn zegt ze
Dit wordt een heftig weekndje.