3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
maandag 3 oktober 2011 om 13:35
maandag 3 oktober 2011 om 13:46
owh ik baal echt... ik had op een vacature gereageerd uit de krant via mail. Krijg ik mail terug dat ik het bijgevoegde sollicitatieformulier moet invullen en terugsturen. Tuurlijk geen probleem, maar dan moet het er wel bijzitten? Dus meteen teruggemaild dat er geen formulier bijgevoegd was en hoor gewoon niks meer.... pfffff
maandag 3 oktober 2011 om 15:06
goed dat je bellen zegt... mn telefoon staat uit die moet aan het infuus... ookal niet meer aangedacht... gelukkig zit mn hoofd nog redelijk vast...
ik zal wel met je meespringen als je hersteld bent roosje
gister joh... broekkie molestreerde me... damn... neej hoor was lief bedoeld maar hel... mn arm hing niet helemaal top in de kom... ik zeg knijp eens... pakt ie mn arm stevig vast... en trekt um omhoog... auwsch...
ik zal wel met je meespringen als je hersteld bent roosje
gister joh... broekkie molestreerde me... damn... neej hoor was lief bedoeld maar hel... mn arm hing niet helemaal top in de kom... ik zeg knijp eens... pakt ie mn arm stevig vast... en trekt um omhoog... auwsch...
maandag 3 oktober 2011 om 15:43
nou tis al jaren geleden dat ik het voor het laatst had... laat ik zeggen dat ik het 3/4 x in 10 jaar heb gehad ofzo... dus dan lijkt het me geen reden tot paniek? bovendien is de broekkie wijze vriendelijker dan mn eigen wijze... ik bonkte gewoon een x goed tegen de muur klaar weer goed huistuinenkeukenmiddeltjes ghe