3000+ deel 91

13-10-2011 20:24 3012 berichten
Over 4 uur.....is het twee jaar geleden dat deze oproep gedaan werd:

Floor72

14-10-2009

00:35

We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.

Precies 21 en een half uur later was het topic vol.

En nu zijn wel al 90 x 3000 posts verder... en das heul veul!!

Nog steeds geldt: leed is leed en is niet te vergelijken!

Iedereen is welkom in dit lieve, gezellige, eerlijke, kattige, mooie en warme topic!

Alle reacties Link kopieren
klachten waren dat ik continue het gevoel had dronken te zijn, mijn concentratie verdwenen is met de noorderzon samen met een stuk van mijn korte kortetermijn geheugen.
Schaap heel veel sterkte de komende tijd.

Pop hoop dat je vannacht wel een beetje kan slapen.
Sjezus Sgaap, en gaat dat verbeteren of stilstaan? (voor zover je weet want ik begrijp dat je nog geen definitieve diagnose hebt gekregen).
Bi niemand die het weet, omdat ze eigenlijk niet weten waar het vandaan komt. Maar tussen laatste MRI en voorlaatste MRI lijkt het stil te staan. Dus als ik geen ergere klachten krijg een keer per half jaar controle.

Wat wel zeker is dat ik met de bestaande schade moet leren leven en dat ik mijn leven bruut moet omgooien.
Pfoe das lastig Sgaap, jij als bezige werkbij je leven omgooien. Maar je zult wel moeten en ik hoop dat je heel snel een voor jou leefbare en acceptabele manier te vinden.

Nogmaals een (die moet je als volledige beeldschermgrootte zien)
Jeetje Sgaap, heel veel sterkte lieverd!

Ik gooi er even een positief verhaal bij, ik hoop dat het je hoop geeft:

Mijn moeder heeft jaren geleden de diagnose MS gekregen na tijdenlang sukkelen, ze kon met haar handen een hete pan optillen zonder dat ze maar iets voelde, had regelmatig uitval e.d.

Nu fietst ze (racefietsen) en echt vele kilometers, hardlopen is ze mee gestopt vanwege artrose maar heeft ze ook nog een tijdlang gedaan, ze heeft een zeer actieve baan als leidinggevende en 2 honden waar ze ontzettend veel mee wandeld.

Haar fysiotherapeut staat voor een raadsel, ze heeft bepaalde kenmerken die overduidelijk bij MS horen maar ze functioneert echt ontzettend goed!
Sgaaapie! Ik schrik me rot van je bericht laat staan hoe dit voor jou moet zijn. Jij moet het handelen. Wat een k*tbericht zeg, ik weet verder even niet hoe ik hier op moet reageren. Ja, veel sterkte natuurlijk.
Volgens mijn artsen heb ik er te lang mee doorgelopen en heb mijn klachten genegeerd. Mijn lijf kan minder hebben en ik ben maar doorgegaan Dus ik heb me lichamelijk over de kop gewerkt. Rust rust rust is de opdracht die ik gekregen heb.

Omdat ze het niet weten kan het best zijn dat ik met wat aanpassingen mijn leven gewoon verder leef als ik eens wat uitgerust ben en de spanningen nu wat weg zijn.
Ik zou ik niet zijn als ik niet al op zoek was naar een nieuwe route. Ik haat de geur van geraniums dus daar ga ik zeker niet achter zitten .
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 21 oktober 2011 @ 22:32:

Ik zou ik niet zijn als ik niet al op zoek was naar een nieuwe route. Ik haat de geur van geraniums dus daar ga ik zeker niet achter zitten .
En weten jullie het is eigenlijk een zegen.

Je leert heeeeeeel snel wat echt belangrijk is in het leven en mijn carriere is uit de top 3 gedonderd:) En je wordt met je neus gedrukt op je eigen uitdagingen.

Massa's leermomenten.

*en een super vent die een rots in de branding is voor me*
Geweldig dat je zo positief bent Sgaapje! en erg fijn dat je een super vent hebt, zo sta je echt ontzettend sterk.
En pop laat je niet gek maken door de mening van een ander over jou leven. Jij moet jezelf in de spiegel kunnen aankijken. En volgens mij kun je dat zonder probleem.
Poeh Sgaap, je beschrijft nu eigenlijk mijn grootste struikelblok.

Ik kan niet in de spiegel kijken, wat ik zie.... ja jeetje, ik zie mijzelf heel anders dan anderen.

Ik heb een ontzettend laag zelfbeeld, ik ben nooit goed genoeg, nooit leuk genoeg, nooit mooi genoeg.

De dingen die ik zie in de spiegel, die ik zeg tegen mijzelf zijn niet voor herhaling vatbaar.
quote:poppedotje schreef op 21 oktober 2011 @ 22:54:

Poeh Sgaap, je beschrijft nu eigenlijk mijn grootste struikelblok.

Ik kan niet in de spiegel kijken, wat ik zie.... ja jeetje, ik zie mijzelf heel anders dan anderen.

Ik heb een ontzettend laag zelfbeeld, ik ben nooit goed genoeg, nooit leuk genoeg, nooit mooi genoeg.

De dingen die ik zie in de spiegel, die ik zeg tegen mijzelf zijn niet voor herhaling vatbaar.
Sgaap wat een heerlijk positief mens ben je toch he

En inderdaad, je gaat beseffen wat echt belangrijk is. Geef je ook een door aan Sgaaplief van me ?
Pop ga eens kijken op www.oprah.com onder kopje lifeclasses.

Ik heb er van de week een paar heftige eye openers van gehad.

Ik (wij allen) kunnen je honderd keer zeggen dat we je een superwoman vinden. Wat is er nodig dat ook jij dat geloofd?
Heeft even gekost hoor om de positiviteit terug te vinden.

Maar niets heeft me eronder gekregen dan zeker 2 domme pech plekjes niet .
Sgaap, man wil graag dat ik in therapie ga, ik heb het een paar weken geleden opgebiecht aan hem.

Hij heeft wel gelijk, al heb ik geen zin in gewroet in mijn verleden enzo.

Ik wil graag actief aan het nu en de toekomst werken en ben er nog niet helemaal uit hoe.

Ik kijk als ik alleen ben op de Oprah site, lijkt mij erg intressant!

Ik voel mij zeer ongemakkelijk bij complimenten, ik kan er niet mee omgaan... toch blijven ze wel hangen, niet dat ik ze geloof maar ik voel mij wel geaccepteerd daardoor.
herkenbaar hoor pop ...
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 21 oktober 2011 @ 22:59:

Heeft even gekost hoor om de positiviteit terug te vinden.

Maar niets heeft me eronder gekregen dan zeker 2 domme pech plekjes niet .Tuurlijk niet, jij bent Sgaap!
Pop Therapie hoeft geen wroeten in het verleden te zijn. Het kan ook juist gericht zijn op waar loop je nu tegen aan en hoe ga je daar mee om.
Het begint wel heel erg op het biechttopic te lijken hier!
Lieve sterke maisjes... ik ga afnokken. Ik wil persé morgenochtend vroeg nog gaan sporten, dan de rest strijken en inpakken.

Hele dikke en tot gauw!!

*Sgaap, hou je ons een beetje op de hoogte?*

Geesten en spoken leven alleen in het donker. Op het moment dat je er een 1000 wat lamp op gooit en goed naar kijkt is het al bijna weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven