3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
ik was in een galbui en ging een topic openen op de verliefdopiemand wijze en nou nou nou snif snif...

ach who cares

ik zit te twijfelen of ik ga schuren en schilderen
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
maar wat is er nou met choco? anders weet ik niet of ik lief ga doen hoor
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Waarom ben je zielig Chooc?

Moon niet zo'n handige titel nee..
dat was opzet... maargoed volgens mij viel het de ene helft op dat het gallen was en de andere helft denkt volgens mij dubbelnick... gelukkig lees ik voornamelijk en post ik niet enorm veel
Moon, suffie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 08 mei 2012 @ 20:50:

Moon, suffie tssssssssssk
quote:moonenz schreef op 08 mei 2012 @ 20:54:

[...]

tssssssssssk maar wel lief hoor
Pfffff sorry moest ff naar MM luisteren. Duurde uuuuuuren naar mijn idee..

Nou.. Ik had een ingegroeide haar.. En daar ging ik aan zitten klooien.. En nu is het een abces Dus vanochtend naar huisarts geweest, moet nu elke dag terugkomen.. Als ie rijp is, word ie opengesneden.. Dan denk je dat is het, neehee, dan word er een handschoen ingestopt om de wond open te houden ( !!!) en mag ik elke dag terug om te spoelen..

En rara waar zou het nou zitten.. In mn lies dus heb verrot veel pijn met lopen
auw Chooc, dat is echt niet leuk!

Nope dat is niet zo tof. En blijkbaar als je een ontsteking hebt, krijg je verhoging. Voel me dus dubbel belabberd
auwsch choco! dat klinkt idd zeer onprettig om het netjes te houden beterschap ermee hopelijk duurt het niet heel lang... moet chocoman je maar extra vertroetelen!
Die wil niet in mn buurt komen want die vind het maar eng
Chooc dat klinkt erg pijnlijk..
quote:chocolover schreef op 08 mei 2012 @ 21:25:

Die wil niet in mn buurt komen want die vind het maar eng Wat een watje zeg!
Dat is het dus ook AR.. Lesje geleerd, niet meer kloten met ingegroeide haartjes..

En die venus scheermesjes met blokken zeep erom niet meer gebruiken. Voortaan weer gewoon met scheergel
Echt he Moon! Daarom ben ik zielug
quote:chocolover schreef op 08 mei 2012 @ 21:31:

Echt he Moon! Daarom ben ik zielug Zeg maar gewoon je doet NU lief en vertroeteld me... tis niet besmettelijk enz!... doe je dat niet dan vraag ik de dokter om het gebruikte handschoentje na afloop en leg ik die in je slaap onder je neus... jouw keuze! :X
Oei choco... Das pijnlijk en vervelend!!!

Maar waarom die scheermesjes niet meer gebruiken? Hebben die het veroorzaakt?

Ik gebruik ze ook en heb nergens last van...
Gadver moon

Blijkbaar appel. Hiervoor gebruikte ik scheergel met mesjes maar sinds kort deze dus zonder scheergel. Nu heb ik redelijk vaak last van ingegroeide haartjes hoor, terwijl ik scrub van te voren en het na afloop insmeer. Huisarts zegt dat het beter is als ik niet scheer maar he, wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Niet scheren?

Dat kan niet!
En nu weet ik weer waarom er altijd word afgeraden om te googlen.. :puke:
Nee toch appel, vinnik ook! Maar dit is wel een reden om te gaan twijfelen haha!

Ik lach wel maar vind het ni leuk ni. Zal blij zijn als het over is. En weet je wat huisarts zei? Dat veel vrouwen niet naar ha gaan maar het vanzelf laten gaan. Loop je weken rot?! Kan toch niet?
Iedereen weggejaagd? Sorry..
Ik heb er gelukkig nog nooit last van gehad!

Lijkt me echt heel vervelend!!
Ik kreeg er gisteravond last van dus gelijk vanochtend huisarts gebeld. Kan me niet voorstellen dat je denkt ik ga niet naar huisarts want dat durf ik niet dus blijf ik hier weken mee rondlopen.

Maargoed, dat ben ik. En ik gaat naar bed! Welterusten dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven