3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
donderdag 4 maart 2010 om 00:18
quote:stratego schreef op 04 maart 2010 @ 00:10:
Ik heb terug gelezen, een beetje, en er is heel wat gebeurd in mijn afwezigheid,\.
Nou hier is het ook spannend, dochter ziek, overgeven in de gang,.... Ja het is een roerige dag (vast niet goed geschreven, het staat zo gek) of een dag vol reuring (nog raarder eigenlijk).
Ik heb terug gelezen, een beetje, en er is heel wat gebeurd in mijn afwezigheid,\.
Nou hier is het ook spannend, dochter ziek, overgeven in de gang,.... Ja het is een roerige dag (vast niet goed geschreven, het staat zo gek) of een dag vol reuring (nog raarder eigenlijk).
donderdag 4 maart 2010 om 00:31
Ff in het kort voor de htk-psych, wat dat letterlijk en figuurlijk betreft. Ik ben nogal lomp en onhandig, struikel over onzichtbare dingen, blijf met kleding achter deurkrukken hangen. Zal je verder niet vervelen met mijn lompe acties en gedragingen.
Verder ben is best wel weemoedig en blijf lang aan mensen en dingen ''hangen''.
Verder ben is best wel weemoedig en blijf lang aan mensen en dingen ''hangen''.
donderdag 4 maart 2010 om 00:35
Voor Iry:
Een voorzitter van een stembureau in Niedorp hanteert de regels zeer strikt: hij stuurde zijn eigen vrouw weg uit het stemlokaal.
De echtgenote van Edwin Leyen had geen geldig identificatiebewijs bij zich, meldt het Noordhollands Dagblad. Ze werd naar huis gestuurd.""
Denken jullie dat hij nog naar huis kan?
Een voorzitter van een stembureau in Niedorp hanteert de regels zeer strikt: hij stuurde zijn eigen vrouw weg uit het stemlokaal.
De echtgenote van Edwin Leyen had geen geldig identificatiebewijs bij zich, meldt het Noordhollands Dagblad. Ze werd naar huis gestuurd.""
Denken jullie dat hij nog naar huis kan?
donderdag 4 maart 2010 om 00:37
Hehe, daar ben ik weer.
hahaha, Mocy, een dag vol reuring...
Ik heb voor het eerst Geen Stijl gelezen, en de reacties op de brief van de dag.
Wat érg, en vreselijk om te beseffen dat er zulke eikels bestaan die vanuit hun veilige anonimiteit vanachter hun beeldscherm en toetsenbord een meisje van 12 jaar compleet de grond intrappen vanwege het hebben van een andere mening. Smakeloos gewoon.
Maar hier hebben jullie het al over gehad.
hahaha, Mocy, een dag vol reuring...
Ik heb voor het eerst Geen Stijl gelezen, en de reacties op de brief van de dag.
Wat érg, en vreselijk om te beseffen dat er zulke eikels bestaan die vanuit hun veilige anonimiteit vanachter hun beeldscherm en toetsenbord een meisje van 12 jaar compleet de grond intrappen vanwege het hebben van een andere mening. Smakeloos gewoon.
Maar hier hebben jullie het al over gehad.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.