3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
vrijdag 5 maart 2010 om 13:04
quote:mamalief schreef op 05 maart 2010 @ 13:00:
Mijn kleed is er!
Heb even snel gedweild en nu wachten tot het droog is en dan kan ik kijken hoe mooi het staat!
(hoop ik dan...)
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe kleed!
Lijkt mij ook heerlijk hoor, een fris mooi kleed zonder vieze kringen (van Straathond/toen pup, grrrr).
Hou de poezen maar goed in de gaten.
Mijn kleed is er!
Heb even snel gedweild en nu wachten tot het droog is en dan kan ik kijken hoe mooi het staat!
(hoop ik dan...)
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe kleed!
Lijkt mij ook heerlijk hoor, een fris mooi kleed zonder vieze kringen (van Straathond/toen pup, grrrr).
Hou de poezen maar goed in de gaten.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 5 maart 2010 om 13:08
En Bam... om in the mood te komen voor al je plannen.. ik heb een gave site gevonden
www.toporde.nl Goeie tips.. ( ok vele zijn inkoppertjes) maar wel heel waar... ik pas er al vele toe.....
www.toporde.nl Goeie tips.. ( ok vele zijn inkoppertjes) maar wel heel waar... ik pas er al vele toe.....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 5 maart 2010 om 13:12
quote:vivafreak1 schreef op 05 maart 2010 @ 13:07:
Oh Tralievader is PRACHTIG Straatje
Oh hee, jij hebt hem al gelezen
Ik denk wel dat ik'm erg snel uit heb
Heb je ook die andere boeken van Carl Friedman gelezen?
"Left lugage" (film) is ook van haar.
Oh Tralievader is PRACHTIG Straatje
"Left lugage" (film) is ook van haar.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 5 maart 2010 om 13:27
quote:stratego schreef op 05 maart 2010 @ 13:12:
[...]
"Left lugage" (film) is ook van haar.Yep ook zo mooi.. en die film... mega tranentrekker.. al meerdere keren gezien en dat doe ik niet snel met films
[...]
"Left lugage" (film) is ook van haar.Yep ook zo mooi.. en die film... mega tranentrekker.. al meerdere keren gezien en dat doe ik niet snel met films
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 5 maart 2010 om 13:31
vrijdag 5 maart 2010 om 13:38
quote:vivafreak1 schreef op 05 maart 2010 @ 13:35:
*gneh.. nu heb je geen excuus meer Bam*
Wel hoor, straks gesprek over "werkprobleempje" dus geen tijd voor de papierenzooi
(ook totaal geen zin want wil niet weten hoe erg ik achterloop met alles eigenlijk...)
Hé heeft iemand weer die struisvogel hier losgelaten?
*gneh.. nu heb je geen excuus meer Bam*
Wel hoor, straks gesprek over "werkprobleempje" dus geen tijd voor de papierenzooi
(ook totaal geen zin want wil niet weten hoe erg ik achterloop met alles eigenlijk...)
Hé heeft iemand weer die struisvogel hier losgelaten?
vrijdag 5 maart 2010 om 14:10
Hoi meiden
Is er hier nog iemand die mij even moed wil inspreken?
Ik moet straks iemand, die ik niet ken (= een vriend van familielid), om een grote gunst gaan vragen.
Ik ben al niet van het om hulp vragen, maar dit vind ik helemaal doodeng. Ik grijp dus nu alles aan om het uit te stellen. Maar het moet! Hellup.
Is er hier nog iemand die mij even moed wil inspreken?
Ik moet straks iemand, die ik niet ken (= een vriend van familielid), om een grote gunst gaan vragen.
Ik ben al niet van het om hulp vragen, maar dit vind ik helemaal doodeng. Ik grijp dus nu alles aan om het uit te stellen. Maar het moet! Hellup.