3000+ deel 95
maandag 5 oktober 2015 om 22:38
Na 2 bladzijden topics door gesnuffeld te hebben, heb ik:
tips om mijn all-stars weer wit te krijgen
Weet ik dat ongeveel ¤ 9.999,- euro per maand te weinig uitgeef aan kleding voor de spookjes
Heb ik bergen bespaartips gelezen waar ik niets aan heb (want al uitgevoerd)
Weet ik op welk liedje is zou moeten hardlopen (maar ik loop helemaal niet hard)
Dat ik mijn huis moet aanpassen aan de seizoenen (de kerstlichtjes het hele jaar is blijkbaar niet hip)
Ja het was een zinvolle avond. Tijd om de luiken te sluiten en mijn mandje op te zoeken.
tips om mijn all-stars weer wit te krijgen
Weet ik dat ongeveel ¤ 9.999,- euro per maand te weinig uitgeef aan kleding voor de spookjes
Heb ik bergen bespaartips gelezen waar ik niets aan heb (want al uitgevoerd)
Weet ik op welk liedje is zou moeten hardlopen (maar ik loop helemaal niet hard)
Dat ik mijn huis moet aanpassen aan de seizoenen (de kerstlichtjes het hele jaar is blijkbaar niet hip)
Ja het was een zinvolle avond. Tijd om de luiken te sluiten en mijn mandje op te zoeken.
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
donderdag 8 oktober 2015 om 21:17
quote:rosanna08 schreef op 08 oktober 2015 @ 20:45:
hebben jullie het gezellig samen of mogen anderen ook nog meedoen?
Heel graag!! Wij met z'n tweetjes krijgen het topic niet vol.
Het meeste van wat wij met elkaar bespreken gaat via andere kanalen want dat kan kan beter niet openbaar op een forum
Vertel jij eens watRoos.....
Weet je trouwens dat ik begin volgend jaar in jouw woonplaats kom? Meetje?
hebben jullie het gezellig samen of mogen anderen ook nog meedoen?
Heel graag!! Wij met z'n tweetjes krijgen het topic niet vol.
Het meeste van wat wij met elkaar bespreken gaat via andere kanalen want dat kan kan beter niet openbaar op een forum
Vertel jij eens watRoos.....
Weet je trouwens dat ik begin volgend jaar in jouw woonplaats kom? Meetje?
donderdag 8 oktober 2015 om 21:40
O jasses Bam wat een foute poes!
Vandaag voor het eerst eens een fles Dasty aangeschaft ( met dank aan de Dastyfans op het Vivaforum ) en mán ik ben helemaal flabbergasted hoe goed dat spulletje werkt! De roosters in mijn afzuigkap hebben weer hun oorspronkelijke kleur terwijl ik dat een jaar geleden al had opgegeven
En nu ga ik op zoek naar een topic over hoe je het fornuis van de kant kunt krijgen want dat lukt me niet mogelijk dat het fornuis door vet en troep aan vloer en muur is verankerd
Vandaag voor het eerst eens een fles Dasty aangeschaft ( met dank aan de Dastyfans op het Vivaforum ) en mán ik ben helemaal flabbergasted hoe goed dat spulletje werkt! De roosters in mijn afzuigkap hebben weer hun oorspronkelijke kleur terwijl ik dat een jaar geleden al had opgegeven
En nu ga ik op zoek naar een topic over hoe je het fornuis van de kant kunt krijgen want dat lukt me niet mogelijk dat het fornuis door vet en troep aan vloer en muur is verankerd
donderdag 8 oktober 2015 om 21:41
donderdag 8 oktober 2015 om 21:47
quote:rosanna08 schreef op 08 oktober 2015 @ 21:41:
Velma, is dit serieus de eerste keer dat je dasty hebt gebruikt?
Ja, eigenlijk is dat wel een soort van 'ongehoorzaamheid" naar dit forum toe want iedere Vivaforumster sopt, boent en poetst met Dasty natuurlijk
Las zonet nog een blogje van Dagmar Holtman, een Vivaforumverslaafde naar eigen zeggen en die poetste gewoon met Andy
Dagmar Holtman, mocht je nog een mee-lezer zijn
Velma, is dit serieus de eerste keer dat je dasty hebt gebruikt?
Ja, eigenlijk is dat wel een soort van 'ongehoorzaamheid" naar dit forum toe want iedere Vivaforumster sopt, boent en poetst met Dasty natuurlijk
Las zonet nog een blogje van Dagmar Holtman, een Vivaforumverslaafde naar eigen zeggen en die poetste gewoon met Andy
Dagmar Holtman, mocht je nog een mee-lezer zijn
donderdag 8 oktober 2015 om 21:54
quote:Velma schreef op 08 oktober 2015 @ 21:50:
Kan ik Dasty geel ook gebruiken voor de badkamertegels, mijn veertigplus ogen krijgen moeite met het lezen van de kleine lettertjes op etiketten
Of ze maken de lettertjes steeds kleiner.
Jazeker!
Alleen bij oude lichtgekleurde tegels moet je er geen druipers op laten zitten want dan krijg je gele strepen.
Inspuiten na het douchen en met een natte spons uitsmeren.
En dan even later afspoelen.
Ik klink wel als een echte huisvrouw nu he....?
Ik doe mijn badkamer nooit meer zelf
Kan ik Dasty geel ook gebruiken voor de badkamertegels, mijn veertigplus ogen krijgen moeite met het lezen van de kleine lettertjes op etiketten
Of ze maken de lettertjes steeds kleiner.
Jazeker!
Alleen bij oude lichtgekleurde tegels moet je er geen druipers op laten zitten want dan krijg je gele strepen.
donderdag 8 oktober 2015 om 22:05
quote:BAMmetjebamie schreef op 08 oktober 2015 @ 21:54:
[...]
Jazeker!
Als het mis gaat, zijn die gele druipers dan nog te verwijderen of zijn ze dan chronisch geworden en moet je er maar mee leren leven ?
Wel bedankt voor de tip van de spons enzovoort, ga het morgen eens uitproberen. Ik heb een soort verlate prenatale nesteldrang want ik wil het hele huis kraakhelder hebben, bizar gewoon en ik kan het niet stoppen, het is vele malen groter dan mezelf.....
[...]
Jazeker!
Als het mis gaat, zijn die gele druipers dan nog te verwijderen of zijn ze dan chronisch geworden en moet je er maar mee leren leven ?
Wel bedankt voor de tip van de spons enzovoort, ga het morgen eens uitproberen. Ik heb een soort verlate prenatale nesteldrang want ik wil het hele huis kraakhelder hebben, bizar gewoon en ik kan het niet stoppen, het is vele malen groter dan mezelf.....