3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
duh net weer mail van exfreakman... hij wilt minder hard gaan werken en minder geld gaan verdienen en meer van het leven gaan genieten...jezus..daar komt hij nu mee.... dat wilde ik in ons huwelijksleven ook wel GRRRRRR
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
*blijf adem halen *
Zj! Waarom niet eerst even langs mij? Je zit toch in N-Holland?
quote:zjena35 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:52:

Nah...ging net bij mij de deurbel : Een man in een rode zwembroek en een afgeschroen matje in zijn haar.

Hij zegt : Hallo, Ik ben jan Julius, weet u de weg naar freak?

Maar ik had natuurlijk het topic niet bijgehouden, want druk bezig met werken.

Ik was toe aan een pauze en sleur hem mee naar binnen.

IK ben Freak zei ik (sorry Freak!)

Hij pakt me op en draagt me naar boven. Vriend was gelukkig net wandelen met hond.

En ik HEB me daar toch een lekkere beurt gehad zeg! Daarna heb ik hem onder de dooes gezet, voelde me ineens (achteraf, dat dan weer wel) schuldig tegenover Freak.

Heb hem zo snel mogelijk de weg gewezen en hij is er bijna.

Oooooh, geen ruzie met Freak, geen ruzie met freak, geen ruzie met freak.
Jij bent me er ook eentje, Zj. Eerst verzwijgen dat je met Willem bent en nu is Willem wandelen en gebruik jij Freaks gigolo!

Tsssss...
quote:zjena35 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:52:

Nah...ging net bij mij de deurbel : Een man in een rode zwembroek en een afgeschroen matje in zijn haar.

Hij zegt : Hallo, Ik ben jan Julius, weet u de weg naar freak?

Maar ik had natuurlijk het topic niet bijgehouden, want druk bezig met werken.

Ik was toe aan een pauze en sleur hem mee naar binnen.

IK ben Freak zei ik (sorry Freak!)

Hij pakt me op en draagt me naar boven. Vriend was gelukkig net wandelen met hond.

En ik HEB me daar toch een lekkere beurt gehad zeg! Daarna heb ik hem onder de dooes gezet, voelde me ineens (achteraf, dat dan weer wel) schuldig tegenover Freak.

Heb hem zo snel mogelijk de weg gewezen en hij is er bijna.

Oooooh, geen ruzie met Freak, geen ruzie met freak, geen ruzie met freak.Gek Wijf..... ben niet boos hoor... hij was toch al een afgelikte boterham
quote:vivafreak1 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:54:

duh net weer mail van exfreakman... hij wilt minder hard gaan werken en minder geld gaan verdienen en meer van het leven gaan genieten...jezus..daar komt hij nu mee.... dat wilde ik in ons huwelijksleven ook wel GRRRRRR

:puke:

loserT
quote:Lunax schreef op 25 oktober 2009 @ 13:53:

En nu?

[...]

Oh jeetje..... wat moek doen als die voor de deur staat?????? HELLLUP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Alixz, nu moet ik Zj toch ff verdedigen, Peet is met Willem. Ik weet t is hier ingewikkeld, iedereen doet het met iedereen, maar Zj heeft het bij mijn weten nog niet met Willem gedaan.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Heb ik zo de forumpolisie ook nog aan de deur....shit het loopt hier een beetje heel erg uit de hand!
Argh, wat klote Freak.

Mijn moeder had hetzelfde met mijn vader. Het is echt onuitstaanbaar.

En zo pijnlijk.

Heb je nou al een scheet in zijn gezicht gelaten (oh nee, dat deed ik al) En zijn tandeborstel door de plee gehaald...maar die ligt er natuurlijk niet meer.

Maar wraak denken is altijd lekker.
quote:thee schreef op 25 oktober 2009 @ 13:55:

[...]

:puke:

loserTEensch met Thee ( maar what else is nieuw!)
"nieuw" Sgaapie ?!
freak, als zijn nieuwe *piep* vaker en langer met hem samen is komt ze er wel achter dattie helemaal niet zo leuk lief en aardig is als ie zich nu nog voordoet

heb een donkderbruin vermoeden dat ze nog geen echte knallende ruzie gehad hebben, en als die eenmaal plaatsgevonden heeft (dus elkaar op een andere manier leren kennen) gaat dat balletje nog wel anders rollen.

Ik ken het verhaal niet, maar heb al genoeg gelezen hier om te kunnen beoordelen dat het een zak hooi is.

Wees blij dat je er vanaf bent meis.

Hij was niet jouw prins op het witte paard, maar die lekkere leuke lieve charmante gevoelige stoere prins galoppeert echt een keer je leven binnen hoor. Echt!!

quote:noanne schreef op 25 oktober 2009 @ 13:56:

@Alixz, nu moet ik Zj toch ff verdedigen, Peet is met Willem. Ik weet t is hier ingewikkeld, iedereen doet het met iedereen, maar Zj heeft het bij mijn weten nog niet met Willem gedaan.

Oeps! Moet ik nu in het strafhoekje? Of kan Zj het alsnog met Willen gaan doen en heb ik toch gelijk?

Zj, please....?
quote:zjena35 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:57:

Argh, wat klote Freak.

Mijn moeder had hetzelfde met mijn vader. Het is echt onuitstaanbaar.

En zo pijnlijk.

Heb je nou al een scheet in zijn gezicht gelaten (oh nee, dat deed ik al) En zijn tandeborstel door de plee gehaald...maar die ligt er natuurlijk niet meer.

Maar wraak denken is altijd lekker.Mijn wraak zal zoet zijn Zj.... hij zal toch echtmoeten dokken...en denk dat mediator wel advocaat zal worden
quote:vivafreak1 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:56:

Heb ik zo de forumpolisie ook nog aan de deur....shit het loopt hier een beetje heel erg uit de hand!

Deur dicht, gordijnen dicht, buren waarschuwen en niet achter die bank vandaan komen! Wat er ook gebeurt, niet je hoofd uitsteken!
(S)permaban of niet, JJ is voor Freak!!! Veel plezier meid!
Tis wel lekker dat ik me hier gelijk kan afreageren dat scheelt een hoop drank en peuken
Dank u Noanne, ik ben u zeer erkentelijk.

Ondanks dat ik dus als eerste, maar dan per ongeluk, met djiekolo Jan Jurius ben geweest.

Daar krijg ik toch nog wel straf voor zeker.
Ah, klote Freak! Echt een loser.
@ bubbles... dank je schat... en ja ik ben blij dat ik er vanaf ben en ja zij kent hem nog niet ( pas 3 maanden wat duh) en zij blijkt bitch ( weet ik van andere collega's) dus de waarheid komt nog wel aan het licht...hihi endan mag ik heel hard lachen!
quote:vivafreak1 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:54:

Even een totaal niet politiek correcte reactie van Sgaapie.

Freak een teken dat hij je veel te weinig hoeft te betalen
Ik mis de start van je verhaal Freak (gezakt voor de inburgeringscursus 3000+) maar klinkt niet fijn allemaal.

Misschien toch maar schijt hebben aan forumpliesie en idd gewoon Jan Julius gebruiken voor wat ie waard is
@Zj, nee, ik ben vandaag vergevingsgezind.

@Alixz, dat geldt ook voor jou hoor

Zo nu aan het werk!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven