3000+ deel euh.... 38 alweer?

02-03-2010 23:07 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.

Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? 4 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
Met de afwas ligt het iets anders natuurlijk. Ga het laatste deel doen en dan heb ik wel een wijntje verdiend.
Vind ik ook Moos, van dat wijntje dan dus...
Niemand verder meer hier?

Wat saai is het tegenwoordig laat op de avond....

Allemaal verstandige mensen die aan hun nachtrust denken is dat nou echt leuk of doen ze het omdat het "hoort"
Ja zaaaiiii he. Of ze vinden ons zaaaiiii.
Ons?

Dakkannie!
Alles ken Bam.
Heb net een nieuwe verse forummert hierheen weten te lokken, gaat ie direct na aanmelding slapen...hebben we dus ook niks aan als versterking van de nachtploeg!
Wel posten onder mijn nick maar nu die zelf één heeft gaat ie slapen
Neuh en die hebben we nou net nodig. Schiet niet op dus die werving van jou.
En heeft die een leuke nick?
Een bekende naam hier ondertussen ja
Huh?? Er ontgaat mij een hoop.
Is echt rustig he Moos 'snachts hier?

Heb een tijd terug al eens een topic geplaatst over dat ik de leuke nachten met meds, BGB en consorten miste.

Nachtbrakers ligt zelfs al half stil.... waar moet het heen met het viva-forum zonder nachtploeg?

Iry, Q, waar zijn jullie?
Oooh is dat die egel?
De forummerts worden ouder (en saaier).
Ik ben er wel... al nachten gewoon aan het nachtbraken tot belachelijk laat zelfs, dus verstandig ben ik niet geworden hoor .

Maar ben gewoon niet in een gezellige bui, huilerig en druk in mijn hoofd, dus ben gewoon wat onzichtbaar.
Iry hele dikke

Als je erover wilt praten hier, schroom niet hoor.

Ik heb terug gelezen, een beetje, en er is heel wat gebeurd in mijn afwezigheid,\.

Nou hier is het ook spannend, dochter ziek, overgeven in de gang,....
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
voor Iry
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Lief

Ach.... wat valt er te zeggen.

Maar ik hou het in gedachte.

Ik lees gewoon een beetje mee, en misschien post ik zo wat mee als ik wat uitgesnotterd ben.
quote:stratego schreef op 04 maart 2010 @ 00:10:

Nou hier is het ook spannend, dochter ziek, overgeven in de gang,.... Ja, dat ze dat nou nooit gewoon in de wasbak doen he.
Iry ook als je nieet gezellig bent vinden we je lief hoor dus kom erbij en gooi het eruit.

(dat laatste niet letterlijk opvatten he? )
quote:mamalief schreef op 04 maart 2010 @ 00:14:

(dat laatste niet letterlijk opvatten he? )
Iry, voor jou een grappig berichtje uit de privé. Tenminste eigenlijk is het zielig, maar hoe het er staat moest ik er wel om lachen.

Manuel Venderbos is samen met zijn dochtertje Jip (1,5) van de trap gevallen.

De EO-presentator twittert: "Is met dochter (1,5) en al v/d trap gelazerd. Schade: 2 gebroken tenen en dochter een blauw been + enkel gebroken. Waren wel snel beneden."

Niet veel later schrijft Manuel: "Nu al bijna 5 uur (!) met dochter op gips te wachten bij EHBO. Minister Klink doe daar es wat aan! Hmmz: wel veel qualitytime met Jip."

Na een bezoek aan een arts blijkt de kleine Jip er toch slechter aan toe te zijn. "Ow.. Dochter ipv enkel tóch haar kuitbeen én scheenbeen gebroken. *bedankt Jip voor het breken van mijn val* PS: sorry nog!"
Ik neem nog eentje, had ingekocht voor twee (maar hij bleef niet ) dus drink ik nu maar voor twee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven