3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
quote:floor72 schreef op 25 oktober 2009 @ 10:31:

Dank dat je het voor me opneemt Appel.

Dames schijnen zich niet meer helemaal te herinneren hoe dit topic tot stand gekomen is. Dat bedoel ik! Alle eer voor jou..

Ik eis dat ik in de toekomst in iedere speech genoemd word!

En nu heult de mannenheulster ook al met Sprank!
quote:Bianca40 schreef op 25 oktober 2009 @ 10:32:

Hahaha Floor... je was me gewoon net voor met het idee van het eerste 3000 topic.. Ik was mijn OP al aan het typen en toen zag ik ineens dat jij mijn idee gepikt had!
Wat had je dan voor excuus Floor?? Seks is ongeveer het enige toelaatbare excuus wat je zou mogen hebben om oud- en nieuw te missen.
En wat is het nut van jouw quote Appel??
Sjongejonge... als Noanne er niet bij is om de boel een beetje in goeie banen te leiden dan is het ook gelijk hommeles hierzo.
We hadden bezoek! Dit had ik 's middags al verteld. Iedereen was op de hoogte van mijn afwezigheid!

Er is dus sprake van boze opzet!

Maakt de zaak nog ernstiger!
quote:Bianca40 schreef op 25 oktober 2009 @ 10:36:

En wat is het nut van jouw quote Appel??Tis vruug ja... vergeef me.
Ohwkee, als iedereen nu heel nederig sorry tegen me zegt dan zal ik overwegen vergiffenis te schenken.
Ben je chagrijnig Bianc?

Geen seks gehad zeker?
Je moet ook altijd een 'onder voorbehoud' incalculeren als je bezoek gaat krijgen.

Zoiets als: Lieve vrienden, jullie mogen komen TENZIJ het bijna oud- en nieuw is!
quote:Bianca40 schreef op 25 oktober 2009 @ 10:36:

En wat is het nut van jouw quote Appel??

Tjongejonge.... PMS ofzo? Of ruzie met je vent? Geen seks?

Wat ben jij heetgebakerd zeg vandaag!

quote:appeltjesgroen25 schreef op 25 oktober 2009 @ 10:38:

Ben je chagrijnig Bianc?

Geen seks gehad zeker?Inderdaad... wij doen het alleen op de 3e zondagavond van de maand. En bovendien heb ik gewoon zin om de bitch uit te hangen vandaag...
Lieverds, ik ga even het - door mijn lieve wederhelft klaargemaakte - zondagochtend ontbijtje verorberen.

Tot laterrrrrr....

en ik vind jullie wel lief hoor (maar ik doe uit principe niet aan nederige excuus-aanbiedingen)
Ging jij niet winkelen Bianc?
Mogge

Gaap
Ik heb nooit sex Floor. Niet zo pruilen dus. Geef me je telefoonnummer maar, dan sms ik je wel als het weer Oud en Nieuw dreigt te worden.

En sorry... >>>
Hoi Zjena, lekker geslapen?
Shit, Bianc weer weg...zit ik nog met brandende vraag over zeep.
En smakelijk he Bianc.
Ik heb zowaar echt geslapen!

En dan nu het volgende :

Ik vind dat Noanne haar werk als permissiegeefster moet voortzetten.

Er moet een vertrouwenspersoon komen, want gister ook al bijna een wijvengevecht tussen strenge Noa (dat dan weer wel) en arme ziel Petra.

Appel en ik hadden verstandig als we zijn nog net geen ruzie.

Hier is Floor een huilie.

Dit gaat natuurlijk de verkeerde kant op.

Als er meer dan 3 kat-posten over en weer gaan...vind ik dat er een vertrouwenspersoon moet worden ingeschakeld.

Wie mee eens?

En wie wordt het? Hoewel ik No daar ook erg geschilkt voor vind, vind ik twee banen teveel. Bovendien moet ze het niet te hoog in haar bol krijgen.

Of hebbik nu last van een ochtendhumeur?
Ben het met je eens Zje.

Goeiemorgen trouwens!
Goedemorgen skatje.

Goed wakker?
telefoon
Ja, goed wakker. Lekker geslapen zonder een nachtmerrie gehad te hebben deze nacht.

Joehoee! dus.

Is de laatste tijd echt uitzonderlijk.

Jij lekker geslapen?
Haha goedemorgen, da's lekker wakker worden met al dat gekibbel . Een vertrouwenspersoon is idd HARD nodig. Jij Zj?

Jammer dat ik het Oud en Nieuw heb gemist, het vuurwerk was echt prachtig!

Drie nieuwe koppies in ons topic. Ik helemaal blij en nu zijn ze al weer weg! . Kom terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven