3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
sow ik heb maar weer eens een nickje gemaakt om iets voor te leggen ... ik vergeet steeds de nicks/w8woorden van accounts naast deze die ik ooit eens heb aangemaakt voor serieuze dingen... zo stom... *Zeef*
Fijn...ik loop naar huis en word aangevallen door twee jongens en een meisje... En op de één of andere manier kwam ik er het meest ongeschonden van af... Juist...
Wat zeg je nou?!
Van de week stond hier ook al een verhaal van iemand die op straat door onbekenden was aangevallen, het moet toch niet gekker worden.

Hoe gaat het met je?
Met mij goed hoor, dat meisje dacht dat ze me wel aan kon vliegen, uit het niets, omdat ze twee vriendjes bij zich had. Helaas voor haar sloeg ik meteen terug, wat voornoemde vriendjes niet hadden verwacht, dus het liep met een sisser af. Maar echt bizar...
Goedemorgen!

Ik moet deze week een beslissing nemen over iets en wat ik ook kies ik zal er toch op aan gekeken worden.
Min

Bankje, kies voor de optie die voor jou het fijnste voelt, waar jij het meeste aan hebt, als puntje bij paaltje komt, doen de anderen dat ook

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Cour, heb het gelezen, ga even nadenken over mijn reactie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
goeiemorgen dames.
Jeetje Min.

Bankje veel succes met het nemen van je beslissing.
goedemorgen, zo naar de tandarts

Min bizar verhaal

bankje, sterkte met het nemen van een beslissing.
a docter a day keeps the apple away
Naja Min, stelletje malloten!

Bankje, sterkte.

Ik ben net bij de huisarts geweest, verwijzing gehad voor een mammografie volgende week mag ik en ik zie er aardig tegenop.

Het onderzoek bij de huisarts was al geen pretje, laat staan als mijn borst tussen 2 platen word geplet.
Oh jeetje, Pop. Had je een knobbeltje ontdekt? Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet.
Mijn linkerborst is erg pijnlijk en er zit een flinke verharding in, ik dacht dat het wel weg zou trekken maar ik krijg er steeds meer last van, zeker met hardlopen, en ook aanrakingen zijn erg vervelend nu.

Pijn is op zich een goed teken volgens de huisarts, maar omdat ik er al te lang mee rondloop en omdat er in mijn familie borstkanker voorkomt wou hij toch dat ik een mammografie liet maken.

Geen directe reden voor paniek dus, maar ik knijp hem wel een beetje.
jeetje pop, das wel heftig.... snap dat je het eng vindt!
a docter a day keeps the apple away

Even Pop knuffelen
Pop
Voorzichtige voor pop..
Dankjulliewel voor de knuffels! heel lief!

Het komt vast goed
Thuis! hoe is het met jou eigenlijk! lang niet gezien.
He Thuis, kom je ook eindelijk weer eens thuis??
Ja, was echt heel vreemd.

Oei Pop...dat is eng...ga heel hard hopen dat het allemaal goed is.

Bankje, succes vandaag!
He Minny, waarom vielen ze je aan? Was je ze al eerder tegen gekomen? Of kwam het uit het niets?
Ik liep langs ze naar huis, en één van die jongens begon mijn aandacht te trekken, waar ik niet op zat te wachten. Dus ik zeg niks terug en loop door. Begint dat meisje ineens te tieren tegen me, en ze hield maar niet op. Dus ik draai me om en vraag wat ze nou eigenlijk moet, stond ze dus al op het punt me aan te vliegen (van achter!). Ik heb met mijn hand dr gezicht naar achter geduwd, van me af, en daarop gooide dat dappere vriendje van dr me tegen de grond met de boodschap dat ik geen vrouwen mocht slaan. Eh ja...ik ben ook een vrouw...?! Dat had ie blijkbaar zelf ook bedacht dus hij deinsde ineens terug en ik stond weer op. Zij probeerde me te slaan, ik sloeg terug en toen hij zich er weer mee bemoeide sloeg ik hem ook maar. Dat hadden ze niet verwacht, dus ik kon tijdens hun verbazing weer verder lopen... Die derde stond er bij te lachen onderwijl zijn pizza etend. Nou ja, terwijl ik wegliep kreeg ik nog een scheldkannonade achter me aan, waarop ik rustig terug antwoorde dat ze wel moest bedenken dat ze ooit eens ergens alleen zou zijn, en dat we dan verder zouden praten. Dat bleek afdoende dus geen gescheld verder.

Rare mensen....
Nou idd, rare mensen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven