3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
zondag 2 oktober 2011 om 18:23
zondag 2 oktober 2011 om 18:26
Toevallig zit ik me vandaag ook rot te ergeren aan de overburen. Hun 2 kinderen hoor ik al de hele middag gillen en schreeuwen. Dan komen opa en oma en paps en mams er nog eens 3dubbel overheen. Verschrikkelijk.
Als Minivin schreeuwt/gilt haal ik haar naar binnen. Helemaal nergens voor nodig.
Maar goed, ik heb een lage drempel vandaag zullen we maar zeggen.
Moos, ajam was heerlijk!
Als Minivin schreeuwt/gilt haal ik haar naar binnen. Helemaal nergens voor nodig.
Maar goed, ik heb een lage drempel vandaag zullen we maar zeggen.
Moos, ajam was heerlijk!
zondag 2 oktober 2011 om 18:36
PMS in 100voud dan. Nee ik ben helemaal niet lekker. Strontverkouden, pijn in mijn oren, koppijn en toppunt is dat mijn verstandskies donderdag getrokken moet worden bij de kaakchirurg en ik schijt 7 kleuren stront. Ondertussen is die kies in stukjes aan het breken en zit ik iedere keer stukjes kies uit te spugen. Als het zo door gaat zitten alleen de wortels er nog maar en dat lijkt me niet handig voor de verwijdering.