3000+ deel 94
dinsdag 8 mei 2012 om 22:31
Chooc: PFB Vanisch, verkrijgbaar bij DA elke keer na het scheren opsmeren, brand vreselijk maar wel bultjesvrij.
En niet meer gaan lopen kliederen.
En scrubben met zo'n scrubhandschoen vantevoren en dan op die handschoen gezichstreiniger met salicylzuur (tegen acne)
En een mannenscheermesje
En Gilette heeft tegenwoordig scheergel tegen scheerirritatie, dat helpt ook.
Ik heb ook veel last van bultjes gehad, nu op deze manier gaat het stukken beter
En niet meer gaan lopen kliederen.
En scrubben met zo'n scrubhandschoen vantevoren en dan op die handschoen gezichstreiniger met salicylzuur (tegen acne)
En een mannenscheermesje
En Gilette heeft tegenwoordig scheergel tegen scheerirritatie, dat helpt ook.
Ik heb ook veel last van bultjes gehad, nu op deze manier gaat het stukken beter
woensdag 9 mei 2012 om 08:11
Gelukkig gaat het beter met je arm marmul!
Ik hoopte stiekum een beetje dat als het de hele nacht al regende... het even droog zou zijn vanmorgen... helaas weer teruggebracht in de realiteit ... zo maar door de pleuris regen dus joehoe...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
woensdag 9 mei 2012 om 12:11
Heb het gevraagd over die salicylzuur pop maar huisarts vind dat wel heftig. Kan beter met betadine spul scrubben.
Tis nu verdoofd en opengesneden. Kwam helaas niet veel uit dus moet het over 3 uur goed spoelen en morgen weer terug om te kijken of het verder opengesneden moet worden.
Mn leidinggevende zei dat het vaak voorkomt en dat kwam bij mij een beetje over als niks aan de hand. Ben er niet blij mee. Voel me al niet lekker en dan dit ook nog. Ik heb pijn, ik heb verhoging en straks kan het gaat bloeden. Lekker fijn werken dan Bah, sommige mensen zijn echt niet empatisch..
Tis nu verdoofd en opengesneden. Kwam helaas niet veel uit dus moet het over 3 uur goed spoelen en morgen weer terug om te kijken of het verder opengesneden moet worden.
Mn leidinggevende zei dat het vaak voorkomt en dat kwam bij mij een beetje over als niks aan de hand. Ben er niet blij mee. Voel me al niet lekker en dan dit ook nog. Ik heb pijn, ik heb verhoging en straks kan het gaat bloeden. Lekker fijn werken dan Bah, sommige mensen zijn echt niet empatisch..
woensdag 9 mei 2012 om 13:16
das minder choco!
diegene waar ik vanmorgen moest werken houdt van een tropisch klimaat volgens mij heerlijk werken bij een temperatuur van 27 graden denk niet dat ik het vandaag nog warm krijg meer
vrijdag zou ik er 1 hebben... manager belde of ik er 1 bij wilde nog... nou prima... kom ik thuis heeft ze er 2 bijgepland... dus vrijdag weer 3... vind ik persoonlijk net iets teveel van het goede... maargoed...
diegene waar ik vanmorgen moest werken houdt van een tropisch klimaat volgens mij heerlijk werken bij een temperatuur van 27 graden denk niet dat ik het vandaag nog warm krijg meer
vrijdag zou ik er 1 hebben... manager belde of ik er 1 bij wilde nog... nou prima... kom ik thuis heeft ze er 2 bijgepland... dus vrijdag weer 3... vind ik persoonlijk net iets teveel van het goede... maargoed...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
woensdag 9 mei 2012 om 14:31
neej ritme is 2 per dag... 3 per dag is overdone dan werk ik van 9 tot 18 uur met net genoeg tijd ertussen om vlug vlug door naar de volgende te rijden.... 2 is 's morgens werken naar huis ff snel wat eten door naar de volgende en rond een uur of 17 weer thuis... dat vind ik een fijn ritme... 3 is teveel