3000+ deel4
zondag 25 oktober 2009 om 01:20
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.
We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.
We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!
De regels zijn:
Off topic bestaat niet.
Door elkaar heen kletsen is standaard.
ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.
Wat ATV is bepaald iedereen zelf.
Willem is one off the girls.
De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )
Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.
Veel plezier!
We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.
We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!
De regels zijn:
Off topic bestaat niet.
Door elkaar heen kletsen is standaard.
ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.
Wat ATV is bepaald iedereen zelf.
Willem is one off the girls.
De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )
Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.
Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
zondag 25 oktober 2009 om 13:54
zondag 25 oktober 2009 om 13:55
quote:zjena35 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:52:
Nah...ging net bij mij de deurbel : Een man in een rode zwembroek en een afgeschroen matje in zijn haar.
Hij zegt : Hallo, Ik ben jan Julius, weet u de weg naar freak?
Maar ik had natuurlijk het topic niet bijgehouden, want druk bezig met werken.
Ik was toe aan een pauze en sleur hem mee naar binnen.
IK ben Freak zei ik (sorry Freak!)
Hij pakt me op en draagt me naar boven. Vriend was gelukkig net wandelen met hond.
En ik HEB me daar toch een lekkere beurt gehad zeg! Daarna heb ik hem onder de dooes gezet, voelde me ineens (achteraf, dat dan weer wel) schuldig tegenover Freak.
Heb hem zo snel mogelijk de weg gewezen en hij is er bijna.
Oooooh, geen ruzie met Freak, geen ruzie met freak, geen ruzie met freak.
Nah...ging net bij mij de deurbel : Een man in een rode zwembroek en een afgeschroen matje in zijn haar.
Hij pakt me op en draagt me naar boven. Vriend was gelukkig net wandelen met hond.
En ik HEB me daar toch een lekkere beurt gehad zeg! Daarna heb ik hem onder de dooes gezet, voelde me ineens (achteraf, dat dan weer wel) schuldig tegenover Freak.
Oooooh, geen ruzie met Freak, geen ruzie met freak, geen ruzie met freak.
quote:zjena35 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:52:
Oooooh, geen ruzie met Freak, geen ruzie met freak, geen ruzie met freak.Gek Wijf..... ben niet boos hoor... hij was toch al een afgelikte boterham
Oooooh, geen ruzie met Freak, geen ruzie met freak, geen ruzie met freak.Gek Wijf..... ben niet boos hoor... hij was toch al een afgelikte boterham
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zondag 25 oktober 2009 om 13:56
zondag 25 oktober 2009 om 13:57
Argh, wat klote Freak.
Mijn moeder had hetzelfde met mijn vader. Het is echt onuitstaanbaar.
En zo pijnlijk.
Heb je nou al een scheet in zijn gezicht gelaten (oh nee, dat deed ik al) En zijn tandeborstel door de plee gehaald...maar die ligt er natuurlijk niet meer.
Maar wraak denken is altijd lekker.
En zo pijnlijk.
Heb je nou al een scheet in zijn gezicht gelaten (oh nee, dat deed ik al) En zijn tandeborstel door de plee gehaald...maar die ligt er natuurlijk niet meer.
Maar wraak denken is altijd lekker.
zondag 25 oktober 2009 om 13:58
freak, als zijn nieuwe *piep* vaker en langer met hem samen is komt ze er wel achter dattie helemaal niet zo leuk lief en aardig is als ie zich nu nog voordoet
heb een donkderbruin vermoeden dat ze nog geen echte knallende ruzie gehad hebben, en als die eenmaal plaatsgevonden heeft (dus elkaar op een andere manier leren kennen) gaat dat balletje nog wel anders rollen.
Ik ken het verhaal niet, maar heb al genoeg gelezen hier om te kunnen beoordelen dat het een zak hooi is.
Wees blij dat je er vanaf bent meis.
Hij was niet jouw prins op het witte paard, maar die lekkere leuke lieve charmante gevoelige stoere prins galoppeert echt een keer je leven binnen hoor. Echt!!
heb een donkderbruin vermoeden dat ze nog geen echte knallende ruzie gehad hebben, en als die eenmaal plaatsgevonden heeft (dus elkaar op een andere manier leren kennen) gaat dat balletje nog wel anders rollen.
Ik ken het verhaal niet, maar heb al genoeg gelezen hier om te kunnen beoordelen dat het een zak hooi is.
Wees blij dat je er vanaf bent meis.
Hij was niet jouw prins op het witte paard, maar die lekkere leuke lieve charmante gevoelige stoere prins galoppeert echt een keer je leven binnen hoor. Echt!!
quote:noanne schreef op 25 oktober 2009 @ 13:56:
@Alixz, nu moet ik Zj toch ff verdedigen, Peet is met Willem. Ik weet t is hier ingewikkeld, iedereen doet het met iedereen, maar Zj heeft het bij mijn weten nog niet met Willem gedaan.
Oeps! Moet ik nu in het strafhoekje? Of kan Zj het alsnog met Willen gaan doen en heb ik toch gelijk?
Zj, please....?
@Alixz, nu moet ik Zj toch ff verdedigen, Peet is met Willem. Ik weet t is hier ingewikkeld, iedereen doet het met iedereen, maar Zj heeft het bij mijn weten nog niet met Willem gedaan.
Oeps! Moet ik nu in het strafhoekje? Of kan Zj het alsnog met Willen gaan doen en heb ik toch gelijk?
Zj, please....?
quote:zjena35 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:57:
Argh, wat klote Freak.
En zo pijnlijk.
Maar wraak denken is altijd lekker.Mijn wraak zal zoet zijn Zj.... hij zal toch echtmoeten dokken...en denk dat mediator wel advocaat zal worden
Argh, wat klote Freak.
En zo pijnlijk.
Maar wraak denken is altijd lekker.Mijn wraak zal zoet zijn Zj.... hij zal toch echtmoeten dokken...en denk dat mediator wel advocaat zal worden
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zondag 25 oktober 2009 om 14:00
zondag 25 oktober 2009 om 14:01
quote:vivafreak1 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:54:
duh net weer mail van exfreakman... hij wilt minder hard gaan werken en minder geld gaan verdienen en meer van het leven gaan genieten...jezus..daar komt hij nu mee.... dat wilde ik in ons huwelijksleven ook wel GRRRRRR
Even een totaal niet politiek correcte reactie van Sgaapie.
Freak een teken dat hij je veel te weinig hoeft te betalen
duh net weer mail van exfreakman... hij wilt minder hard gaan werken en minder geld gaan verdienen en meer van het leven gaan genieten...jezus..daar komt hij nu mee.... dat wilde ik in ons huwelijksleven ook wel GRRRRRR
Even een totaal niet politiek correcte reactie van Sgaapie.
Freak een teken dat hij je veel te weinig hoeft te betalen