3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
woensdag 20 april 2011 om 22:03
woensdag 20 april 2011 om 22:03
woensdag 20 april 2011 om 22:04
quote:Bianca40 schreef op 20 april 2011 @ 22:00:
Ik denk inderdaad niet dat je op die vliegafstand iets soortgelijks zult vinden Moos.Nee idd. Man heeft alles uitgespit toen er daar gerommel was.Thailand was eventueel een optie, maar lange reis, dure tickets, dan van Bangkok naar een eiland etc. etc. Wil ik ook nog wel eens maar dan minstens voor 3 weken.
Ik denk inderdaad niet dat je op die vliegafstand iets soortgelijks zult vinden Moos.Nee idd. Man heeft alles uitgespit toen er daar gerommel was.Thailand was eventueel een optie, maar lange reis, dure tickets, dan van Bangkok naar een eiland etc. etc. Wil ik ook nog wel eens maar dan minstens voor 3 weken.
woensdag 20 april 2011 om 22:05
quote:Ananya schreef op 20 april 2011 @ 22:03:
[...]
Heb je All Inclusive van Suzanne Vermeer (geloof ik ) al gelezen
Dank je Luun. Dat is wel heel toevallig!
Daar was ik zondag in begonnen. Maar mijn e-reader doet raar (door mijn onkunde ws) en gaat niet terug naar waar ik gebleven was. Dus moet ik dat boek weer opzoeken en ik was de titel vergeten. Dus dank!
[...]
Heb je All Inclusive van Suzanne Vermeer (geloof ik ) al gelezen
Dank je Luun. Dat is wel heel toevallig!
Daar was ik zondag in begonnen. Maar mijn e-reader doet raar (door mijn onkunde ws) en gaat niet terug naar waar ik gebleven was. Dus moet ik dat boek weer opzoeken en ik was de titel vergeten. Dus dank!