3000+ deel4
zondag 25 oktober 2009 om 01:20
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.
We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.
We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!
De regels zijn:
Off topic bestaat niet.
Door elkaar heen kletsen is standaard.
ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.
Wat ATV is bepaald iedereen zelf.
Willem is one off the girls.
De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )
Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.
Veel plezier!
We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.
We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!
De regels zijn:
Off topic bestaat niet.
Door elkaar heen kletsen is standaard.
ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.
Wat ATV is bepaald iedereen zelf.
Willem is one off the girls.
De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )
Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.
Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
zondag 25 oktober 2009 om 10:15

zondag 25 oktober 2009 om 10:15

zondag 25 oktober 2009 om 10:21
Floor was niet bij het oud & nieuw en dat vindt ze gemeen!
Daar zeurde ze over en toen zei Sprank dat ze een Huilie is.
Als ik mijn bescheiden mening mag geven:
Floor moet niet zeuren want die ligt heel de week pas midden in de nacht op bed en op het moment dat het spannend wordt drukt ze haar snor
ik zeg: Pleureuse!
Daar zeurde ze over en toen zei Sprank dat ze een Huilie is.
Als ik mijn bescheiden mening mag geven:
Floor moet niet zeuren want die ligt heel de week pas midden in de nacht op bed en op het moment dat het spannend wordt drukt ze haar snor
ik zeg: Pleureuse!

zondag 25 oktober 2009 om 10:25
Ik kan me vinden in jou mening Bianc..
Maar toch is het beetje sneu voor Floor.
Ze is er idd heel de week bij geweest, bloed zweet, tranen, lol en verdriet gedeeld.
En dan op het moment suprême, is ze er niet.
En we noemen haar niet eens.. geen speech om iedereen te bedanken.. niets.
Floor kan er in principe niet veel aan doen dat ze zonodig moest seksen naar bed moest.. ze was uitgeput van al dat genacht braak hier de afgelopen tijd.
Maar toch is het beetje sneu voor Floor.
Ze is er idd heel de week bij geweest, bloed zweet, tranen, lol en verdriet gedeeld.
En dan op het moment suprême, is ze er niet.
En we noemen haar niet eens.. geen speech om iedereen te bedanken.. niets.
Floor kan er in principe niet veel aan doen dat ze zonodig moest seksen naar bed moest.. ze was uitgeput van al dat genacht braak hier de afgelopen tijd.