3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
zaterdag 23 april 2011 om 12:35
zaterdag 23 april 2011 om 12:39
quote:mocy schreef op 23 april 2011 @ 12:33:
[...]
Pardon reeds....Ja vooral die kouwe kak hier...
Dat roze misbaksel was niet zo duur. Dus dat laat ik maar.
A propos...reeds....Den Haag bezit nog wel altijd die uiterst gevaarlijke aso - wijk, met dronken buitenlandse tandartsen die de patienten opstellen in rijen op de trap.Hahaáá'.
En zo toeter zijn dat ze niet meer komen opdagen temidden van een wortelkanaalbehandeling
dit onlangs gelezen ergens
Maar kouwe kak kan ook best crimineel zijn, alleen worden die vaak vrijgekocht door vader of mamalief.
Bah, wat ben ik betweterig vandaag, komt door die stofzuigerT en mijn dochter zit nu ook binnen met een vriendinnetje. Tijd om boodschappen te gaan doen.
[...]
Pardon reeds....Ja vooral die kouwe kak hier...
Dat roze misbaksel was niet zo duur. Dus dat laat ik maar.
A propos...reeds....Den Haag bezit nog wel altijd die uiterst gevaarlijke aso - wijk, met dronken buitenlandse tandartsen die de patienten opstellen in rijen op de trap.Hahaáá'.
En zo toeter zijn dat ze niet meer komen opdagen temidden van een wortelkanaalbehandeling
dit onlangs gelezen ergens
Maar kouwe kak kan ook best crimineel zijn, alleen worden die vaak vrijgekocht door vader of mamalief.
Bah, wat ben ik betweterig vandaag, komt door die stofzuigerT en mijn dochter zit nu ook binnen met een vriendinnetje. Tijd om boodschappen te gaan doen.
zaterdag 23 april 2011 om 15:17
http://a4.sphotos.ak.fbcd ... 204_7177894_7170550_n.jpg